Rolling burnikset - Miten tehdään busalla ?

Kaikki yleiset höpötykset ja jutut jotka eivät sovi muihin foorumeihin tänne..
Sepe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepe »

PetriK kirjoitti:Menee kyllä aikalailla hallitsemattomaksi tuo toimintamalli donitsien tekemisessä ... taidetaan puhua ihan eri asioista.

No mielessä on kyllä käynyt että voisi taas hankkia enskan harjoittelutarkoituksiin. Ongelmaksi tulee se että suljetut alueet ovat kilvettömälle vehkeelle liian kaukana.
Niin tai sitten sun kämppä on kaukana. :D Mut osta kilvellinen. Kaverilla myynnissä KTM 400EXC -02.

Munkin mielestä suomen moottoriradat on liian kaukana.... :apua: :baaa:
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

PetriK kirjoitti:Joskus luin lehdestä että ovat onnistuneet tekemään busalla rolling burnikset vielä 100km/t vauhdissa, joten kyllä meikäläisenkin pitäisi kävelyvauhdista tuohon pystyä ;-))

Hmm.. noi hauskat ja ei vakuutusyhtiö suositeltavat ohjeet oli tä'hän 100 kmh burnikseen.
kimisti

Viesti Kirjoittaja kimisti »

Mua kiinnostaisi kuinka tuo etupyörä ylöskytkettynä ajo tapahtuisi helpoiten ja hallituimmin...
noin niinkuin vaikka esim kaupunkivauhdista...
kaipa se jos oikein ottais ja kokeilis mutta hävetyshän siitä tulis ja perse ruvelle mutta jos joku laittais perusteellisempia(kädestäpitäen)ohjeita :p
onhan tää hiukka :offtopic: ja saattais kuulua jopa juuberi palstaan... :kippis:
mopot ennen.honda mtx 125- suzuki gsx 750 e-kawasaki gpz 750-honda cbr 1000f-hayabusa vm.99-suzuki dr 800-kawasaki zzr 1100-honda vf 1100 magna-honda cbr 1000-honda vfr 750-aprilia sl 1000 falco-kawasaki vn 800-kawasaki z750- ???
busajasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja busajasa »

kimisti kirjoitti:Mua kiinnostaisi kuinka tuo etupyörä ylöskytkettynä ajo tapahtuisi helpoiten ja hallituimmin...
noin niinkuin vaikka esim kaupunkivauhdista...
kaipa se jos oikein ottais ja kokeilis mutta hävetyshän siitä tulis ja perse ruvelle mutta jos joku laittais perusteellisempia(kädestäpitäen)ohjeita :p
onhan tää hiukka :offtopic: ja saattais kuulua jopa juuberi palstaan... :kippis:
Nähnyt olen että onnistuu helpomminkin mutta tässä opetusvideo

Sama vika itsellä ei vain osaa......
--JaSa
TFM
Valkkari / Tunned by TT-motorsport / 350++km/h
BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
kimisti

täytyy vissiin tyytyä osastoon että vaan ei osaa/pysty...
mutta oikeita vinkkeja ei myös vielä tullu...
:thumbup:
mopot ennen.honda mtx 125- suzuki gsx 750 e-kawasaki gpz 750-honda cbr 1000f-hayabusa vm.99-suzuki dr 800-kawasaki zzr 1100-honda vf 1100 magna-honda cbr 1000-honda vfr 750-aprilia sl 1000 falco-kawasaki vn 800-kawasaki z750- ???
72-1156928802

Viesti Kirjoittaja 72-1156928802 »

kimisti kirjoitti:täytyy vissiin tyytyä osastoon että vaan ei osaa/pysty...
mutta oikeita vinkkeja ei myös vielä tullu...
:thumbup:
??? No, olihan tuo opetusvideo sen verran opettavaanen jotta kyllä tuosta jo pitäis jotain irrota, itte oon tuota ensimmäistä vaihetta tapaillu mutta pitäis vaan kattella hjuva parkkipaikka jossa opetella lisää, moperillakaan ei tullu aikoonansa pölläältyä.... Onhan tääny vieläkli ihan aiheen vierestä mutta kuitenki ANTEEKSI :offtopic: :thumbup:
106-1154289781

Viesti Kirjoittaja 106-1154289781 »

Hmm... tulee mieleen miks.... ??? Miksi yleensä täytyy kumia polttaa tai keulia busalla. Minä ainakin hommaisin aivan toisenlaisen pyörän jos nuo temput kiinnostaisi.... :1087
toimeve
Viesti:

Viesti Kirjoittaja toimeve »

...pittää ajatella niitä pikkusia polkupyörä- ja mopopoikia, jotka tien vierellä näyttävät kaasukäen agressiivia liikhejä ja saavat aivan varmasti giksejä ja oikian ja hyvän kuvan turvallisesta moottoripyöräilystä kun veän urun auki ja annan Busan rääkässä hetken ennenku nostan kytkimen...ja sen jälkhen valittaa rengas!!! :oho:

...no ja uskotta kans että tehen noin :rasberry:

Edited By toimeve on 1187778215
SMR

322,39 kmh 2017 Kauhava

Pienen pojan elämää!

Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
kimisti

jussibussi kirjoitti:Hmm... tulee mieleen miks.... ??? Miksi yleensä täytyy kumia polttaa tai keulia busalla. Minä ainakin hommaisin aivan toisenlaisen pyörän jos nuo temput kiinnostaisi.... :1087

..niin no oikeastaan ihan omaksi huviksi ja kokkeilun halusta...
jotta tietäis että onnistuu-ei tartte sen jälkeen arvuutella...
kai se myös hieman käsittelyn kannaltakin...
eihän nuo temput tietty järkeviä ole mutta pirun hauskaa välillä...(olen kuullut)
uskoisin että joissain busa-ajoissa on joillain keulakin hieman keventynyt tai turhat kuviot jätetty tarmakkiin(luulen...) :kippis:
no mutta kukin tietty tavallaan :bike:
110-1162320281

Viesti Kirjoittaja 110-1162320281 »

jussibussi kirjoitti:Hmm... tulee mieleen miks.... ??? Miksi yleensä täytyy kumia polttaa tai keulia busalla. Minä ainakin hommaisin aivan toisenlaisen pyörän jos nuo temput kiinnostaisi.... :1087
koska bussilla se ei o liian helppoo... elämässä pitää olla haasteita
PetriK

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Ja ton mukaan alla olis kawasaki jos haluaisi ajaa varttia PSB:ssä ... ;-)

Alla on se pyörä mistä pitää on ja parempi tulla tutuksi kaikkien sen ominaisuuksien ja mahdollisuuksien kanssa. Varsinkin kun takarengas alkaa olemaan viimeisillään on hyvä hetki harjoitella ja hakea sitä tuntumaa. Siis ei kadulla vaan suljetulla alueella. Siis ei nopeasti - sillä busalla kuka tahansa saa takarenkaan luistamaan kiihdytyksissä - vaan hitaasti kävelyvauhtia ajaen ja vauhtia etujarrulla kontrolloiden.

Hidas rolling burnis - vaatii paitsi painoa todella voimakkaasti eteen kuulemma myös aika tyhjän etukumin että pitää kunnolla. No ehkä joku joskus sitten stripillä valoihin ajaessa osaa noin tehdä myös kovemmalla etukumilla.

Edited By PetriK on 1187792807
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
106-1154289781

Viesti Kirjoittaja 106-1154289781 »

No älkää ny jätkät suuttuko... :D .... kunhan heitin hiukan vettä kiukaalle.... kaikkihan me välillä innostutaan toinen toistaan hienoimmista asioista...
Mää lähden kans nyt reenaan että mahdun porukkaan.... :turbobusa:

Edited By jussibussi on 1187793492
kimisti

jussibussi kirjoitti:No älkää ny jätkät suuttuko... :D .... kunhan heitin hiukan vettä kiukaalle.... kaikkihan me välillä innostutaan toinen toistaan hienoimmista asioista...
Mää lähden kans nyt reenaan että mahdun porukkaan.... :turbobusa:

höh,no ei tietenkää :;):

ja mä lähden saunaan...heittämään vettä kiukaalle kans...
104-1116977274

Viesti Kirjoittaja 104-1116977274 »

toimeve kirjoitti:...pittää ajatella niitä pikkusia polkupyörä- ja mopopoikia, jotka tien vierellä näyttävät kaasukäen agressiivia liikhejä ja saavat aivan varmasti giksejä ja oikian ja hyvän kuvan turvallisesta moottoripyöräilystä kun veän urun auki ja annan Busan rääkässä hetken ennenku nostan kytkimen...ja sen jälkhen valittaa rengas!!! :oho:

...no ja uskotta kans että tehen noin :rasberry:
ohan se hienoo, ku ihailijat, tai vihailijat heiluttaa kättä tien vieressä, aina saa hyvät kiksit ku joku huomaa! :D
Ja aina herää pieni näyttämise halu!
Täs moottoripyöräilyssä kumminki ku on vähän tän muun nautinnon lisäksi myös tätä "shou meininkiä"! :mosh:
Vastaa Viestiin