Voi viddu....... ei mua olis janottanutkaan... onneks on tipaton tammikuujsalok kirjoitti:Hallituksen iltakoulun jälkeen tuntuu siltä että hallitus on yhteisesti päättänyt että kalja tarjotaan Sepelle...![]()
Mutta eihän ne katteet vielä maalattuna ole...
- Jsalok -
Pitäisi yksi busa purkaa osiksi...
Hayabusa 1300R TURBO -05
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
- busapappa2
Oliks se "Orange" ? Jos oli ni ei oo mökkireisulla hyönteisistä pulaa
kuten MGa totes, ni toimii : ampiais, paarma, hyttys yms magneettina ! Piä kypärä kii, ku pysähdyt mettätiellä .
jos ei musta "iske" ni tsiigaappa Timpan "Hopeanuolta" kelen UPEE, tai toimeven yxhuiluista, tais olla 2 värinen, mutta hieno ! No omapa asias, mut ei toi paskapuhetta oo toi "hyönteisimu" mulla oli joskus kirkas oranssi Opel Kadet ja oltii Oulunsalossa mökillä ja vieressä oli tummansininen Mersu ! Käsittämätön hyönteisparvi pörräs Opelin päällä? Mese sai olla rauhassa ! No ethän sä pyörän päällä istu mökillä
joten onnee valinnalle, ja kunnioittakaamme sitä, sekä tuohan se väriä musta,puna, sini & harmaa "massaan"
Pyörä on kuiteski paras !
Edited By busapappa2 on 1168609731
Edited By busapappa2 on 1168609731
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
busapappa2 kirjoitti:joten onnee valinnalle, vaikka ne onki perinteisesti Jawasaki Ninja värejä .![]()
Pyörä on kuiteski paras !
Mites se oranssi liittyy Kawaan?
No eipä ton oranssin kurapyörän ympärillä ole sen ihmeemmin ötököitä pörrännyt kun muidenkaan. Tosin se voi olla että haju karkottaa.
Sepe
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
- busapappa2
Kerkesit ennen eritointia, joo ei Ninjaa tainnu ollakka kun liki neon vihree ja ehkä liki neon keltanen ? Eli ei oranssii ! Ja viduukos näistä vääntä, maku asioita ja kuten totesin, onnee valinnalle, tuo eloa rivistöön ! 
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
-
83-1168600012
...ja pohjamaaliksi alumiinille tarkoitettu "happopohja" tai menee muuten homma uusiksi ensimmäisen paremman pesun jälkeen, mutta mikälli ammatti maalari hommissa, niin tietää niksit...ja mikälli päädyt candy/metalli väreihin, niin pohjamaalin sävytyksellä saa väriin syvyyttä.
Niin ...ja MORO kaikille,olen sitten ensimmäistä päivää -04 sini/hopeen Busan omistaja...ja kai tässä pitää ruveta nastoja kattelee renkaisiin, sillä sen verran ois poltetta baanalle:)
Niin ...ja MORO kaikille,olen sitten ensimmäistä päivää -04 sini/hopeen Busan omistaja...ja kai tässä pitää ruveta nastoja kattelee renkaisiin, sillä sen verran ois poltetta baanalle:)
- busapappa2
TERVETULOO ! Ainaski mun puolesta .
Mukava saada "Maalimiäs" näitten LUKUISTEN tekniikka nerojen joukkoon .
Mä oon tällanen vaivanen ( ikunen ruikuttaja kipee pappa ).
Jos oon keväällä ajokelvoton selkäoperaatioiden takii, mennee mun -04 malli, tosi pantu kilpiin -05 EHKÄ, väritykseen. Purppura/ Mustasta tehään runkoo lukuunottamati kokomusta, ja joko "järeellä" lakkapinnalla tai, toikin olis kähee jut toi Candy, oli joskus fredillä sininen Candy Volvo Amazon .
Mulla on HYVÄ maalari, mutta on tehnyt enimmäkseen perusväri maalauksii, joskin kaveri on kyl tehny melkein MITÄ vaan, mitä autoihin ja Prätkiin tulee . Maalas mm. aikanaan mun Pontiakin katon, ja helevetin hyvin maalaskin, ottaen huomioon silloiset välineet, tätä nykyä on tallissa erivärkit .
Sulta voi varmaan tarvittaessa kysyy niksejä ? ! ? ! ? T: bp2

Mä oon tällanen vaivanen ( ikunen ruikuttaja kipee pappa ).
Jos oon keväällä ajokelvoton selkäoperaatioiden takii, mennee mun -04 malli, tosi pantu kilpiin -05 EHKÄ, väritykseen. Purppura/ Mustasta tehään runkoo lukuunottamati kokomusta, ja joko "järeellä" lakkapinnalla tai, toikin olis kähee jut toi Candy, oli joskus fredillä sininen Candy Volvo Amazon .
Mulla on HYVÄ maalari, mutta on tehnyt enimmäkseen perusväri maalauksii, joskin kaveri on kyl tehny melkein MITÄ vaan, mitä autoihin ja Prätkiin tulee . Maalas mm. aikanaan mun Pontiakin katon, ja helevetin hyvin maalaskin, ottaen huomioon silloiset välineet, tätä nykyä on tallissa erivärkit .
Sulta voi varmaan tarvittaessa kysyy niksejä ? ! ? ! ? T: bp2
-
83-1168600012
Kiitos, kiitos ...juu on tullut aikanaan maalailtua autoja ammatikseen, mutta siitä on reilu 10v. aikaa , tosin perus jutut lieneen pysyneet samana.
Ja mitä tuohon ikään/kuntoon tulee, samavika rahikaisella...eli muutama nivel on saatu sököx kaularangasta tässä matkan varrella...pitäneenkö ruveta kattelee Busan tankoon korotuspalaa.
Ja mitä tuohon ikään/kuntoon tulee, samavika rahikaisella...eli muutama nivel on saatu sököx kaularangasta tässä matkan varrella...pitäneenkö ruveta kattelee Busan tankoon korotuspalaa.
- busapappa2
Kokeileppa eka ilman ! Ja kunnon kypärällä ! Mulla on alaselkä ihan sökö 5 alinta väliä ja Niskassa myös aikas paha ahtauma 5/6 välissä, ja se oli se mitä eka pelkäsin Busassa, eli liian kyykky asento ! TURHAAN .
Eli kuten kaiki täällä vakkarit on lukenu about sata kertaa,
ni jouduin luopuun edellisestäni, eli 1200 Bandiitista just selän takii, koska asento oli aivan pysty ja koko kropan vaatteiden ja kypärän paino kohdistu selälle . No Lekentaarisesti otin Heinolta -05 mallin 11.200km ajetun TÄYSIN uuden veroisen busan päiväx ajoon ja BUENO ! Ajoasento sopivan etukeno, ei mitään rasitusta selälle, Kaupungissa oli alux ranteilla vähän painetta mutta ne vahvistu nopeesti .
Lisäx niskaan ei myöskään kohdistunnu mitään painetta pahasta ahtaumasta huolimatta, siis ainakin mun plexillä ja Shubertin kypärällä jo 50-60 km/h nopeudessa käsivarsiin ja rintaan tulee LOISTAVASTA aerodynakiikasta johtuva noste joka keventää ajamisien varsinkin Baanalla todella HYVÄKSI !
Kolmee kypärää kokeilin, eka oli BJC:n Umpi, toka BJC:n edestä avattava, se oli jo parempi, mutta sitten satuin saamaan Shubertin Oktavin edukkaasti, joka on nykyään vähän vielä paranneltuna muistaakseni S1 malli. Ei minkäänlaista pyöritystä päälle kovallakaan tuulella. Mahtava ajoasento äijälle joka ei autolla pysty ajaa just lainkaan, mutta Busalla vaikka Nebaliin !?
Ainii, palautin mopon illalla ja en nukkunnu silmäystäkään seuraavana yönä, sekä olin LA aamuna Heinon ovenkahvassa, nappasin avaimet taulusta, heitin lapun roskiin ja soitin myyntipäällikölle, että ota TÄN, enkä n. 11.000 km jälkeen oo katunu sekuntiakaan . Upee PYÖRÄ .
Jos otat korotuspalat ja niistä on hyötyä, ni vihjase . koska ainoo miinus on, etten ainakaan tällä plexillä pysty käyttäään isompaa tankkilaukkuani laisingan, koska se vie ne keventävät ilmanpaineet pois kropalta.

Eli kuten kaiki täällä vakkarit on lukenu about sata kertaa,
ni jouduin luopuun edellisestäni, eli 1200 Bandiitista just selän takii, koska asento oli aivan pysty ja koko kropan vaatteiden ja kypärän paino kohdistu selälle . No Lekentaarisesti otin Heinolta -05 mallin 11.200km ajetun TÄYSIN uuden veroisen busan päiväx ajoon ja BUENO ! Ajoasento sopivan etukeno, ei mitään rasitusta selälle, Kaupungissa oli alux ranteilla vähän painetta mutta ne vahvistu nopeesti .
Kolmee kypärää kokeilin, eka oli BJC:n Umpi, toka BJC:n edestä avattava, se oli jo parempi, mutta sitten satuin saamaan Shubertin Oktavin edukkaasti, joka on nykyään vähän vielä paranneltuna muistaakseni S1 malli. Ei minkäänlaista pyöritystä päälle kovallakaan tuulella. Mahtava ajoasento äijälle joka ei autolla pysty ajaa just lainkaan, mutta Busalla vaikka Nebaliin !?
Ainii, palautin mopon illalla ja en nukkunnu silmäystäkään seuraavana yönä, sekä olin LA aamuna Heinon ovenkahvassa, nappasin avaimet taulusta, heitin lapun roskiin ja soitin myyntipäällikölle, että ota TÄN, enkä n. 11.000 km jälkeen oo katunu sekuntiakaan . Upee PYÖRÄ .
Jos otat korotuspalat ja niistä on hyötyä, ni vihjase . koska ainoo miinus on, etten ainakaan tällä plexillä pysty käyttäään isompaa tankkilaukkuani laisingan, koska se vie ne keventävät ilmanpaineet pois kropalta.

- toimeve
- Viesti:
...makuasioita sano koira kun palleja nuoli...mutta jotenki meikäläisen silmhän ei tuo kalpea ratsu oikein iske positiivisia fiboja. Voisin kyllä kuvitella että luonnossa nähen on varmasti hieno ilmestys mutta ei näin ens vilikasulla näytä ainakhan minusta hyvältä.Agostini kirjoitti:kalpee ratsu kuva 2
-A-
...joskin en kyllä pitäny tuota Busan kyttyrääkhän minkhän näkösenä, itte asiassa rumana, ja nyt sitten tuli seki hommattua
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
- busapappa2
Samoilla linjoilla! Vakiovalkosen edut EHKÄ: Paikkamaalaus helpointa ( oma Nissan mustan Black Panther Focuksen jälkeen valkoinen ei metallihohto ) ja on helppo paikata kiveniskemät ja naarmut, mutta helmiäisenä etu poistuu! Eikä iske mullekkaan . Hienoin KOSKAAN näkemäni Busa oli tuhdisti lakattu Musta, joskin Se pyörä oli muutenkin Erittäin HIENO monine yksityiskohtineen ! Pari seikkaa esti mua ostamasta sitä!
1. En haluu Turboo 2. En kerro ? :rasberry: Malmössä oli 1 -06 malli Turboton, joka oli ehkä VIELÄ uppeempi, oli villisti fixattu punasella joitakin yxityiskohtii mustaan.
Mut hyvä, et on erivärisii ! Espanjassa kun katteli 20 mustaa HD:ia ni mun valkonen lainamopo erottui hyvin massasta. 
Edited By busapappa2 on 1168685113
Edited By busapappa2 on 1168685113
- saarinen-77
Aivan,makunsa kullakin....
Kyllähän mekin ton mopottimen väriä pitkään funtsittiin...ja kävi se mustakin mielessä ja monen monta sävyä siitä mustasta! Mutta kun niitä mustia,hopeita,sinisiä,punasia ynm... on esim miiteissä aivan perk... siis paljon! Niin ei nähty järkee maalauttaa lisää ns.massaa.... ???
TOSIN SEHÄN ON JOKAISEN NISTIN OMA ASIA TAI SIIS OIKEUS LUTRATA MIELEISENSÄ VÄRI BUSSIINSA
Edited By saarinen-77 on 1168690572
Kyllähän mekin ton mopottimen väriä pitkään funtsittiin...ja kävi se mustakin mielessä ja monen monta sävyä siitä mustasta! Mutta kun niitä mustia,hopeita,sinisiä,punasia ynm... on esim miiteissä aivan perk... siis paljon! Niin ei nähty järkee maalauttaa lisää ns.massaa.... ???
TOSIN SEHÄN ON JOKAISEN NISTIN OMA ASIA TAI SIIS OIKEUS LUTRATA MIELEISENSÄ VÄRI BUSSIINSA
Edited By saarinen-77 on 1168690572
Oottakaa sit risteyksessä.....