Montako busanistia löytyy jyväskylän alueelta?
- toimeve
- Viesti:
...ja jos Jämsä luethan Jkylän alueeshen, niin ehottomasti olen mukana jos vain muuten päivä/ilta passaa. Kun vain sais tänne jonku kaverin nyt että sais tuon pyörän pois kärryn päältä...no, eikhän tuossa naapureita ala kohta näkymhän joita voi jelppaamhan pyytää. En tiä täältä muita busanistejä, mutta ainaki Muuramessa on ja joku kerto, että Keuruulla myös...Lapista tulhena minullehan nuo ovat ihan Jkylän kuppeessa, joten korjatkaa, jos eivät kuulu tässä mielessä miittialueeshen 
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
-
72-1168857737
Muuramesta löytyy ainakin yksi minun lisäksi. Korpilahdelta löytyy myös. Kyllä Jämsä mun mielestä mahtuu tohon "katekoriaan"...toimeve kirjoitti:...ja jos Jämsä luethan Jkylän alueeshen, niin ehottomasti olen mukana jos vain muuten päivä/ilta passaa. Kun vain sais tänne jonku kaverin nyt että sais tuon pyörän pois kärryn päältä...no, eikhän tuossa naapureita ala kohta näkymhän joita voi jelppaamhan pyytää. En tiä täältä muita busanistejä, mutta ainaki Muuramessa on ja joku kerto, että Keuruulla myös...Lapista tulhena minullehan nuo ovat ihan Jkylän kuppeessa, joten korjatkaa, jos eivät kuulu tässä mielessä miittialueeshen
Joo, mukana ollaan jos vaan päivät ja illat passaa
no laitetaas hep tähän ketjuun kun kerran osuu osoite jyväskylään 
eikö muuten enempiä löydy?
eikö muuten enempiä löydy?
mopot ennen.honda mtx 125- suzuki gsx 750 e-kawasaki gpz 750-honda cbr 1000f-hayabusa vm.99-suzuki dr 800-kawasaki zzr 1100-honda vf 1100 magna-honda cbr 1000-honda vfr 750-aprilia sl 1000 falco-kawasaki vn 800-kawasaki z750- ???
- busapappa2
No Perskuta rallaa jos Nääsvillen Nistit kelepaa, ni ainahan me Tambesterin "Ystävyyskaupunki" Jyskälän miittiin mukaan ajellaan. Tulihan sieltä komia edustus Murole avajaisiin, vaikka järjestelyt olivatkin ( Myönnetään ) ala-arvoiset, mutta eipä ollut paljoo paikkoja aukikaan vielä sillon.
Eikun ajankohtaa pähkäilette ja ilmotusta voorumille, niin täältäkkii muutama Busse pärähtää "Keskisuomen keitaaseen" . Siis jos kelevataan ! Vappuajo oli ainakin kliffaa !

Edited By busapappa2 on 1182281023
Edited By busapappa2 on 1182281023
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
-
75-1177422564