Päätä särkee iltaisin...

Kaikki yleiset höpötykset ja jutut jotka eivät sovi muihin foorumeihin tänne..
akseli

Viesti Kirjoittaja akseli »

matula kirjoitti:Haukkukaa nyt oikein urakalla Bussia ja käännyttäkää pois vaihtoajatukset!!!

:omituinen: .keleen rakkinetta ei raatsi edes vaihtaa vaan niitä on ostettava lisää nurkkiin ja viriosia keräiltävä haitaksi asti :1087 varo tätä sairautta äläkä missään nimessä mene koeajamaan :welcome:
busapappa2

Viesti Kirjoittaja busapappa2 »

Juu Busanismi on paaaaljon vakavampi sairaus, kuin Saabismi aikanaan .

Hayabusaan kehittyy ankara riippuvuus jo muutaman ajetun kilometrin jälkeen . :D

Nämä muutama talvikuukausi sitten painiskellaan erilaisten vieroitusoireiden kanssa, esim: kaasukäsi kääntyilee krampinomaisesti, kylmät väreet kulkee seläässä kun unissaan ohittaa Jawasakeja, Hontia, HD:tä yms.

Välillä on laitettava akku kii ja ainakin kaasuteltava ( naapurienkin iloksi), saa vähän helpotusta . :D

Sitten ah, räystäät alkaa tippuun, kevät tulee ja SAA kietaista ajovehkeet päälle, höräyttää Bussin käyntiin ja Baanalle . mmm................................. :p
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
112-1168023213

Viesti Kirjoittaja 112-1168023213 »

Haa eka viestini Bussi-maailmaan?

Bussi kysymyksiä mielessäni?

1. Meikäläinen on 190cm pitkä, mietityttää vaan se kun on niin matala istuinkorkeus ko. pyörässä.

2. Minkä hintaisia on huollot takuuaikana tällaiseen pärrään?

3. Paljon on porukoilla vakuutukset Busassa.

4. Minkä hintaisia on bolt-on pöntöt, entä se takakupla?

5. Takamatkustajan mukavuudesta kaivataan myös kommentteja, onko se kauhakahva muuten vakiovaruste?

6. Miksen ostaisi tätä www.nettimoto.com/411032

7. Soveltuuko bussi kylällä kruisailuun(alle 50km/h, liikennevaloja, jne jne...)?

Hakua on käyttänyt, vaihtelevalla menetylsellä. Ja jos jotain löytää ja jää lukemaan niin tietokone tilttaa ja ilmoittaa "No Signal"...
janne

Viesti Kirjoittaja janne »

kyytillä ollut ei ole vielä moittinut, muutakuin herkästi voi pudota kyytiltä jos ei ole laukkua mukana, kun kuski kääntää "kaffaa" :oho: parhaat kyydit on kuulemma saanut busalla. meikäläisellä taitaa olla parantamisen varaa :wtf: mulla on kerennyt olla muutama "mopo" mut busa vei mun mopo harrastuksen todellakin johonkin mitä ei tahdo vieläkään tajuta . :mosh:

Edited By janne on 1168029886
9.925/230 :p
Member of team Jukkis
SM 6. (SB) 2010
SM 4. (SB) 2011
SM ?. (SB) 2012
SM 7. (sGB) 2014
busapappa2

1. Matala ? No ei normaaliia sporttikyykkyä yhtään matalampi, jos haluut selkä suorana ajaa niin osta matkapyörä. Mä oon nafti 185 ja erittäin pitkäkätinen, ainaski mulle ihan unelma asento, vielä kun oikasee jalat takatapeille, niin tän kokonen makoilee mukavasti tankin päällä . Ajokenkinä mulla on Oxtarit, ne on aikas matalapohjaset .

2. Merkkihuollot on AINA tyyriitä, ja eiköhän Suzuki yleensä oo halvimmasta päästä, mutta tällä palstalla kirjottaa monta TOSI spesialistii niihin hommiin, joillakin firmakin ! Aina kandee kysyä . Mistään muusta pyörästä et saa niin paljoo ASIANTUNTEVAA TIETOA kun tällä palstalla Busasta, mä oon ihan tumpelo näitten nykypyörien kanssa MUTTA täällä on tosi ammattilaisia .

3. Mulla on ympäri vuotinen Pohjolassa täyskaskolla jossa 60 tai 70 bonaa ja liikennevakuutuksessa VAIN 20 bonaa vähä yli 700 egee VUOSI koko paketti .
IF .ssä maksoin Bandiitistista, tai olisin maksanut jos olisin pitänyt Bandiitin ja IF:n Samoilla Bonareilla 2.300 egee vuosi, oli vanhan mallin vakuutus, eli sai seisontaan .

4. Kupla tulee käsittääkseni uuden mukana, joskin 2007 mallin saaminen........... päästönormit ? ei tiiä vielä, mutta 2006 malleja saa todennäkösesti kohtuu hintaan valmiiks regattuina, no joku tietää tosta enämpi niistä omani ostin 11.200 ajettuna 2004 väreissä mutt 2005 regattuna oli uuden veroinen .
Mulla on Yösimura Trioval huilut maksoin niistä 500 pari, mutta se oli sellanen kombinaatio asentelin vähän itse huollon yhteydessä, kun oli henkilöstöpulaa myyjäliikkeessä .

5. Kauhukahva ON ! Mutta jos laitat Takaboxin, niin joutuu ottaan veke . Toisaalta mulla on 52 l Kappa selkänojalla ja Boxitelineestä saa hyvän otteen ja tilaa on ollut, vaikka meitä on mennyt välillä pari 100kg körilästä, kuten myös VÄÄNTÖ JA TEHO PIISAA ! Eikä oo kukaan valittanut istumismukavuudesta .

6. Osta mistä lystäät, mutta jos HYVÄn sportti/matka/kilpapyörän haluut SE ON BUSA ! Hinta laatu suhde on taatusti kohillaan . Täällä on 450 registeröitynyttä joist aika harvalla MUN tietääkseni on paljoo pahaa sanottavana ! Lisäks oon kuullu Svenskejä muutaman tosi tyytyväisen, ovat "Sakslandiasta" omansa tuoneet .

7. Miksei sovi ? Mä ainakin tykkään esim, kesällä Helsingissä NIMENOMAA kruisailla. Bandiitilla kukaan ei koskaan ollut kiinnostunut pyörästä, mutta stoppaappa Busa, niin pikku poitsut on het ympärillä ja jumankekka ne tietää usein pyöristä enämpi kuin moni esim. tällanen vanha äijä . :p

Toistan itseäni, mutta koeaja se KUNNOLLA, eli vähän joka olosuhteissa, niin OSTAT SEN !

MÄ ajelin yhen perjantaipäivän n. 300-400 km omallani ja palautin sen iltapäivällä . SILMÄYSTÄKÄÄN EN nukkunut seuraavana yönä ja olin klo 10.00 myyjäliikkeen ovenkahvassa ja kun pääsin sisään, kävin nappaan avaimet taulusta ja heitin hintalapun roskiin sekä rullasin Busan ulos, jonka jälkeen soitin myyntipäällikölle ETTÄ OTAN SEN ! :bowdown: :bowdown:

Edited By busapappa2 on 1168474159
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
böltsi

Viesti Kirjoittaja böltsi »

kaupunki sekä kaikki muukin ajo toimii loistavasti :D päällepäin bussi näyttää möhköltä mutta positiivinen yllätys on esim.kaupunkikäytös :shocked: saahan kuulemma hurmattua vastapuolen sukupuolenkin??!! :respekt:

Edited By böltsi on 1168074490
äkkiä vaan tekonivel....about ten years...
purzzi

Viesti Kirjoittaja purzzi »

peltsi85 kirjoitti:6. Miksen ostaisi tätä www.nettimoto.com/411032
...niin mikset ostais...miks ees kysyt... ???
...jokseenkin eri`laisia pyöriä Busa/1000:nen Cebari...

:bulb: ...tuo "malli"-valinta kannattaa tehdä ihan sen mukaan mimmosta ajoa ajelet...ittellä oli "kyykky" ennen Busaa, ja kun paljon ajelen pitkiämatkoja ni en kyl kyykkyy enää huolis...

Miun mielestä Busa on "kompromissi"pyörä jolla voi nauttia matkanteosta, kruisailusta ja radalla niin yksin kuin kaksin...
Hayabusa GSX1340R K8 Black/Gray

King of team purzzi :rasberry:
112-1168023213

Yeah, musta -07 Busa tulossa. Pyörän sais ens viikolla, mutta annan kilvittää sen vasta maaliskuun puolivälissä. Näin saan periaatteessa pitemmän takuun ja säästän vakuutusmaksuissa.

Ainiin ja puoli tuntia sen jälkeen kun olin oman ostanut Nakkilasta niin broidin kanssa ajettiin Poriin ja tämä osti sieltä itelleen -05 punamustan 2600km(siis kaksituhattakuusisataa) Busan.

Eli niitä on keväällä pihalla kaksi!

:turbobusa:
koska

Viesti Kirjoittaja koska »

Onnea LOISTAVASTA pyörävalinnasta ja :welcome: porukoihin
Do or do not, there is no try...
112-1168023213

koska kirjoitti:Onnea LOISTAVASTA pyörävalinnasta ja :welcome: porukoihin
Sä olit itse asiassa viimeinen niitti ja viestis luettua tein päänsisäisen ostopäätöksen!!! Täytyy koittaa miitata jossain kesän riennoissa.
koska

Viesti Kirjoittaja koska »

Hienoa :D miiteissä nähdään :p
Do or do not, there is no try...
purzzi

Viesti Kirjoittaja purzzi »

peltsi85 kirjoitti:
koska kirjoitti:Onnea LOISTAVASTA pyörävalinnasta ja :welcome: porukoihin

Sä olit itse asiassa viimeinen niitti ja viestis luettua tein päänsisäisen ostopäätöksen!!! Täytyy koittaa miitata jossain kesän riennoissa.
Hyvän päätöksen teit!!! :tapu:
Onnea uudesta!
Hayabusa GSX1340R K8 Black/Gray

King of team purzzi :rasberry:
busapappa2

Kuten myös pappa kakkosen puolesta ja terve tuloo "joukkueeseen" , jossa ajellaan Maailman parhailla moottoripyörillä . :D :;):
108-1157739326

Viesti Kirjoittaja 108-1157739326 »

peltsi85 kirjoitti:6. Miksen ostaisi tätä www.nettimoto.com/411032

Miksi ostaisit paskaa, kun samalla rahalla voit ostaa busan?

Onnittelut peltsi85! teit hienon valinnan ja pääsit kuninkaiden kastiin!

Edited By lohi77 on 1168475625
böltsi

Viesti Kirjoittaja böltsi »

niin siinä kävi mullakin pitkien miettimis tuokioiden:p jälkeen laitoin entisen myyntiin ja uusvanhan tilaukseen mennessä näkee minkäläinen tulee tilalle :pomppu: :rocket

Edited By böltsi on 1168957592
äkkiä vaan tekonivel....about ten years...
Vastaa Viestiin