Jebu toimeve, naatittu on trippi 2 näyttää 896km tälle keväälle ! Huomenissa Stadiin, luisteleen "Sporakiskoille" ja Kauppatorille syömään lihapiirakkaa !! :rasberry: Tullaan Tamperelta jollain kokoonpanolla Jyskälään, en vaan tiiä päivää, ehkä lauantai, ehkä sunnuntai ehkä molemmat ?!?
TOIVOTAAN KIMPASSA AGOLLE ONNEE KÄDEN KANSSA !
Edited By busapappa2 on 1174675018
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Täällä Nokialla matti myöhäinen kokeili kans ekaa kertaa tänä keväänä. Tuntui pirun liukkaalta ja hätäiseltä tuo peli ... oudokseltaan, vai johtuiko se A.) Bussijussilta ostamastani SmartTre:stä B.) Uusien Yoshimurien hienoista äänistä C.) Olen amatööri......
..hianoo hommaa pr...kele..
Agostini kirjoitti: nyt voi sit sanoo,että arvaa ottaako päähän....
Kävin kirurgin vastaanotolla tänään ja käsi menee uudelleen puukotettavaksi piakkoin.....
Milloin mun kausi alkaa....en tiedä....prkle...
v*ttuuntunut -A-
Voi Jos käs toimii nii sano et lykätään puukkoo syssyyn ???
sepä se kun kyseessä onkin 'korjauksen korjaus'...eli ei pysty ajaan ennekuin käsi on kunnossa....prkle
Agostini kirjoitti: nyt voi sit sanoo,että arvaa ottaako päähän....
Kävin kirurgin vastaanotolla tänään ja käsi menee uudelleen puukotettavaksi piakkoin.....
Milloin mun kausi alkaa....en tiedä....prkle...
v*ttuuntunut -A-
Voi Jos käs toimii nii sano et lykätään puukkoo syssyyn ???
sepä se kun kyseessä onkin 'korjauksen korjaus'...eli ei pysty ajaan ennekuin käsi on kunnossa....prkle
-A-
jos ottaa reilun satsin panacodia niin voisi kyllä mennä kierokselle... ??? tai sitten ei... onneksi mulla on jo tikkien poisto tiistaina!!! ja loppuviikosta baanallemakso mitä makso!!!
Tänään avattiin ajokausi myös Oulussa.. Paikoin märkää ja LIUKASTA. Reilu 60km tuli mittariin ja huomenna lisää.. Voi veljet on se vaan mahtavaa...
Muutama kuvatus kuva1 kuva2
Tase1 kirjoitti:Tänään avattiin ajokausi myös Oulussa.. Paikoin märkää ja LIUKASTA. Reilu 60km tuli mittariin ja huomenna lisää.. Voi veljet on se vaan mahtavaa...
Muutama kuvatus kuva1 kuva2
Oisko Tase huomenna minimiittin paikka vaikka Tupoksen ABC:llä? Voisin vaikka päräyttää sinne suuntaan välillä..
tänään tuli vihdoinkin se tunne , että on mukava olla motoristi ja vieläpä busa persiin alla ja vaimo kyytillä kiitos jummi, gold ja busaa00. (ym. ohitetut motoristit )
9.925/230 :p
Member of team Jukkis
SM 6. (SB) 2010
SM 4. (SB) 2011
SM ?. (SB) 2012
SM 7. (sGB) 2014
Näin onpi Näreet ! Mancemään ( pappa2 ) täräytti tännään Stadiin Cruisaileen! Upee keli motarilla ja Helsingissäkin, kuten myös Tampereella ! Kaiholla kattelin kun Siljan Botski lähti Stockkikseen, mieli tekis Saksan Baanalle, mutta eka tehään 24.000 huolto ja pannaan TRE palikka, että saadaan Rajoitin pois häirittemästä, sitten Autobahnille ja Nokka kohti Malmötä, josta sitten siltojen kautta Saksaan ja ehkä viikko pari siellä ja Super Fastilla Suoraa Stadiin takas .
Kuinkas ollakkaan, Riksun kohilla liikkuvat piti tutkaa kun ajelin Tampereelle päin, en ihan tarkkaa huomannut kattoo paljonko mulla oli, mutta liikennevirran mukana menin, eli jos mut ois pyssäyttänny ni olis pitäänny pysäyttää koko moottoritiellinen ajoneuvoja ?!?
:rasberry:
Anyway 2km siitä ottivat samanlaisesta Mondeosta Tampereelta päin tulevii, siinä katoin omaa mittariini n. 105, eli oikeesti noin 100 Eipä kukkaa häirint, eli enpä kait syyllistynyt ylinoppeuteen mutta muuten naatiskelin pikku pyrähdyksistä ja raa-asta voimasta !! Reippaasti yli 1200km JO tällä kaudella, ja nollasin vahingossa myös 2 tripin eli eipä ennää tartte laskee .
Ainoo minus päivälle oli, että mulle kävi "jarimit" eiköös Nokia mieheltä lurpsahtannu etupäästä stefa, mulle kävi just samoin .................kele. No osat on hommattu, koska kannattanee vaihtaa molemmat, kun etupää avataan täysin . No nou hätä, tiputtelee niin vähän, että ajella voi ja mukavasti vasemmalta puolelta, eli ei valu suoraa jarrulevylle parkissa, vaan asfaltille. Ke-To istutetaan uudet rinkulat "pumppuihin" .
Värvättiin Jukkisen kaa lisää jäsenistöö RM-Heinon pihassa, mukavan tuntuinen kaveri ja ihan uus Sininen -07 Busa .
Stadissa Värväsin Espalla yhtä Bussikuskii, kun piti kiertää oikeen kortteli uudestaan, kun näin vilaukselta katukaffilan eessä tutun persuksen. Juteltiin niitä näitä ja suosittelin SUOMEN PARASTA MP CLUBIA
Edited By busapappa2 on 1174760670
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT