HYVÄ AGO !! Kannustetaan. Näyttää jo sairaan hyvältä . No Viikonpäästä lauantaina nähään livenä todennäkösesti. Jos ei LUNTA SADA ! VALMIS, eli meitsi on näissä motoasioissa aika kädetön, ni vähä kosmeettista vaan !! MUTTA RAAKAA AJOO TAKANA JO n. 700km ja kelit eiku paranee ! Hipposhallille tullaan !
Jebu, mun nuorimman rinsessan kanssa varmaan samaa ikäluokkaa ? 12v ! Mulla kun on noita "ipanoita" melkein "kentällinen" !
Tosin Vanhin Kundi 23v, Sitten Rinsessa ( Kessu Niinisalossa ) 19v, jo aikuisia. Sitten Tämä "Varhaismurkku Rinsessa" 12v, Sekä Nuorin Kundi, Mutta "tosi jäärä" kohta 9v . Täytynee sanoo, että mun " Komppania ", ON TÄSÄ. :rasberry: Nährään Ago reilu viikon piästä, sitten on varmaan "KULTAA" Bussessa lissee ?
T: bp2
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Ei mittää soreja janne! :rasberry: HIRVEE LISTA/TARRA ADDICTI !
Mutta mitääs sillä välii, kuhan ite tykkää ja sit ku lakkaa tykkämästä, ni ne lähtee tosi helpolla veke, vaikka esim. vannelistat on liimasilikonilla, ni eiku lista irti ja kunnon MÖMMÖLLÄ liima veke .
Sama koskee kaikia tarrojakin. bp2
ps. Jampan Motoja Ootellaan Myäs Suurella MIÄLENKIINNOLLA !
Edited By busapappa2 on 1174685777
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
...vaikka väkisin hän kampeaa busan selkään...eli JEEEEEEE !!!!!...
Ensimmäiset kympit ajettu (tosin pocan mopolla),mutta kuitenkin..
Pakko oli käydä vaikka tekis kuinka kipeetä....nyt on helpompi olla...
Vai pläkkäri.....tuostahan joku saattais jo vetää hernemaissi paprikat nenukkiin!! Kuvissa värit ei pääse oikeuksiinsa, livenä auringon paisteessa selkeesti paremman näköinen