Sivu 1/1

Lähetetty: 26 Helmi 2010, 11:24
Kirjoittaja 75-1248528621
Vakaa päätös kilvan ajamisesta on tehty, nyt mietin vielä luokkavalitaa... Tarkoitus olisi tuolla käyttöpyörällä ajaa, eikä vielä rakentaa siitä täysiveristä kilpuria. Nyt mietinnässä kumpi luokka olisi fiksumpi? Vai mennäkkö sitten suoraan Pro Streettiin?



Edited By Kapakala on 1267176341

Lähetetty: 26 Helmi 2010, 13:07
Kirjoittaja 107-1089231881
SB hyvä tapa aloittaa, jos kilpailija ura alkutaipaleella.
Pienet kustannukset vakio mopo käy. Hyva ja halpa luokka ajaa kuski sisään ja muodostaa käsitys mitä luokkaa oikeesti haluaa ajaa. Toki tää on mun henk. kohtainen mielipide....

Lähetetty: 27 Helmi 2010, 01:11
Kirjoittaja PetriK
Hyvä kysymys, mitkäs on nää isoimmat rajoitukset jos ajaa vaparilla ja haluaa tehdä muutakin kuin yrittää tahkota elektroniikan avulla parasta 9.5s aikaa ?

Streetman on selvä niihin mennään joka tapauksessa jos moottori on nipussa.

Lähetetty: 27 Helmi 2010, 12:03
Kirjoittaja Kekku
Kapakala kirjoitti:Vakaa päätös kilvan ajamisesta on tehty, nyt mietin vielä luokkavalitaa... Tarkoitus olisi tuolla käyttöpyörällä ajaa, eikä vielä rakentaa siitä täysiveristä kilpuria. Nyt mietinnässä kumpi luokka olisi fiksumpi? Vai mennäkkö sitten suoraan Pro Streettiin?

-Käyttöpyörästä ei kannata rakentaa "täysiveristä kilpuria"
-Kannattaa ajaa kisa pari SB:ssä ja sit kattoo mikä kiinnostaa.
-Itse mieluummin ajaisin kilpaa viimeisten joukossa ProSB:ssä kuin kisaisin tasaisesti 14s aikoja kulkevia customeja vastaan (SB) indeksiluokkien tarkkuusajossa.
Kaikki kolme kohtaa nimimerkillä kokemusta on.

Lähetetty: 28 Helmi 2010, 01:14
Kirjoittaja Martta
Kekkupa löi kaikki oleellisemmat esille :mosh:

Lähetetty: 18 Touko 2010, 21:41
Kirjoittaja janne
ei ollut motoparkissa SB luokassa montaa hd:tä (0) :;):