
kiitos ja varoitus - eturattaan kopasta...
kiitos tiedosta etten oo yksin tän nak-nak. äänen kanssa. sitte kaikille busan omistajille tiedoksi et tarkastakaa eturattaan päällä olevan tähden mallisen "prikan" kiinnitys. löystyessään se aukeaa vauhdissa ja ruuvi alkaa painamaan koppaa jossa kytkimen työsylinterikin on kiinni.mulla kävi näin ja poski pamahti halki.nopeusmittari oireili ennen tätä muutaman kerran koska prikka pyöri tyhjää ja anturi ei saanut mitattua vetorattaan kierroksia. 

Mulla toi lähti irti ja halkaisi sen kopan. Koppa meni takuuseen mutta sen tilaus aika oli aikasta pitkä joten ensin se hitsattiin nipuun. Sit aikanaan kun uus osa saapui niin vaihdettiin ehjä palikka paikalleen.
Sepe
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
Mites muuten, oliko shb ja Sepe teillä jotain itte ropattua siellä eturattaan päässä? Kun esitin asian Busaa justiinsa huoltavalle firmalle, he epäilivät, että ois semmoisesta kysymys kun "ei ole heille virallista kautta tietoa tullut"? Meen tänään käymään siellä ja printtasin mukaan nämä tekstit... 
Ja PING! Näin tuli 100 täyteen

Ja PING! Näin tuli 100 täyteen

Kyllä se koppa oli ihan tehtaan jäljiltä. Ei ollut itse ropailtu mitenkään. Ja kuulemma noita oli suomessakin ollut muitakin.Himppa kirjoitti:Mites muuten, oliko shb ja Sepe teillä jotain itte ropattua siellä eturattaan päässä? Kun esitin asian Busaa justiinsa huoltavalle firmalle, he epäilivät, että ois semmoisesta kysymys kun "ei ole heille virallista kautta tietoa tullut"? Meen tänään käymään siellä ja printtasin mukaan nämä tekstit...
Ja PING! Näin tuli 100 täyteen
Ei kait sitten siellä teidän korjaamolla tai sit eivät vaan kerro.

Sepe
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
Sepe kirjoitti:Kyllä se koppa oli ihan tehtaan jäljiltä. Ei ollut itse ropailtu mitenkään. Ja kuulemma noita oli suomessakin ollut muitakin.
Ei kait sitten siellä teidän korjaamolla tai sit eivät vaan kerro.
Joo-op, edelleen olivat sitä mieltä, ettei teitä kannata uskoa... Sepen tapauksen takuuvaihdosta heittämääni kommenttiin ei enää mitään osannut sanoakaan. No, luulenpa, että jos käypi meikällä silviisii, niin ko. firma saapi reklaamaatiota. ??? Sinänsä hyvä tietää tuo shb:n kertoma tieto mittarin oikkuilusta; osaapi ehkä ajoissa pysäyttää. Toivottavasti...
Viittikkö vielä Sepe sanoa, missä liikkeessä tiesivät noita olleen muitakin tapauksia? Ei sillä, että jankuttaisin niille, mutta osaanpahan vielä omaa bussikultaani pois hakiessa asiasta sanoa...Sepe kirjoitti:Kyllä se koppa oli ihan tehtaan jäljiltä. Ei ollut itse ropailtu mitenkään. Ja kuulemma noita oli suomessakin ollut muitakin.
Ei kait sitten siellä teidän korjaamolla tai sit eivät vaan kerro.

Se oli Moottorihuolto Rastas. Se taas oli ilmeisesti kuullut sen Suzukilta. Näin muistaakseni....Himppa kirjoitti:Sepe kirjoitti:Kyllä se koppa oli ihan tehtaan jäljiltä. Ei ollut itse ropailtu mitenkään. Ja kuulemma noita oli suomessakin ollut muitakin.
Ei kait sitten siellä teidän korjaamolla tai sit eivät vaan kerro.
Viittikkö vielä Sepe sanoa, missä liikkeessä tiesivät noita olleen muitakin tapauksia? Ei sillä, että jankuttaisin niille, mutta osaanpahan vielä omaa bussikultaani pois hakiessa asiasta sanoa...
Sepe
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
Onko toi helppo katsoa se ratas juttu et kiinnitys on hyvin kiinni eli kun menee ottamaan katteen pois ja jokunen ruuvi ilmeisesti millä on poski kiinni.
Sit kun posken ottaa irti ei kai joudu mitään tiivisteitä uusimaan eli onko se poski ihan pelkkä suoja siinä rattaan päällä vai onko poskessa kiinni jotain kytkimen työsylinteriä jne....?
Ajattelin et vois omasta -04 mallista mil on nyt ajettu vajaat 14tkm katsoa sen ettei ole kiinnitys löystynyt.
Sit kun posken ottaa irti ei kai joudu mitään tiivisteitä uusimaan eli onko se poski ihan pelkkä suoja siinä rattaan päällä vai onko poskessa kiinni jotain kytkimen työsylinteriä jne....?
Ajattelin et vois omasta -04 mallista mil on nyt ajettu vajaat 14tkm katsoa sen ettei ole kiinnitys löystynyt.
Poskessa on todellakin kytkyn sylinteri, mutta mitään tiivisteitä ei tartte uusia. Koppa tais olla 4:llä ruuvilla kiinni, ja sylinteri kokonaisuudessaan tulee siististi mukana, kun kopan irroittaa.
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage