Onko GSX 1300R :n ajoasento muutettavissa vähemmän kyykyksi. Kun on mittaa 190cm tahtoo matka-ajo ottaa kroppaan. Ajoasennon muuttamiseen on kuulemma käytetty mm. holkkisarjaa yläkolmion alle, eri jalkatappeja sekä etuistuimen korkeuden nostamista.
Joskus olen kuullut "touring kahvoista" ??.
Kokemuksia mikä auttaa mikä ei ? Vai onko ainut mahdollisuus pyörän vaihto
Niin ja mistä osia saisi... kiitos ja kumarrus jo etukäteen
pete070 kirjoitti:Onko GSX 1300R :n ajoasento muutettavissa vähemmän kyykyksi. Kun on mittaa 190cm tahtoo matka-ajo ottaa kroppaan. Ajoasennon muuttamiseen on kuulemma käytetty mm. holkkisarjaa yläkolmion alle, eri jalkatappeja sekä etuistuimen korkeuden nostamista.
Joskus olen kuullut "touring kahvoista" ??.
Kokemuksia mikä auttaa mikä ei ? Vai onko ainut mahdollisuus pyörän vaihto
Niin ja mistä osia saisi... kiitos ja kumarrus jo etukäteen
Itse olen suunnilleen samoissa senteissä pituuden suhteen, ja minulla tuppaa rasittumaan ensimmäisenä alaselkä pitkässä ajossa.
Busa on vasta tämän kevään tuttavuus, joten en osaa sanoa vielä miten paljon paikat jumittuu. Pyörässä oli valmiina korotuspala kahvojen alla, ja lisäksi hankin siihen geelipenkin.
Selän varalle ostin sellaisen tukivyön, joka ainakin ensikokeilulla vaikutti hyvältä ostokselta, saa tuota pesupalloakin vähän kiristettyä sisäänpäin samalla...
Pitänee vielä tutustua noiden jalkatappien ihmeelliseen maailmaan, kunnon siirtosarjoihin ei vaan ole varaa...
Takahäkin alapultiin siirtopala 15mm istuin nousee 35mm perä 130mm ja vielä 750R takajalkatapit laskee 15mm elikkä 45mm lisää tilaa eikä ojoominaisuudet ainakaan huonone. Siihen vielä keulan korotus niin on kun endurolla ajelis.
Ostin ksthb:ltä 19mm sarvien korotuspalan, se ainakin muuttaa ajoasentoa pystymmäksi oleellisesti vaikka korotus ei kauhean isolta kuulosta. Asennus oli ainakin helpoimmasta päästä ja poisotto luonaa jos ei tykkää. Mutta ei tuo silti tuonut apua kaasukäden puutumiseen vaikka paino käsiltä kevenikin. Ehkäpä tuossa minun kaasukädessäni on jokin vika... Mutta pidän tuota silti hyvänä ostoksena.
Mulla kans puutuu kaasukäsi pitemmän päälle vaikka millä vehkeellä ajelee . Taitaa olla vaa tyyppivika :p . Ei auta muu ku pidellä taukoja useemmin sitte ja ryystää kahavia tonkka tolokulla...
Toi Mink:n mainitsema korotuspala auttaa, itellä ei tosin oo mut mulla mittaa n. 185 ja ajoasento tosi optimaalinen ! Heikoin kohtani, eli alaselkä ei saa painetta laisinkaan. Jos taas laittaisin pystymmäksi, tulisi siitä liki tourari, eli Bandit, jonka juuri vaihdoin Busaan sen takii, että selkä ei kestänyt koko kropan painoa kypärineen kaikkineen . Mutta ne, jotka ovat sen korotuspalan laittaneet, ovat kehuneet poikkeuksetta .
Se Holkki tsydeemi tais oll jonkun oma modi ?? JOS en väärin muista . :p
Siinä mielessä toki "Tyyppivika", että toisilla puutuu paikat, mutta mulla EI. Tankkausvälillä OIKEIN pitkällä baanalla ehkä jalat ! Joskin yleensä roikotan niitä takatapeilla JOS pääsen yksin matkaan !
Edited By busapappa2 on 1177157318
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT