Kilpaväline alkaa olla valmis
-
106-1154289781
Laitellaan infoa, ja nyt tuplasti. Ennakkotiedoista poiketen myös tiimin toinen kilpain on lähtövalmis. Ei tosin valmis siinä mielessä, että maalaus, boost controlleri, vesiruisku jne puuttuu, mutta Arhippa saa tuikitärkeää kokemusta tuollaisella väkkyrällä ajamisesta. Molemmat laitteet ovat tekniikaltaan, alustaltaan ja myöhemmin myös ulkonäöltään identtisiä. Tästä tulee joko mielenkiintoinen kausi tai sitten suuri pettymys...jussibussi kirjoitti:Laita sitten maanantaina Kujo hiukan infoa ja kokemuksia ....... kuinka kävi ???
-
107-1089231881
Lauantai meni hyvin, oma sijoitus lajittelun ykkönen, 8.743/270.62, Arska sivumennen laitteeseen tutustuessaan 7., aika 9.457/263.68.
Sunnuntain pudotusajo päättyi omalta osalta nolosti ensimmäisellä kierroksella lisäruiskun ohjausletkun irtoamiseen. PRKL... Laji näytti taas luonteensa ja hyvin alkanut pudotusajo päättyi keskeytykseen ja vielä johtopaikalta. Hirwari pudotti Arskan samoin ensimmäisellä kierroksella, ajaen koko kilpailun voittoon ontuvalla moottorilla.
Hirvasoja Motorsport -tiimi onnittelee. :musik
Sunnuntain pudotusajo päättyi omalta osalta nolosti ensimmäisellä kierroksella lisäruiskun ohjausletkun irtoamiseen. PRKL... Laji näytti taas luonteensa ja hyvin alkanut pudotusajo päättyi keskeytykseen ja vielä johtopaikalta. Hirwari pudotti Arskan samoin ensimmäisellä kierroksella, ajaen koko kilpailun voittoon ontuvalla moottorilla.
Hirvasoja Motorsport -tiimi onnittelee. :musik
-
72-1114031666
Joo
Kiitos Kujo !!!... myös sinulle avusta ja analysoinnista !!! Ja onnea myös huippuajasta, mutta kun saamme (kujo, minä, ja arska ) laitteet syöntiin, niin sen lupaan, että PUOLAN JUNA TULEE VIELÄ.... JA LUJAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
T: HIRWARI
ps: ette te tosta puolan junasta mitään ymmärrä, mutta ei tarvitsekkaan, se on vähän sisäpiirin juttu...älkääkä kysykö, sillä sitä teille ei kerrota koskaan.
t: HIRWARI
Kiitos Kujo !!!... myös sinulle avusta ja analysoinnista !!! Ja onnea myös huippuajasta, mutta kun saamme (kujo, minä, ja arska ) laitteet syöntiin, niin sen lupaan, että PUOLAN JUNA TULEE VIELÄ.... JA LUJAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
T: HIRWARI
ps: ette te tosta puolan junasta mitään ymmärrä, mutta ei tarvitsekkaan, se on vähän sisäpiirin juttu...älkääkä kysykö, sillä sitä teille ei kerrota koskaan.
-
106-1154289781
No, työhän ootta... hyvähyvähyvä:tapu:
Onnittelut Kujolle ja kaikille muillekin onnistujille
Onnittelut Kujolle ja kaikille muillekin onnistujille
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
-
72-1114031666
akseli kirjoitti:HIRWARI kirjoitti:ps: ette te tosta puolan junasta mitään ymmärrä, mutta ei tarvitsekkaan, se on vähän sisäpiirin juttu...älkääkä kysykö, sillä sitä teille ei kerrota koskaan.
eipä noista miesten muodostamista junista varmaan kukaan halua välttämättä mitään tietääkäänonnittelut
Niin !!!!!!!!
Se ei todellakaan tarkoita mitään miesten tekemää junaa !!!!!
Me pidämme kaikki naisista.....ehkä vähän liikaakin.
Kysymys: Kai sä olet käynyt armeijan ?...Kiitos onnitteluista !!!!
Joo-o, olihan rankka aika repästy!?! Aivan omilla lukemilla... lupaa hyvää tuleviin kapinoihin. Onnittelut, peli selvästi soi!
Mutta niinhän se oli että kyllä paljon kanssa aina pärjää...
Hirvarille onnittelut täydestä pistepussista, samoin Kekku pärjäs hyvin, liki omaan ennätykseen, eikös? Vaan oliko Kekku viimeisessä lähdössä tekniikkamurhetta, vai mikä mätti...? (lunttasin tuloksia dragrace.fi sivuilta)
Mutta niinhän se oli että kyllä paljon kanssa aina pärjää...
Hirvarille onnittelut täydestä pistepussista, samoin Kekku pärjäs hyvin, liki omaan ennätykseen, eikös? Vaan oliko Kekku viimeisessä lähdössä tekniikkamurhetta, vai mikä mätti...? (lunttasin tuloksia dragrace.fi sivuilta)
Club 100 m/s
-
107-1089231881
Jep, vakuuttavaa jälkee syntyy
Talvella kun vaihdeltiin mielipiteitä olin sata varma että ysin alitus PSB:ssä jää tältä kaudelta haaveeksi; väärässä olin.
Suoritushan vertaansa vailla, vähintään 10+
Hmm.. täytyy vissiin kipasta "pitkä ripasessa" ja piipahtaa paikan päällä tuomassa lupaamani kannustin ysin selkeestä alituksesta
:rocket
Talvella kun vaihdeltiin mielipiteitä olin sata varma että ysin alitus PSB:ssä jää tältä kaudelta haaveeksi; väärässä olin.
Suoritushan vertaansa vailla, vähintään 10+
Hmm.. täytyy vissiin kipasta "pitkä ripasessa" ja piipahtaa paikan päällä tuomassa lupaamani kannustin ysin selkeestä alituksesta
:rocket