Juuripa niin ! Kilpailutetaan kimpassa kun IF ottaa uuden systeeminsä käyttöön ens vuonna . :p
Juu sain mäkin pienpalkkasena valtionkonttorin renkinä olleena jonkun alen, mut nyt ei eläkkeellä tuu mittää, no sen verran aina, että pääsee Alicanten provinssiin muutamax viikox Cruisaileen "HärdelliDeividillä" . Ite asiassa oon ajannu ko. Sporsterilla, eikä paskempi vehje lainkaan. Lyhyt "askeliväli", tekee siitä ihan näppärän vaikka kintut eteenpäin onkin, ei vaan käy mun selälle pitkäsä juoksusa! Senjor "Eke" lupas, että saan koittaa myös 1450 softeiliä, on aikas muhkee värkki, paino lienee heiluu jossain 360 kg:n nurkilla. No tuleepahan pari viikkoo testattuu "Harrikkaa" ! :unclesam: Oon ostannu vasta menomatkan Alicanteen Finski airilla, aurinkomatkojen pimu lupas järkätä paluun sopivasa välisä mutta Malagasta ( 500 km ) matkat yht:299e.
M/P
Ei paha :unclesam: :p
Edited By busapappa2 on 1161811019
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
-Artsi- kirjoitti:[PetriK: loistava lista! Mutta mitäs kun on jo kohdat 1-5, tbo, pitkä mopo ja paineet tapissa?!? Mopo pois ja golfaamaan?
Tuon liittoalen taas saanee likimain minkä liiton jäsenkirjalla vaan.
Juu - tuo lista on just se peruslista johon kaikki pystyy, mutta Golfaamaan - ei ikinä... vastahan tässä aletaan oppmaan.
Ensi kaudeksi pitäisi löytää joku ohjelma niin että näkisi tapahtumat ja voisi alkaa varautumaan. Menee paljon päälle lasten ratsastusjuttujen ja pojan futiksen kanssa. Mulle jos vaikka pääsisi alle 10s joukkoon ensi kesänä se olisi kova juttu se. Pitää iskeä harjoitteluohjelma tiukasti päälle. Systeemit on jo tilauksessa... ) toivottavasti aika riittää.
busapappa2 kirjoitti:mä alotin vasta tänä vuonna, eli menee muutama vuosiennen kuin saan bonukset liikennevakuutukseen 20-70 %
Olen jo tota Turvaa hehkuttanut liikaakin, mutta mainitaan nyt vielä, että siellä bonukset nousee 10%/vuosi!
PetriK kirjoitti:
Oho - 6% liitosta, noista liiton alennuksista on nyt useammatkin maininneet. Mihin liittoon kannataa liittyä jotta saa tuollaisia alennuksia ?
Paperi- ja metalli-, 9%... Arvaa mikä yhtiö
busapappa2 kirjoitti:Oon ostannu vasta menomatkan Alicanteen Finski airilla, aurinkomatkojen pimu lupas järkätä paluun sopivasa välisä mutta Malagasta ( 500 km ) matkat yht:299e.
Vertailun vuoksi, just tilattiin pojalle eestaas Barcelonaan, Blue1 230e...
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
Barcelona ! Iso Stadi, paljon lentoja eli halapaa Siitä nyt vaan on matkaa Aliganten provinssiin Torreviejaan mun frendeille n. 750Km ? :p Barcelonaan saa välillä m/p 99 egee ! Nyt ois Blue 1 ollu Alicanteen 628 egee m/p ja koneen vaihto mennessä Oslo ja tullessa just Barcelonassa !? ??? NO THANK'S . T: paappa
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Agostini kirjoitti:+13000km takana ja mopo vielä(kin) liikenteessä...saas nähdä kummonen tosta uhatusta myrskystä tulee....huoh..
Vieläks siel on ajokelit
Tääl on viimenen viikko tullu vettä kuin esterin hanurista, ei ole huvittanut tonne lähteä kahlaamaan... Huomiseksi uhkailtu luntakin pahassa tapauksessa.
Jep, jep mopot seisomaan huomenna.
Värikäs kausi takana, parit turvat, harrastelijaa tyydyttäviä vartin aikoja, Savonlinnan nopeus ajojen kenttä ennätys 305 km/h vesisateessa ja paljon muita harrastajaa lämmittäviä onnistumisia
No mutta nyt on muutama kuukausi aikaa keskittyy moottoreihin
Jotain uusia juttuja kehitellään
Mulla nuo vakuutukset If.issä ja noin 750 egee 6kk täyskaskolla joka korvaa myös seisonta ajan Busa pistettiin seisontaan jo viime keskiviikkona eli 25.10 ja mittariin kertyi lukemia melkein 13 tkm ja ihan nurkka ajosta kaikki. Pisin matka isoilla teillä taisi olla 180km suuntaansa Kaikki ratareisut ja jopa bomber weekend kiikalassa suoritettiin autolla busaa kuskaten, ei siis ajettu busa kyydissä autolla rataa ympäri, mut siirtymiä tarkotin