Sivu 1/4
					
				
				Lähetetty: 12 Heinä 2010, 18:37
				Kirjoittaja Pultti
				Tuli ilmoittauduttua Joensuuhun kokeilemaan Mailia.
Mitä loppunopeuksia vakio k9:llä on päästy Ja onko jotain neuvoja.
Saappaat,kypärä,puku, ja hanskat oli ainoa vinkki siellä lentokentän sivuilla.
			 
			
					
				
				Lähetetty: 12 Heinä 2010, 18:40
				Kirjoittaja TJJ
				Pultti kirjoitti:Ja onko jotain neuvoja.
Reipas lähtö, kaasu pohjaan, tiukkaan pakettiin katteen taakse ja tiukka tiiraus missä jarrumerkki on. Niin ja isompia vaihteita tarpeen mukaan.. 
			
					
				
				Lähetetty: 12 Heinä 2010, 19:25
				Kirjoittaja Tomppa
				Pultti kirjoitti:Tuli ilmoittauduttua Joensuuhun kokeilemaan Mailia.
Mitä loppunopeuksia vakio k9:llä on päästy Ja onko jotain neuvoja.
Saappaat,kypärä,puku, ja hanskat oli ainoa vinkki siellä lentokentän sivuilla.
Jos et dehdi käydä säädättämässä pyörän ecun rajoittimia pois, niin laita TRE. se poistaa huippunopeus- ja vääntörajotukset.
ei tarvii ostaa. saat multa lainaan joensuussa. 
			
					
				
				Lähetetty: 12 Heinä 2010, 19:41
				Kirjoittaja RHead
				Pultti kirjoitti:Tuli ilmoittauduttua Joensuuhun kokeilemaan Mailia.
Mitä loppunopeuksia vakio k9:llä on päästy Ja onko jotain neuvoja.
Saappaat,kypärä,puku, ja hanskat oli ainoa vinkki siellä lentokentän sivuilla.
Paikan päällä sitten pidetään ajajakokous jossa kerrotaan tapahtuma kulku yms. Ja ekalla kierroksella kerrataan vielä joka kuskille miten kannattaa ajaa turvallisesti oma veto. 
			
					
				
				Lähetetty: 12 Heinä 2010, 20:44
				Kirjoittaja jarim
				Paikan päältä löytyy ainakin allekirjoittaneelta myös Gen2 flashivehkeet joilla rajoittimet saa veks ettei niihin TRE härveleihin tartte alentua... 
 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 11 Elo 2010, 14:45
				Kirjoittaja 66-1272617023
				Kerroppas, mitä kaikkea kivaa tuolla rajoittimien poistolla saadaan aikaa, numeroina ja käytännössä?
Miten paljon rajoitin 1- ja/tai 2-vaihteella ottaa tehosta pois?
Onkos huippu mihin rajoitettu?
Varmaan tyhmä kysymys, mutta kun ei ole aiempaa kokoemusta koko pussista, ei ole tullut kokemustakaan...  
                                            
Saadaanko pelkästään läppärillä letkuttamalla millasta jälkeä Gen 2:een?
Kiitos etukäteen ja syvä kumarrus!   
 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 11 Elo 2010, 17:09
				Kirjoittaja Jaakko
				ei rajoita tehoja. nopeudenrajoitin on tehdas asetuksena 300km/h ja kierrosten rajoitinta voi nostaa samalla ohjelmalla. nuo taitaa olla vakio pyörään tehtävistä muutoksista ainoot joista jotain höytyy.
			 
			
					
				
				Lähetetty: 11 Elo 2010, 22:03
				Kirjoittaja jarim
				Jaakko kirjoitti:ei rajoita tehoja. nopeudenrajoitin on tehdas asetuksena 300km/h ja kierrosten rajoitinta voi nostaa samalla ohjelmalla. nuo taitaa olla vakio pyörään tehtävistä muutoksista ainoot joista jotain höytyy.
Kyllä tehoa alakierroksilla pienillä vaihteilla on rajoitettu myös ja ne saa pois. En omista Gen2:sta niin en käytännössä tiedä kuinka suuri ero niihin saadaan mutta kyllä muistaakseni kaikki on eron huomanneet kenelle noita olen flashannyt. 
			
					
				
				Lähetetty: 12 Elo 2010, 16:31
				Kirjoittaja Juhama
				Itellä K9 ja huomasin eron selkeästi...Samin säätötyön jälkeen..
			 
			
					
				
				Lähetetty: 13 Elo 2010, 12:23
				Kirjoittaja tompa
				Missä olisi lähin paikka kuopion seudulla kuka saisi rajoittimet poistettua ja pyörän säädettyä
			 
			
					
				
				Lähetetty: 13 Elo 2010, 13:28
				Kirjoittaja jarim
				tompa kirjoitti:Missä olisi lähin paikka kuopion seudulla kuka saisi rajoittimet poistettua ja pyörän säädettyä
Taitaa olla TT-Motorsport Kempeleessä. 
			
					
				
				Lähetetty: 30 Loka 2010, 10:17
				Kirjoittaja Joke
				Jenkeissä ovat ajaneet lentokentällä katupyörällä uuden 
nopeusennätyksen 278,6 mph/h =  448,4 km/h mailin matkalla. Tässäpä haastetta tosivirittelijöille.
  
Texas Mile 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 30 Loka 2010, 10:42
				Kirjoittaja jarim
				Joke kirjoitti:Jenkeissä ovat ajaneet lentokentällä katupyörällä uuden 
nopeusennätyksen 278,6 mph/h =  448,4 km/h mailin matkalla. Tässäpä haastetta tosivirittelijöille.
  
Texas Mile 
Minun mielestä noille laitteille joissa on selkeästi alkuperäisistä poikkeavat katteet pitäisi olla oma luokkansa. Esim. tuo ei minusta enää katupyörältä pahemmin näytä... Mutta aivan tautinen nopeus kyllä! 
			
					
				
				Lähetetty: 30 Loka 2010, 12:21
				Kirjoittaja ysi-ärrä
				Siis, onko tuo ihan vakiolohkoinen? eli 1299 kuutioita? ja 650heppaa koneesta vai takikselta? hirveet on kyllä tehot.
Helvetillinen on kyllä nopeus,huh. 
Kyllä täällä Suomessa ollaan vielä melkoisen kaukana tuollasista nopeuksista.
			 
			
					
				
				Lähetetty: 30 Loka 2010, 12:23
				Kirjoittaja ysi-ärrä
				Ja hirvee on takamunkki 240/40-18, :p