B-one vanteet busaan..

Alustan/jousituksen säädöt, renkaat/vanteet, ketjut/rattaat.
Tarinaa myös jarruista.
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Pitkä odotus palkitaan :thumbup:
Tänään ne B-One vanteet vihdoinkin saapui.
Ensi vaikutelma ihan hyvä, todella laadukkaan näköiset ja mielestäni erittäin siistit hintaansa nähden. (1390e/pari)
Sisältäen kaikki herkut, vain renkaat paikoilleen ja kiinni.
Ja asennus meni heittämällä ilman mitään sovitteluja.
Punnitsin vanteet ja etuvanne oli 200g/taka 400g painavampi kuin orkkis. Sinänsä se on ainut negatiivinen asia.
Käytännössä tosta ei ole mitään haittaa. Mutta vetolaite on ihan toisesta maasta kuin busan orkkis.

http://galleria.busanistit.org/album17/B_One_009

Toi ei lieputa, vois toimii hiukan paremmin kuin Busan orkkis Tbo mopoissa.

Kovin tyytyvainen olen vanteisiin, hmm.. muutama kuva löytyypi tosta

http://galleria.busanistit.org/album17/B_One_037



:baaa:




Edited By ksthb on 1161181730
Avatar
mike
Viestit: 214
Liittynyt: 05 Maalis 2005, 21:47
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja mike »

Hyvän näköiset on. Muuttuko etujarru mihin suuntaan???
Avatar
-Artsi-
Viestit: 1057
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:38
Paikkakunta: Hollola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Artsi- »

Hyvän näköiset on, kyllä. Ja sikahalvat.
Lisäpaino on tietty aina miinus mutta jos se on vanteen navassa merkitys on vähäinen, kuten sanoitkin. Jos vetolaite osoittautuu käytössä hyväksi niin kelpo swappi.
Kyllä noilla kehtaa cruisailla! :respekt:
Club 100 m/s
103-1116517908

Viesti Kirjoittaja 103-1116517908 »

Hmm, saako noita tilattua kappaleittain? Takavanne ja sen myötä se vetolaite voisi kiinostaa..
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

gold kirjoitti:Hmm, saako noita tilattua kappaleittain? Takavanne ja sen myötä se vetolaite voisi kiinostaa..
Settinä myydään, valitettavasti
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

mike kirjoitti:Hyvän näköiset on. Muuttuko etujarru mihin suuntaan???
Toimii hienosti, ei ainakaan huonontunut.
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4616
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Hinta ei kyllä todellakaan ole paha kun ottaa huomioon että irrallaan nuo pelkät etulevyt maksaa jo 520 euroa pari! Siihen vielä takalevy niin ei vanteille paljon hintaa jää. :)
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
Kekku
Viestit: 295
Liittynyt: 08 Helmi 2005, 10:54
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kekku »

ksthb kirjoitti:Punnitsin vanteet ja etuvanne oli 200g/taka 400g painavampi kuin orkkis.


Hyvä tietää, että painavemmat kuin vakiot.

Samoja kyselin tossa reilu kuukausi sitten motoxilta ja eivät painoja tienneet, lupasivat punnita kun tulevat heidän kauttaan maahan (yhdet kun olivat jollekin tilanneet...) ja soitella...
Ei soittoja kuulunut.

No, eipä tarvi sinnekään sitte soitella ja kysellä.
Avatar
Kekku
Viestit: 295
Liittynyt: 08 Helmi 2005, 10:54
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kekku »

Siis että Kiitos punnitus toimenpiteistä ksthb:lle.



Edited By Kekku on 1161197540
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

-Artsi- kirjoitti:Hyvän näköiset on, kyllä. Ja sikahalvat.
Lisäpaino on tietty aina miinus mutta jos se on vanteen navassa merkitys on vähäinen, kuten sanoitkin. Jos vetolaite osoittautuu käytössä hyväksi niin kelpo swappi.
Kyllä noilla kehtaa cruisailla! :respekt:
Lainaus maahantuojan sivuilta:

B-ONE VANNESARJA 1390 Eur

B-one on äärimmilleen yksinkertaistettu vanteen ja jarrulevyn yhdistelmä

Wave-jarrulevyt ovat integroitu täysin uudenlaiseen vannekokonaisuuteen.
Tämä uusi ratkaisu mahdollistaa vertaansa vailla olevan suorituskyvyn,
muotoilun ja hinnan.

Brakingin tuotekehitysosastolla lähdettin ajatuksesta parantaa suorituskykyä
komponenttien määrää vähentämällä. Tuloksena syntyi B-one alumiinivanne jonka täysin
uudenlainen rakenne mahdollistaa wave jarrulevyn kehän kiinnittämisen suoraan
vanteeseen ilman erillistä keskiötä.
Tällä rakenteella saadaan painopistettä siirrettyä lähemmäs pyöränakselia,
jolloin hyrrävoimat pienenevät parantaen samalla pyörän käsiteltävyyttä
etenkin kaarreajossa.

B-one on esimerkki Brakingin jatkuvasta kehitystyöstä jonka avulla se on säilyttänyt
jälleen kerran asemansa maailman johtavana jarrulevyjen valmistajana.


B-one paketti sisältää:

Etuvanne
- Braking yhdeksänpuolainen alumiinivanne kelluvilla wave jarrulevyillä

Takavanne
- Braking yhdeksänpuolainen alumiinivanne wave jarrulevyllä,
alumiininen takaratas vaimenninkumeineen
villeh
Viestit: 191
Liittynyt: 13 Maalis 2005, 12:54
Paikkakunta: joutseno

Viesti Kirjoittaja villeh »

nyt kun kattelin tarkemmin niin mitenhän noihin vaihetaan jarrulevyt???, eikö se levy oo niiku kiintee kokonaisuus tohon vanteeseen???
Tällänen täst tuli, anteeks. Mut tee itte parempi...
villeh
Viestit: 191
Liittynyt: 13 Maalis 2005, 12:54
Paikkakunta: joutseno

Viesti Kirjoittaja villeh »

gold kirjoitti:Hmm, saako noita tilattua kappaleittain? Takavanne ja sen myötä se vetolaite voisi kiinostaa..
!!!!!!!!
Tällänen täst tuli, anteeks. Mut tee itte parempi...
Avatar
Martta
Viestit: 695
Liittynyt: 04 Loka 2004, 08:56
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Martta »

villeh kirjoitti:nyt kun kattelin tarkemmin niin mitenhän noihin vaihetaan jarrulevyt???, eikö se levy oo niiku kiintee kokonaisuus tohon vanteeseen???

No, mitä minä katselin niitä livenä, niin ei ne ollu valettu... Jotkut pultit niissä näytti olevan... Näyttäs sivustoiltakin löytyvän irtonaisia jarrulevyjä...
Kuulemma mun vanteet on tullunna kotiin... :pomppu:




Edited By Martta on 1168331977
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)

http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
akseli
Viestit: 290
Liittynyt: 21 Heinä 2004, 19:21
Paikkakunta: SUURSUOMI

Viesti Kirjoittaja akseli »

Martta kirjoitti:
villeh kirjoitti:nyt kun kattelin tarkemmin niin mitenhän noihin vaihetaan jarrulevyt???, eikö se levy oo niiku kiintee kokonaisuus tohon vanteeseen???

No, mitä minä katselin niitä livenä, niin ei ne ollu valettu... Jotkut pultit niissä näytti olevan... Näyttäs sivustoiltakin löytyvän irtonaisia jarrulevyjä...
Kuulemma mun vanteet on tullunna kotiin... :pomppu:

niin onko jarrulevyt pulteilla vai onko ne integroidut kuten nimestä voisi päätellä? :p itseä evvk mutta hönötuuninkimiesten puolesta kyselen :respekt:
Avatar
busapappa2
Viestit: 1205
Liittynyt: 12 Syys 2006, 21:28
Paikkakunta: Missä millonkin huvittaa olla .

Viesti Kirjoittaja busapappa2 »

Juu ei hassummat, varsinkin jännän näköset piparityylin jarrulevyt . itellä on EHKÄ joskus mielesä kromiset tai kromatut . Sittten pipari levyt ja jos ei paljoo ajeleen pystyn selkärankaremppojen takii, ni vois purppura/mustat katteet maalauttaa koko mustix ja kuplan kanssa . Päälle kunnon lakkaukset .?!? Jos taas ajokuntoo piisaa jää asentelut vähemmälle, vaikka en just ite pysty paljoo asenteleenkaan ? No oon mä "Kahteenkertaan" etu ja sivukatteet asentannu ! Sivut on helpot, mutta etukate on aikas tarkka, näin noviisille asentajana . :D :p :D

Villiveikkaus, että noi on niiteillä noi levyt ?!?! :respekt: Joskin näin maallikkona sana "INTEGROITU" olis kiintee, no valottakoot ksthb super, hyper Busatietäjänä ainakin meitsi maallikkoo . :D




Edited By busapappa2 on 1168372146
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Vastaa Viestiin