Kuljetus guuppa. - Pikakiinnityksillä.
http://humpmod.ig-enter.com/index_humpmod.htm
Ainakin meidän tilauksessa toimituskustannukset nousivat toimitettujen määräsuhteessa joten loppupeleissä halvemmaksi tulee jokaisella tilata itse oma, säästyy mahdollisilta kotimaan postikuluilta (ja postitusvaivoilta). Mutta ihan kuinka vaan.
Ainakin meidän tilauksessa toimituskustannukset nousivat toimitettujen määräsuhteessa joten loppupeleissä halvemmaksi tulee jokaisella tilata itse oma, säästyy mahdollisilta kotimaan postikuluilta (ja postitusvaivoilta). Mutta ihan kuinka vaan.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Jep no siltä näyttä tälläkin kertaa...?!jarim kirjoitti:http://humpmod.ig-enter.com/index_humpmod.htm
Tossa lähettelin sinne sähköpostia ja eipä sieltä mitään kimppa-alennusta saa tai postikulut pienene jos tilaa enemmän kerralla... Mutta kerran touhuun lähdin niin kyllä mää sen loppuun vien
Eihän tossa sinänsä sen kummempaa ole jos omistaa luottokortin ja on perustanut ton PayPal-tilin...?!
Mutta kerätään maanantaina tilaajat kasaan ja tehdään tilaus...
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
361.23 km/h Halli 2014
JS-74 kirjoitti:Mukana myös karvalakkimallilla.
Niin muuten mitä noi maksaa?
Noi maksaa jotain 14,5$/kpl (noin 11) mulle postitettuna, sit laitan noi ite eteenpäin (koitan saada tuleen noi silleen sopivasti niin ei tule muita postituskuluja?!)...
Mites se on muuten noitten tulliasioitten kanssa kun tilaa tommosen isomman mällin? Eli onko sittenkin kannattavampaa tilata yksitellen jos noi narahtaa tulliin, vai onko semmosta pelkoo...?
Sillon puhutaa summista:
noin 10 kpl X 14,5$ = 145$
tulli 145$ x 3,7% = 5,4$
ALV (145 + 5,4) x 22% = 33$
Yhteensä 183$ / 10kpl = 18,3$ per naama (13,4)
Eli suurta eroa ei ole vaikka tulis tullinkin kautta? (11 / 13,4)
(mutta tosin itse tilaamalla saa kotiovelleen noin 11,5:llä...?)
Korjatkaa joku jos olen ymmärtänyt tulli-kuvion väärin... TULLIN TIEDOTE
Tällä hetkellä tilajia:
1. Nesmit
2. Minime (yhteystiedot saatu)
3. Macoshark (yhteystiedot saatu)
4. Jokiar (yhteystiedot saatu)
5. Kartsap
6. HooVee (yhteystiedot saatu)
7. Snake (yhteystiedot saatu)
8. firefighter22
9. JS-74 (yhteystiedot saatu)
10. Ipebusa
11. Pappakakkone (yhteystiedot saatu)
12. Varustelija2
13. Ksthb (3 settiä)
14. bussi (yhteystiedot saatu)
15. Tude (yhteystiedot saatu)
16. Peltsi 85 (2 settiä) (yhteystiedot saatu)
17. Mabeko
18. Agostini
19. HayabusaGirl (2 settiä)
= 23 settiä, mallia karvalakki
Edited By Nesmit on 1186815082
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
361.23 km/h Halli 2014
-
77-1185712371
Tullillahan on eri tuotteille tietyt hintarajat minkä yli menevät paketit auotaan ja pitää sitte käydä sieltä hakemassa ja selittelemässä mitä on tilannut.
Edellisessä firmassa tilattiin 6 kopiota samasta ohjelmointikirjasta ja sihteerityttö joutu käydä ne tullista hakemassa. Tullisetä oli yksitellen plärännyt kaikki kirjat läpi ja tivannut tytöltä mitä kirjoja ne on ja miksi niitä pitää olla 6.
En tiedä mikä tuollaiselle tavaralle on hintaraja, mutta alkaa vaikuttaa siltä että on ehkä kätevämpi tilata yksitellen.
Jos kimppatilaus silti päätetään tehdä niin minä olen kyllä mukana, mutta saan kyllä tilattua tuon yksinkin.
Edellisessä firmassa tilattiin 6 kopiota samasta ohjelmointikirjasta ja sihteerityttö joutu käydä ne tullista hakemassa. Tullisetä oli yksitellen plärännyt kaikki kirjat läpi ja tivannut tytöltä mitä kirjoja ne on ja miksi niitä pitää olla 6.
En tiedä mikä tuollaiselle tavaralle on hintaraja, mutta alkaa vaikuttaa siltä että on ehkä kätevämpi tilata yksitellen.
Jos kimppatilaus silti päätetään tehdä niin minä olen kyllä mukana, mutta saan kyllä tilattua tuon yksinkin.
- busapappa2
-
83-1175441819
-
98-1170959185