jussibussi kirjoitti:Köyhät kävelee.... mulla ei omaa autoa laisinkaan .... onnex "firmalta" saa lainax "vanhaa" mersua.... :musik ..... eikä se ole edes vanha taxi..... eikä edes kauhean vanha...
Sorry toimeve, en voi osallistua automiittiin.. :rasberry:
perkama kävellään, kävellään, mutta onhan meillä toi ihme tiissel pensakonnella. niin ja pussailukaveri ajelee sillä mersulla.
Näin: "Meillä on Mersu, meillä Bussi, niitä ei meiltä kukaan nus..."
jussibussi kirjoitti:Köyhät kävelee.... mulla ei omaa autoa laisinkaan .... onnex "firmalta" saa lainax "vanhaa" mersua.... :musik ..... eikä se ole edes vanha taxi..... eikä edes kauhean vanha...
Sorry toimeve, en voi osallistua automiittiin.. :rasberry:
perkama kävellään, kävellään, mutta onhan meillä toi ihme tiissel pensakonnella. niin ja pussailukaveri ajelee sillä mersulla.
Näin: "Meillä on Mersu, meillä Bussi, niitä ei meiltä kukaan nus..."
Sorry köyhä.... en mää sua tarkottanu. Anna sää mennä mersulla ja diisselillä niin paljon ku sialu sietää.... minä poika se talvet kävelen ja
P.S melkein repesin..
Edit: On tolla mun pussailukaverilla joku C2 pikkukirppu ranskasta.
...ittellä tullee kilometrejä myös autolla paljon (n 40tkm/vuosi), joten diesel-Volvo (Tdi tai D5) V70 tai Audi A6 2,5 TDI V6 hakusessa nykysen V70/170hv tilalle...ei kiinnostais vaihtaa...? ???
se yks automerkkihän osti tuon volvon... eikä maksanu kun 50mrd. ruotsin kruunua... eli sehän meni niin että jos venäjä otii palan suomee niin se ei o enää suomi vaan venäjä jne.