Sivu 1/4
					
				
				Lähetetty: 15 Joulu 2009, 20:58
				Kirjoittaja BussiJussi
				
			 
			
					
				
				Lähetetty: 15 Joulu 2009, 22:07
				Kirjoittaja jarim
				Ymmärsinkö oikein että aikaiset -99 mallit kyllä, sitä myöhemmät käytännössä sama rumba kuin ennenkin?
			 
			
					
				
				Lähetetty: 15 Joulu 2009, 22:11
				Kirjoittaja BussiJussi
				jarim kirjoitti:Ymmärsinkö oikein että aikaiset -99 mallit kyllä, sitä myöhemmät käytännössä sama rumba kuin ennenkin?
Hooliganin kirjoitus speedersgaragelta:
17.6.1999 ennen käyttöönotettu: CO-arvo 4,5% ja HC-arvo 1000PPM
17.6.1999 jälkeen käyttöönotettu: CO-arvo 3,5% ja HC-arvo 600PPM
EY-tyyppihyväksytyt ajoneuvot: Kyseisen normin mukainen päästömittaus (käytännössä forget it)
Tarkoittaako, että 2003 sinne touo/kesäkuuhun asti menee tolla, siitä uudemmat niitä eu-malleja?! 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 15 Joulu 2009, 22:12
				Kirjoittaja jarim
				No ainakin minun 2001:lle löytyy EY tyyppihyväksyntä numerokin...
			 
			
					
				
				Lähetetty: 17 Joulu 2009, 20:14
				Kirjoittaja jarim
				Kyllä se vähän siltä vaikuttaisi että käytännössä varmaankin ennen 17.6.2003 rekisteröityihin laitteisiin saa turbot, putket jne leimattua jos vaan menee mölyistä ja päästöistä läpi. Eikä tartte e-leimoja. 
 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 17 Joulu 2009, 20:48
				Kirjoittaja villeh
				jarim kirjoitti:Kyllä se vähän siltä vaikuttaisi että käytännössä varmaankin ennen 17.6.2003 rekisteröityihin laitteisiin saa turbot, putket jne leimattua jos vaan menee mölyistä ja päästöistä läpi. Eikä tartte e-leimoja. 
 
Tästä sain jo kuitin kun Artsin topikkii suoraan ton linkitin asiaankuulumattomana, vaikkakin vissiin tais asiaan kuulua..
Tuntuu nyt, että harvoin mitn tänne kirjottelen, niin nekin kerrat harvenee......
Ja tää tässä oli kylläkin  OFF topickkii...
Ymmärrän kyllä, että pitää olla tarkkana, mutta joo.. plaa a
ps eikä tätä tartte tämän enempää puida, eiköhän tää oo tässä..
Sivusta seuranneena vähän vakavaksi alkaa mennä tää touhu.. 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 18 Joulu 2009, 06:10
				Kirjoittaja Jaku
				hep, täähän kuulostaa loistavalta. Mites ne desibelit mitataan? Vois näet kokeilla ku töissä on virallinen mittari...
 
 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 18 Joulu 2009, 07:01
				Kirjoittaja jarim
				
			 
			
					
				
				Lähetetty: 18 Joulu 2009, 11:57
				Kirjoittaja jarim
				Jahas, se siitä ilosta:
Tuo tyyppihyväksyntädirektiivi koskee uusia tyyppejä 17.6.1999 alkaen ja kaikkia käyttöönotettuja 17.6.2003 alkaen.
			 
			
					
				
				Lähetetty: 18 Joulu 2009, 19:16
				Kirjoittaja tetsa
				Elikäs ihan suomeksi, turbo-busaa ei sitten saa kovin helpolla/halvalla leimattua vai?
			 
			
					
				
				Lähetetty: 18 Joulu 2009, 23:25
				Kirjoittaja jarim
				tetsa kirjoitti:Elikäs ihan suomeksi, turbo-busaa ei sitten saa kovin helpolla/halvalla leimattua vai?
Saa jos pyöräsi on rekisteröity ennen 17.6.1999... 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 19 Joulu 2009, 02:12
				Kirjoittaja Jaakko
				jarim kirjoitti:Saa jos pyöräsi on rekisteröity ennen 17.6.1999...
ja onhan se.
onko paljon muita joilla mahdollisuus leimaan?
en tosin tie käynkö tuollaisen hakemassa. vakuutukset vaan nousee.. ..tosin kai sieltä sit jotain saiskin jos kippaa. 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 19 Joulu 2009, 11:00
				Kirjoittaja gsxr
				Pitää hankkia -99 runko ja siirtää kaikki kamat siihen ja sitte konttorille 
 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 19 Joulu 2009, 11:01
				Kirjoittaja jarim
				gsxr kirjoitti:Pitää hankkia -99 runko ja siirtää kaikki kamat siihen ja sitte konttorille 
 
Huom, -99 runko joka on ensirekisteröity ennen 17.6.99. :]
Edited By jarim on 1261219209
 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 19 Joulu 2009, 12:07
				Kirjoittaja Jaakko
				jarim kirjoitti:gsxr kirjoitti:Pitää hankkia -99 runko ja siirtää kaikki kamat siihen ja sitte konttorille 
 
Huom, -99 runko joka on rekisteröity suomeen ennen 17.6.99. :] 
onko tollanenkin pykälä viel et rekisteröinnin on oltava suomeen?