On tosi pahoja juttuja ja näistä saa kuulla myös työpikan kahvipöydässä "ei motoristit"viellä hehkuttelevat näillä ikävillä asioilla ...
mutta HYVÄT busanistitoverit ajellaan sillä asenteella että meidän pitää ajaa huomennakin!!ja ensikesänäkin...
turvallisia kilsoja kaikille tästä huolimatta!!!!!:)
nämä on hirveän ikäviä juttuja, mutta näitä tulee,jotenkin vaan ärsyttää tämä uutisoinnin sensaatiohakuisuus...mieles-
täni tälläisiä kuvia ei olisi välttämätöntä levittää julkisesti, koska se ei enää asiaa pelasta eikä auta...varsinkin omaiset ja tutut kärsivät tästä....turvallista matkaa kaikille...
Nesmit kirjoitti:En ainakaa itse tarkoittanut laittaa tätä ilmoitusta jotenkin sensaatiohakuisesti... ???
Mielestäni ilmoitus pysäyttää miettimään ajamisen "vaarallisuutta". Ymmärrän kyllä myös sen että tapaus koskettaa omaisia sekä tuttuja.
Niin... tommosta se jälki on sit kun karkaa lapasesta.
Tosin olen kyllä samaa mieltä Sopranoksen kanssa siitä,että esim. Iltapäivälehti hehkuttaa lööpeissään todella törkeesti onnettomuuksista ja pääsääntöisesti juttujen textit ovat nippanappa sinne päin miten asiat oikeasti ovat tilanteissa menneet
Ois jännä tietää,että mitä on kaverilla liikkunu piässä kun on hokannu,että EI HELVETTI,TÄÄHÄN MÄNNÖÖ SUORAKS...!!!
Hmm.. vastaavassa tilanteessa olen ollut. Tilanteen tajuttuaa että suoraks menee on aika vähissä.
Kokemuksen perusteella raakoja valintoja täytyy tehdä.
Tärkein juttu vaara tilanteessa on pitää pää kylmänä
Omassa ulos ajo tilanteessa valitsin mopon kaatamisen etu jarrulla. Sinänsä asfaltilla matkustaminen goret päällä ei hirveesti houkuttele, mutta on monesti jäljellä olevista valinnoista paras. n. 100 kmh vaudistakin pysähtyvyys on todella nopeaa. Ja noi goret kestää yllättävän hyvin kaatumisen.