Sepe kirjoitti:
No viikonloppuna Maiza voi sitten painaa Kemorassa alle 1:19....

Höpsistä köpsistä! Mulle ei oo isi (tai sitten äiti) lyöny sitä naulaa päähän niiku eräälle :1087
Mä nautin tätä

jakehaanpää kirjoitti:Näyttihän toi ajo kulkevanParilla kilvettömällä "kisapyörälläki" näytti tekevän tiukaa pysyä perässä. Ja joku viäki väittää et bussilla ei pääse radalla hyviin aikoihin ???
Voiko tonne tulla vaikka mattimeikäläinen?jakehaanpää kirjoitti:Rock rock!
Johan se pian turvallinen ajoharjoittelu radalla taasen alkaa vaikka tällä hetkellä Apparallakin vielä hiihdellään![]()
Täältä http://www.hampy.info/rata.html löydät päivät![]()
Näissä geimeissä siis pääsee harjoittelemaan ajamista ja oman pärrän käsittelyä (jarrujen käyttö, kanttaaminen mutkaan jne jne). Täällä ei kilipaalla ???
heinoll kirjoitti:Voiko tonne tulla vaikka mattimeikäläinen?
Entä mihin voi ilmoittautua?
Maiza kirjoitti:Ai sä oot ollut vaklaamassa, etkä sitten tullut edes jutulle!Ma olin ihan yssin siellä.. snif Reilu kaveri
piruko tuonne viikolla pääsee kun on seettämästä yheksään töissä..... pikkusen kyllä tekis mieli rata neetsyys puhkasta tänä kesänäMaiza kirjoitti:Tiistaina 10.7 klo 17-20 Hämpyn vuoro 25 ja 12.7 torstaina KCI:n vuoro klo 15-18. Hintaa tais olla 30. Molempiin pääsee ajaan myös ulkopuoliset. KCI:n vuorolla myös kilvettömät.