Muutama kk sitten täällä pyöri videoklippi Takaguupan modauksesta, jossa pohja oli kii pulttien sijaan pikakiinnikkeillä.
Jos joku muistaa / Tietää mistä kiinnikkeitä sai tai miten homma itse toteutetaan ja mitä hilppeitä siähen tarttee, laittakee meilii tai tietoo tänne, olis taas 1 kpl modattavia takaGuuppia ja pelkän reiän sijaan pikakiinnityspohja oli upee ratkaisu, tavaraa mahtu Guupan sisään järettömästi.
Iso KITZ etukäteen.
Edited By busapappa2 on 1186041322
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Mulla olis joutilaana moiset kilkkeet, jos jotakuta kiinnostaa. Ostin joskus täältä joltain, ku "halvalla" sain :p
Laittamatta jäi ja tuskin tulee koskaan tarvettakaan, joten sanotaan vaikka, että kympillä lähtee sille, joka ekana hep huutaa.
edittiä sen verran, että siin ei oo tuota tiivistysteippiä. Pelkät ruuvisysteemit vain.
Minäkin oon tuota suunnitellut, mutta jotenkin vaikuttaa siltä että kätevämmäksikin pääsisi. Kunnon tallitilat ja työkalut kun olisi niin voisi ottaa sen kuupassa olevan valkoisen muovin kokonaan pois, korvata se metallikehikolla jossa on kuskin penkkiä vasten sarana. Sitten sen kehikon toinen osa kiinni pyörään (jotenkin kätevästi) niin että avaimesta vääntämällä kuuppa ei lähdekään kokonaan irti vaan aukeaa sen saranan varassa kuskin penkin päälle. Toki se kehikko pitäisi olla pyörässä kiinni jotenkin pikalukituksella että koko kuupan saa nopeasti irti.
No, tämä nyt oli tällasta mutua, en ole edes tutkinut olisiko tuo käytännössä toteutettavissa, mutta joku tuollainen systeemi voisi olla kätevä.
Kuinka monta pannaan...? Ite ajattelin ottaa ton karvalakki setin, eli ilman noita pehmusteita. Laittaa sinne kuuppaan vaikka sitten jotain rättejä mikkä pitää tavarat paikollaan ja saa sitten putsailla niillä pyörää
Sovitaan vaikka niin että maanantaihin saakka on aikaa ilmottautua niin laitan tilauksen sillon meneen...
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014