Nyt kävi mopedi penkissä. Vääntö 133nm, takisteho 160hp (moottori- 184) Huiput 295kmh..
Virivirinä -1 etuhamppi, ja homemadeTRE..
Penkitetty Kajaani MC:llä by Kajbusa
Niin joo, säädöt tehtaan jäljiltä..
Kaikki virittäminen ilman turboa pitäisi laissa kieltää... 20-50hv lisäykset..Huomaako sitä edes?en minä ainakaan.300hv vehjekin tuntuu kesänlopulla tosi laiskalta.Piti oikein tarkistella liitokset kun rupes tuntuun...ei sitten miltään.
??? Kaikkeen tottuu,totta se oli.
Rami.l kirjoitti:Kaikki virittäminen ilman turboa pitäisi laissa kieltää... 20-50hv lisäykset..Huomaako sitä edes?en minä ainakaan.300hv vehjekin tuntuu kesänlopulla tosi laiskalta.Piti oikein tarkistella liitokset kun rupes tuntuun...ei sitten miltään.
??? Kaikkeen tottuu,totta se oli.
osta hävittäjä,niin ei tehonpuute vaivaa ja pistä mulle ne alitehoset osat siitä moposta :rasberry: :rasberry:
pete1 kirjoitti:otappas ilta lääkkees
vanha kansan viisaushan sanoo että turbo ois järjen korvike :laugh: ?????
ehkä otin ehkä en.. mutta kyllähän kaikki muu on turhaa.
pakoputkivirit ilmanputsarimodit :kusi:poweriäksönikömmänderit 100ccMORE per seestä
Jaa-a, lienee ihan siittä kiinni mitä hakee. Käyppä kokeeksi vaikka jatketun takahaarukkasi kanssa Kemorassa; kumpi on nopeampi se vai vaikkapa mun pakoputkiviritteinen? Veikkauksia?
Toki, jos pelkkä voiman saanti on tavoitteena niin eihän tuota turboa mikään hakkaa, se on vissi.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport