olisinkin kysynyt teiltä kanssa "busanisteilta" että jotta mitähän pitää ottaa huomioon kun tuon ko.hökötyksen bussista poistaa..Kujolta sain jo kyseisten letkuliittimien paikalle laitettavat laipat,kiitos kujolle vielä kerran..vaan vieläkö ko.laitteesta/laitteelle jotain letkuja tuleepi joita täytyisi "tulppailla" Vien bussin keskiviikkona kaiffarille huoltoon ja ajattelin siinä samassa nykäistä tuon pairin kuutamolle jos siitä ei kerta ole muuta iloa kuin painolastina olo.
PAIR_FAQ - Kaikki mitä haluat tietää pair:sta
olisinkin kysynyt teiltä kanssa "busanisteilta" että jotta mitähän pitää ottaa huomioon kun tuon ko.hökötyksen bussista poistaa..Kujolta sain jo kyseisten letkuliittimien paikalle laitettavat laipat,kiitos kujolle vielä kerran..vaan vieläkö ko.laitteesta/laitteelle jotain letkuja tuleepi joita täytyisi "tulppailla" Vien bussin keskiviikkona kaiffarille huoltoon ja ajattelin siinä samassa nykäistä tuon pairin kuutamolle jos siitä ei kerta ole muuta iloa kuin painolastina olo.
-"elämä on motoristin parasta aikaa"
Hayabusa-"If your not on one then you are behind it"
			
						Hayabusa-"If your not on one then you are behind it"
Kaksi letkua on tulpattava,ei muuta+ne lätkät kanteen.
Yksinkertainen toimenpide.
Tai siis ei kaksi letkua vaan airboxiin kandee laittaa sen paksumman letkun lähtö kiinni ja se ohuempi alipaine letku poikki imukurkun liki ja siihen tulppa.
Näin minä sen tein.....miten lie muut...tässä kyseessä se alipaine-pair. -99-00 busassa.
			
			
									
						
										
						Yksinkertainen toimenpide.
Tai siis ei kaksi letkua vaan airboxiin kandee laittaa sen paksumman letkun lähtö kiinni ja se ohuempi alipaine letku poikki imukurkun liki ja siihen tulppa.
Näin minä sen tein.....miten lie muut...tässä kyseessä se alipaine-pair. -99-00 busassa.
- 
				66-1107989143
Kaikki taitaa olla poistaneet PAIRin rupesin vaan pähkäilemään että jos laitatan uuteen busaan koko putkiston niin kannattaako pair poistattaa samalla. Laitteen paino nyt on niin vähäinen että sama ajaako vähän vajaammalla tankilla eli tuskin sitä missään huomaa ja säädötkin kuulemma osataan tehdä kohilleen vaikka se ilmaa putkistoon syöttääkin.
Eli plussaa ja (miinusta jos sitä edes on kun takuun kanssakaan ei ongelmia kuulemma tule jos merkkihuollossa poistattaa.) poiston suhteen kaipailee muutaman viikon päästä busan omistaja.
Ja kaikki muutkin vinkit mitä kannattaa ottaa huomioon viedessäni sen säädettäväksi ja putken asennukseen kiinnostaa tietenkin.
			
			
									
						
										
						Eli plussaa ja (miinusta jos sitä edes on kun takuun kanssakaan ei ongelmia kuulemma tule jos merkkihuollossa poistattaa.) poiston suhteen kaipailee muutaman viikon päästä busan omistaja.
Ja kaikki muutkin vinkit mitä kannattaa ottaa huomioon viedessäni sen säädettäväksi ja putken asennukseen kiinnostaa tietenkin.
- 
				98-1109496170
No ei siitä poistosta mitään varsinaista apua ole. Tehot ei kasva eikä pyöräkään kevene, ehkä sata grammaa. Vanhemmiten nuo tahtovat jumitella, jolloin se tietysti on parempi heivata kuin hankkia uusi. Merkittävin syy häkkyrän poistamiseen lienee tilantarve. Putkiston vaihtotyö käy huomattavasti leppoisammin, kun tuo tilaavievä ja paskaa keräävä vänkkyrä on jossain pöydän alla.
Omasta pyörästäkin tuo on poistettu, nimenomaan tilanpuutteen vuoksi.
			
			
									
						
										
						Omasta pyörästäkin tuo on poistettu, nimenomaan tilanpuutteen vuoksi.
Lisäksi arvelut lambda-mittauksen oikeellisuudesta tuon pairin kanssa oli mielessä kun härveliä poistin; tuohan pukkaa puhdasta ilmaa suoraan pakosarjaan.
			
			
									
						
							Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
			
						+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
- 
				98-1085415583
- 
				107-1089231881
25tkm olen ajanut putkivirityksellä pair tehtaan jäljiltä kiinni. Ainoa asia on lievä putkessa paukuttelu tiukemassa moottorijarrussa. Tuo ilman pumppaaminen pakosarjaan tapahtuu nähdäkseni ainoastaan alakierroksilla. Säätöihin saaminen ei ole ongelma.
			
			
									
						
							Metallic Thunder Grey/ Candy Red -23
GSX-R1100 -86, -90 & 750 -87
			
						GSX-R1100 -86, -90 & 750 -87
- 
				107-1089231881
- 
				98-1109496170
- 
				116-1126624259
- 
				BussiJussi
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
VOI!!! Ei tuu ongelmia!! Laitapa hakuun sanax pair, niin löydät juttua siitä! Kun en osaa linkittää. Moni on poistanut kyseisen laitteen, lähinnä painon säästön takia, ja on enenmpi tilaa laittaa tehoputkisto. 
:p
Kaksi letkua on tulpattava,ei muuta+ne lätkät kanteen.
Yksinkertainen toimenpide.
Tai siis ei kaksi letkua vaan airboxiin kandee laittaa sen paksumman letkun lähtö kiinni ja se ohuempi alipaine letku poikki imukurkun liki ja siihen tulppa.
Näin minä sen tein.....miten lie muut...tässä kyseessä se alipaine-pair. -99-00 busassa.
 
Tosssa pressan ohje vanhempaan malliin. Uudemmassa muistaakseni vain yx letku ilmansuodinkotelosta irti, ja tukkoon, ja sähköjohto irti: Muuten sama ohje!
			
			
									
						
							:p
Kaksi letkua on tulpattava,ei muuta+ne lätkät kanteen.
Yksinkertainen toimenpide.
Tai siis ei kaksi letkua vaan airboxiin kandee laittaa sen paksumman letkun lähtö kiinni ja se ohuempi alipaine letku poikki imukurkun liki ja siihen tulppa.
Näin minä sen tein.....miten lie muut...tässä kyseessä se alipaine-pair. -99-00 busassa.
Tosssa pressan ohje vanhempaan malliin. Uudemmassa muistaakseni vain yx letku ilmansuodinkotelosta irti, ja tukkoon, ja sähköjohto irti: Muuten sama ohje!
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
			
						100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
