Suuri lupaus - Hoitajien palkkauksesta ja muusta...
-
112-1168023213
- saarinen-77
Maiza kirjoitti:peltsi85 kirjoitti:Käypääkä allekirjoittamassa "hyvän asian puolesta"... Hoitajat tekee arvokasta työtä ja ilman heitä tää hyvinvointi valtiokin olisi "pikkasen" huonompi paikka asustaa!
Hyvä poika, puhut asiaaMulle lissää palkkaaaaaa
![]()
SisarHentoValkoinen
Mulle kans
EiNiinHentoEikäLiioinValkoinenkaan
Edited By saarinen-77 on 1176543246
Oottakaa sit risteyksessä.....
Linkki-osiossa kun ollaan, niin laitetaan nyt tähän se linkkikin. Tästä lienee kysymys ??? Kahdelle edelliselle postaajalle tosin kelpaisivat varmaan suorat tilisiirrotkin 
e: olin muuten allekirjoittaja nro. 22442
Edited By Timppa on 1176546695
Edited By Timppa on 1176546695
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
- busapappa2
Laitettu ! HYVÄN ASIAN PUOLESTA ! Oma tytär alalla. Kun pääsee Intistä ja käy jokusen YK reisun, ei luvannut jäädä Suomeen töihin . On se palkka NIIN SURKEE Vastuuseen ja työn Raskauteen / Vaativuuteen nähden ! T: n. 30v epäsäännöllistä kolmivuoroduunia tehnyt paappa . ( SIIS en hoitoalalla )

Edited By busapappa2 on 1176623053
Edited By busapappa2 on 1176623053
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
-
112-1168023213
No mul on oma lehmä ojassa... Eli itekkin olen alalla (opiskelut loppuvaiheessa)... Mut en valkoisissa vaan punaisissa/oransseissa varusteissa... :rasberry:Maiza kirjoitti:peltsi85 kirjoitti:Käypääkä allekirjoittamassa "hyvän asian puolesta"... Hoitajat tekee arvokasta työtä ja ilman heitä tää hyvinvointi valtiokin olisi "pikkasen" huonompi paikka asustaa!
![]()
SisarHentoValkoinen
-
112-1168023213
Sori, kuin mä tollai sen nyt unohdin!!! Noh, vahinkoja sattuu...Timppa kirjoitti:Linkki-osiossa kun ollaan, niin laitetaan nyt tähän se linkkikin. Tästä lienee kysymys ??? Kahdelle edelliselle postaajalle tosin kelpaisivat varmaan suorat tilisiirrotkin
- saarinen-77
Mää oon nyt 4v. Kulkenu "torpasta torppaan" juurikin noissa mainitsemissas puna/keltasissa rytkyissä ja siirtymävaiheet ollaan suoritettu puna/valk. tai oranssi/keltasella pakettiautolla... Työvuorot 2 - 3vrk.töissä ja sit pari vapaata.peltsi85 kirjoitti:Maiza kirjoitti:peltsi85 kirjoitti:Käypääkä allekirjoittamassa "hyvän asian puolesta"... Hoitajat tekee arvokasta työtä ja ilman heitä tää hyvinvointi valtiokin olisi "pikkasen" huonompi paikka asustaa!
![]()
SisarHentoValkoinen
No mul on oma lehmä ojassa... Eli itekkin olen alalla (opiskelut loppuvaiheessa)... Mut en valkoisissa vaan punaisissa/oransseissa varusteissa... :rasberry:
Hieno ammatti,mutta kyllä kehotan kaikkia alalle suunnittelevia harkitseen kahteen kertaan... Siis mikäli aikovat oikeen tienatakkin
Tosin palkkaushan on tai ainakin pitäis olla kaikilla alalle lähtevillä jo tiedossa joten eipä tätä duunia kukaan tee / kattele raatoja suuren palkan toivossa vaan jonkun aivan muun syyn vuoksi...(niin ja sehän ei TIETENKÄÄN ole se,että tytöt tykkää)...
-
112-1168023213
- saarinen-77
Yksityisen orjana ja hoitotasolla. Lh/Eh koulutuksena joten vastuulekurin koulutukset ja tentit täyty suorittaa,että pääsi autoon missä voi liuotella tukoksia ja tökkiä ihmisiin huumeitapeltsi85 kirjoitti:Ootko yksityisellä vai pelastuslaitoksella? Perus- vai hoitotaso? Mielenkiinnosta kyselen... Ite kuulun tähän enemmän tai vähemmän dissattuun/puhuttuun Auta Mua Käytännössä -ryhmään eli AMK:sta valmistun sairaanhoitajaksi jouluna ja suuntaudun siis ensihoitoon...
Sairaanhoitajistahan on ainakin täällä suunnalla huutava pula,joten et ainakaan työttömänä joudu kuleksiin.
-
70-1085386739
Valitettavasti tuokin "Suuri (vaali) lupaus" on lähinnä vain ja ainoastaan vaalilupaus eli täydellinen "uutisankka", ... taas kerran.
Tosin kansanedustajien oma palkka sen sijaan nousee, joten ... ei ihme, että sinne "arkkadianmäelle" on niin tunkua.
Tosin kansanedustajien oma palkka sen sijaan nousee, joten ... ei ihme, että sinne "arkkadianmäelle" on niin tunkua.
Fastm8 kirjoitti:Valitettavasti tuokin "Suuri (vaali) lupaus" on lähinnä vain ja ainoastaan vaalilupaus eli täydellinen "uutisankka", ... taas kerran.
Nii-in ainahan ne lupaa ja lupaa, mut mitään ei tapahdu
:fing
Ja hml:n yhteispäivystys meni nyt lakkoon!! Ainakin mä menin, ainakin kahdex päivää...
-
112-1168023213
Kyllä ne naiset on vielä saamattomampia kuin miehet hoitoalalla... Kahvihuoneessa ja seläntakana naiset kyllä uskaltaa puhua pas*aa, mut siihen se sit jääkin...Maiza kirjoitti:Fastm8 kirjoitti:Valitettavasti tuokin "Suuri (vaali) lupaus" on lähinnä vain ja ainoastaan vaalilupaus eli täydellinen "uutisankka", ... taas kerran.
Nii-in ainahan ne lupaa ja lupaa, mut mitään ei tapahduJa suurin osa hoitoalan ihmisistä on niin munattomia (myös miehet tai ehkä varsinkin..)
ettei mikään kunnon lakko tule onnistumaan. Pistetään putiikit kii ja ainostaan pää kainalossa pääsee sisään. Päivystys, teho, ccu ja leikkuri ainoastaan auki ja tietty yx postoperatiivinen os. Hoitakoot omaiset ite pitkäaikaisosastojen potilaat! Niin perkele!
:fing
Ja hml:n yhteispäivystys meni nyt lakkoon!! Ainakin mä menin, ainakin kahdex päivää...