Eipä tipu akka penkiltä enään...

Kaikki yleiset höpötykset ja jutut jotka eivät sovi muihin foorumeihin tänne..
busapappa2

Viesti Kirjoittaja busapappa2 »

Kyllä tosta saa väitellä ihan mitä vaan, MUTTA Jampan modaamat satulat on PARAS modi mitä mun mopoon on tullut, ajan 30.000-40.000 km vuodessa, ja pitkiä siivujakin, eli n. 1.000-1.500km päivässä ja romuselkäisenäkään mulla ei puudu MIKÄÄN ! Eli elekee arvostelko KUKAAN Jampan jakkaroita, ennenkuin ootte ajaneet niillä vähintään Donan ! :angry: :p :D

ps. montax kilsaa marabusa on ajanut Jampan satuloilla ? ? ? ? ? ? ?

:shocked: :shocked:

Edited By busapappa2 on 1189329162
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
83-1175441819

Viesti Kirjoittaja 83-1175441819 »

busapappa2 kirjoitti:Kyllä tosta saa väitellä ihan mitä vaan, MUTTA Jampan modaamat satulat on PARAS modi mitä mun mopoon on tullut, ajan 30.000-40.000 km vuodessa, ja pitkiä siivujakin, eli n. 1.000-1.500km päivässä ja romuselkäisenäkään mulla ei puudu MIKÄÄN ! Eli elekee arvostelko KUKAAN Jampan jakkaroita, ennenkuin ootte ajaneet niillä vähintään Donan ! :angry: :p :D

ps. montax kilsaa marabusa on ajanut Jampan satuloilla ? ? ? ? ? ? ?

:shocked: :shocked:
Mie vähän arvostelen,,,
Hyvät on kerpele,,se joka vielä vakioilla ratsastaa,kannattaa nuo penkit katsastaa,,menköön kohti Laitamaata,se ei kai sun tiliäs kaada.,sieltä persiölle löyytyypi odotettu taivas,,ja ehkä se parantaapi kaikki sun vaivas,,

nooh,,
runosuoli kukkii,,
marabusa

Viesti Kirjoittaja marabusa »

:oho:
Hyvä busapappa2:n, yritin ilmaista ilmeisen huonolla tuloksella ettei ne vakiopenkit nyt aivan täysin :pylly: stä ole.
Kenenkään penkkejä en ole mennyt tuomitsemaan varsinkaan testaamatta, voihan olla et joku pv on jampan jakkarat hanurin alla?

Monesti niin kun ei paremmasta tiedä tyytyy nykyiseen.
--- Is there anybody out there? ---
busapappa2

Viesti Kirjoittaja busapappa2 »

No juu, eikä mun ollut tarkoitus ärhennellä ! :D

Satun vaan tietämään, että Jamppa tekee jakkaroita kokolailla pyyteettömästi liki omakustannehintaan ja ne TODELLAKIN ovat loistavat, eli kenelle tahansa voi suositella lämpimästi, eli sorry jos olin liian agressiivinen vastauksessani ! :shocked: :welcome:

Yst. Terv. bp2 :bike:

Vidu snake, sähän oon parempi ku Taberman !! :rasberry:

Edited By busapappa2 on 1189405309
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
marabusa

Viesti Kirjoittaja marabusa »

:thumbup: busapappa2, snake...
--- Is there anybody out there? ---
Vastaa Viestiin