Ostin tuossa pari viikkoa sitten Oxtarin kengät...onko nuo nyt jotku T.C.S. malliset. Kävellessä kuuluu kauhea nitinä, narina ja ratina. Onko samoja ominaisuuksia muilla samat kengät omistavilla? Mietin jo että pitäiskö viiä takas liikkeeseen...
-W
EDIT: Eihän tuo kenkien merkki näytä menevän millään oikein! Moderaattori vois korjata tuon otsikonki, kiitos!
ON ! Ja Lääkekkin löytyy, eli pistä jousitukseen vähän silikonia ni jo loppui ! Muutenhan saappaat on HUIPPUHYVÄT ! Täysin vedenpitävät jne ! :p
Edit. Riipuen tietty Oxtareista, siis onko vedenpitävät, mutta jousitus vrmaan samantapainen kaikissa Oxtar malleissa, mulla tuli kenkien mukanakin pieni silikono pullo, mutta oon käyttänyt Korrekin 100 % Silikonia sekä natinaan, että kenkien hoitoon, niillä kun saa vanhehemmatkin näyttään ihan uusilta !
Edited By busapappa2 on 1187181178
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
TuBlaW kirjoitti:Kävellessä kuuluu kauhea nitinä, narina ja ratina.
Älä kävele. Ne on ajokengät
...mutta tosishan, kyllähän nuo narisevat mutta mitäs siitä, itte en ole ennään ees viittiny sitä silikoonia tms tunkea sinne kun auttaa vain hetken. Mutta pannu myös merkille, ettei ajossa kuulu, vaikka kuinka nilikkaa liikuttellee ...ja muut ominaisuuet vettää plussan puolelle selekiästi eli enpä anna ainakhan ittiä häiritä.
Mulla kans juuri samat kengät. Hyvät on ollu, mutta tosiaan nitisevät. Silikonilla poistui nitinä yhdeksi kaudeksi, mutta nyt nitisevät taas. Pitäisi uusia silikonikäsittely...
Vasemmasta kengästä on päkiän kohdalta sivulta alkanut kulua vähän liian paljon. Näyttää ihan repeävän se nahka. Pitäisköhän nuo viedä takuuvaihtoon...
Kyllä minäkin yhdyn kehumaan kyseessä olevia kenkiä. Ei puudu jalkapohjat pitkällä matkalla kuten entisillä tuppas käymään. Ei siinä paljoo pienet natinat ja nitinät haittaa kuten Toimevekin päätteli että ne on ajokengät ei kävelykengät... :rasberry:
joo-o, hyvät on kengät, mutta kyllä se kitinä on perseestä. Laita crc:tä, jokapaikan voiteluainetta. Kestää pitkään, ite oon laittanu varmaan keväällä viimeks eikä vieläkään narsku.
-- Se viimeksi nauraa, joka hitaimmin ajattelee --
TuBlaW kirjoitti:Kiits vinkeistä! Pitää hakea huomenna jotain silikonia, että voi lähteä ruskavaellukselle noilla kengillä kun aika tulee.
-W
Elä laita silikonia vaan sitä ketjuvahaa. Kokemusta on.
Ostasitte pojat Sidit, niin ei tarttis rasvailla ja voidella. Ja kyllähän se nitinä kait sitten loppuu, kun ne tuet siellä nilkassa napsahtaa poikki?
ne "tuet" muuten tosiaan napsahtaa ennenpitkää poikki jos niitä ei voitele... pari kautta kaverin monot kesti ja tästä oppineena olen ainakin itse voidellut aina äänimerkkien niin ilmottaessa