Uusi bussikuski ilmottautuu

Kaikki yleiset höpötykset ja jutut jotka eivät sovi muihin foorumeihin tänne..
firefighter22

Viesti Kirjoittaja firefighter22 »

BusaToni kirjoitti:Toinenkin Bussi kuski ilmoittautuu... Ollut kohta 3viikkoa vm.05 mihinkään toiseen en vaihtais. :thumbup:
:welcome: :thumbup:
firefighter22

Viesti Kirjoittaja firefighter22 »

Snufkin kirjoitti:Nonni. Eka bussi hankittu. Oikeastaan eka pyörä ikinä. Pitäs vielä se kortti ajaa... :)
:thumbup: :welcome:
busapappa2

Viesti Kirjoittaja busapappa2 »

Heps ! Kyl tää "DÖSÄ" ensipyörästäKIN käy, MUTTA kantsii pitää järki mukana ja kaasukäsi vakaana. TEHOA on, jo ihan vakiossakin.

:shocked:

Olen jo vanhimman tyttäreni ja hänen avomiehensä "aivopessyt" ottamaan ekax pyöräx Bussin, koska tehopainosuhde on kuitenkin älykkäämpi, kuin joissain ylitehoisissa ja alipainoisissa 600 :ssa, jotka keulii ja hyppii kuin heinäsirkat.

( Myöhemmin sitten toisenkin, koska huippukuntoisia vaihdokkeja ON sattuneesta syystä ja paljon, sekä hinta laatusuhde ylivertainen ). :kippis:

Omassani kiilto sen kuin lisääntyy ja kilsoja takana reilu 54tkm, sekä edelleen vain kulutusosia vaihdettu, mutta meno eikun paranee....... vai tuntuukohan se vain siltä ?

Kuitenkin onnea ja turvallisia kilometrejä kaikille uusille, kuin myös kokeneemmille "Nisteille" . :mosh:

On se niin hyvä................. :bowdown: :omituinen:

Edited By busapappa2 on 1193373309
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Snowman

Viesti Kirjoittaja Snowman »

No tulihan se uusi versio busasta vihdoinkin...joten laitoinpa heti tilaukseen oranssi/mustan ja talliin baby pitäis saada tuossa tammikuussa.. :bike:
Agostini

Viesti Kirjoittaja Agostini »

Terve vaan tuloa kaikille uusille -busanisteille- ,tutustukaa foorumiin ja osallistukaa...

:thumbup: -Agostini-
83-1192822679

Viesti Kirjoittaja 83-1192822679 »

busapappa2 kirjoitti:Olen jo vanhimman tyttäreni ja hänen avomiehensä "aivopessyt" ottamaan ekax pyöräx Bussin, koska tehopainosuhde on kuitenkin älykkäämpi, kuin joissain ylitehoisissa ja alipainoisissa 600 :ssa, jotka keulii ja hyppii kuin heinäsirkat.

Aivopesusta saatte syyttää nomad:ia. :;): Kyllä se on varovaisesti otettava sitten ensi keväänä. Onneksi saa autokoulun vehkeillä kolistella alussa.
114-1110096759

Viesti Kirjoittaja 114-1110096759 »

Snufkin kirjoitti:Nonni. Eka bussi hankittu. Oikeastaan eka pyörä ikinä. Pitäs vielä se kortti ajaa... :)

Sanosimpa että tuo on varmasti hienoa aikaa :thumbup:
119-1192632071

Viesti Kirjoittaja 119-1192632071 »

No minustakin tuli bussikuski näin talven kynnyksellä.2001 mallinen 1200S-Bandit vaihtui 2007-Malliseen uuteen siniseen busaan.Mitä olette mieltä onko muuta eroa kuin katteet ? :D
busapappa2

Viesti Kirjoittaja busapappa2 »

No sitä mieltä ainakin minä, että LOISTAVA valinta. :D

Lukuunottamatta, nuoruusvuosien hurjia ajokilometrimääriä jos jonkunmoisilla pyörillä, aloitin itsekkin 2002 mallin Bandiitista pitkän tauon jälkeen. 1200 Bandit on HYVÄ pyörä, ajo asento oli mulle selkävaivaiselle vain liian pysty, ja "Jotain" puuttui? :;):

NO.......

300km koeajo K4 Busalla "se jokin" löytyi.

Tarinaa oon jauhanut jo liikaakin, joten totean, että minun mielestäni tällä hetkellä ei markkinoilta löydy ainuttakaan Supersport / Huippu matkapyörää, jossa Hinta / Ajo-ominaisuus / Tehot / Muunneltavuus jne. jne. olisi paremmin kohdallaan kuin Busassa. Saa toki olla erimieltä. :omituinen:

Se vaan on NIIN................. :bowdown: :smoking:

Edited By busapappa2 on 1193492044
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
98-1197316477

Viesti Kirjoittaja 98-1197316477 »

Terve vaan kaikki busanistit!!!
Minustakin tulee uusi sellainen tänään kun käyn salossa kirjoittamassa paperit K8:ta.
jammuja olen tähän asti harrastanut,tämä viimesin mikä menee nyt vaihtoon on R1,edeltäjiä oli TZR,FZS600,FZ6.
Jokin vaan kolahti tossa uudessa busassa,tulee pitkä kauden odotus.
Jukkis

Viesti Kirjoittaja Jukkis »

busai kirjoitti:Terve vaan kaikki busanistit!!!
Minustakin tulee uusi sellainen tänään kun käyn salossa kirjoittamassa paperit K8:ta.
jammuja olen tähän asti harrastanut,tämä viimesin mikä menee nyt vaihtoon on R1,edeltäjiä oli TZR,FZS600,FZ6.
Olet kääntyny oikealle tielle... :kippis: pistäppä galluppiin minkä värisen ja mistä oot oikein kotoisin :thumbup:
BMW S 1000XR 2016

ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Köpi

Viesti Kirjoittaja Köpi »

Monen mutkan kautta mäkin Busaan päädyin, valkoinen K8 keväällä tulossa.

Jaa, ne mutkat (pari viimeisintä):

2007 BMW F800ST
2006 Yamaha FJR1300
2005 Triumph Sprint ST 1050
2004 Triumph Sprint ST 955i
98-1197316477

Viesti Kirjoittaja 98-1197316477 »

Jukkis kirjoitti:
busai kirjoitti:Terve vaan kaikki busanistit!!!

Olet kääntyny oikealle tielle... :kippis: pistäppä galluppiin minkä värisen ja mistä oot oikein kotoisin :thumbup:

Väri on sini/musta ainakin alustavasti,sinisen ja valkoisen olen livenä nähnyt,olis kiva nähdä muutkin värit ennen kuin
lopullisen valinnan tekee,onnistuuko muualla kuin tampereen heinolla?ei millään viittis sinne asti lähteä täältä vihdin suunnasta. :glare: .

Edited By busai on 1197392685
75-1198789104

Viesti Kirjoittaja 75-1198789104 »

Tervehdys kaikille,
en vielä ole Busan omistaja mutta ensi vuonna asia saattaa olla jo toisin ja sehän on......hetkinen.....ensi viikolla!!!
Näin uuden busan ennen joulua livenä ja sen koommin en ole nukkunut. Parinkymmenen vuoden takainen harrastus on ollut jok ikisen kevään painajainen ja viime keväänä kuume ei enää ole laskenut. Nyt se päätös on tehty, pyörä on pakko hankkia. Kysymys kuuluukin teille kokeneimmille busakuskeille, voiko Busan ostaa ajamatta? Parhaimmat pyöräkokemukset ovat niin kuin sanottu 2 kymmenen vuoden takaa (mm. CB 900F, CB 1100R, Z1300). Tosin parina viime kesänä alla on ollut BMW K1200S ulkomailla asuessani. Nyt iskin silmäni Busaan ja sen jälkeen en ole muuta ajatellutkaan. No, sanotte mitä sanotte, päätöksen olen tehnyt :D

terveisin Klasu
Quadron

Viesti Kirjoittaja Quadron »

Klasu kirjoitti:Kysymys kuuluukin teille kokeneimmille busakuskeille, voiko Busan ostaa ajamatta? Parhaimmat pyöräkokemukset ovat niin kuin sanottu 2 kymmenen vuoden takaa (mm. CB 900F, CB 1100R, Z1300). Tosin parina viime kesänä alla on ollut BMW K1200S ulkomailla asuessani. Nyt iskin silmäni Busaan ja sen jälkeen en ole muuta ajatellutkaan. No, sanotte mitä sanotte, päätöksen olen tehnyt :D

Bussi on helppo pyörä hallita, vaikka onkin tehokas ja iso.
Vastoin yleisiä ennakkokäsityksiä, busalla voi ajaa myös hiljaa ja asiallisesti.
Samat fysiikan lait siihen pätee kuin muihinkin pyöriin. Töhöilemällä sillä saa hengenkin pois ihan yhtä varmasti kuin muillakin pyörillä.

Suosittelen kuitenkin ehkä vähän pidempää seurustelua ennenkuin käy itse asiaan sen kaasukahvan kanssa... :turbobusa:

Mukaan joukkoon vaan! :welcome:
Vastaa Viestiin