Hintarysäys

Kaikki yleiset höpötykset ja jutut jotka eivät sovi muihin foorumeihin tänne..
busapappa2

Viesti Kirjoittaja busapappa2 »

No hyvät immeiset ? Tää nyt on "sattuneesta" syystä poikkeusvuosi 2007 / 2008. Ei oleellisesti uutta Busamallia ole julkistettu vuoden -99 jälkeen, eli iso joukko haluu tota K8 mallia, joten jäitä hattuun ! Nyt ei kannata myydä käytettyä, ostaa kylläkin kun valikoimaa tuntuu olevan reippaasti. :D

Ei näissä hinnat mihinkään ole romahtanut, pieni hintapiikki alaspäin vaan, kun tarjonta ylittää kysynnän. :shocked:

:kippis:

Vois vaikka toisenkin ostaa joltain hätähousulta, jos rupee oikeen etullisesti saamaan. :rasberry:

ps. firefighter22 ? Mitä "harmaisiin" tulee, käy hakeen ite se Bussi sakuista, säästät sen tonnin - puoltoista minkä joku "harmaatussu" vetää välistä ? Vai luuletko, että hyvää hyvyyttään myyvät nettohintaan uusia mopoja ? HÖH ! Katellaas nyt kun K8 äijät saa pyöränsä kilpiin ja JOS, HUOM. JOS vaikka esiintyykin jotain isompaa kämmiä pyörässä, on harmaatuojilla nopeesti lappu luukulla. "Siperia opettaa".

HEIJAA huuto virallisille maahantuojille, joilla hintaero loppupeleissä EI TODELLAKAAN ole iso. Toki riippuu asiakassuhteista. On tota mopo kauppaa tullut seurattua melko läheltä vuodesta 1975, vaikka pitkä tauko ajamisessa olikin, joten monenmoisia tuojia on ollut ja mennytkin samantien, VARSINKIN, kun on ilmennyt isompia vikoja jotka virallisesti kuuluu takuuseen.

Tässä takoitan paaaaljon muitakin merkkejä kuin Hayabusaa. Eli en kauheesti hehkuttelis "Harmailla" . Omaa yksilöäni korjattiin TAKUUSEEN isohkolla summalla, 32tkm ajettuna ja vaikka takuu oli umpeutunut yli kuukausi sitten. Kauppiaani totesi, että "jos ei Suzuki maksa", niin "Me maksamme".

Sinun suosimasi "Harmaatuoja" Urputti samasta viasta alle vuoden vanhassa pyörässä, jolla oli ajettu n. 6000km, Joskin taipui korjaukseen koska asiasta nousi HALOO. Kaiken lisäksi korjaus tehtiin todella surkeasti, koska vika uusiutui muutaman tonnin jälkeen, minä taas olen ajanut 22000km sen jälkeen ja eipä mittään onkelmaa. UGH :smoking:

Edited By busapappa2 on 1193523036
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
firefighter22

Viesti Kirjoittaja firefighter22 »

busapappa2 kirjoitti:No hyvät immeiset ? Tää nyt on "sattuneesta" syystä poikkeusvuosi 2007 / 2008. Ei oleellisesti uutta Busamallia ole julkistettu vuoden -99 jälkeen, eli iso joukko haluu tota K8 mallia, joten jäitä hattuun ! Nyt ei kannata myydä käytettyä, ostaa kylläkin kun valikoimaa tuntuu olevan reippaasti. :D

Ei näissä hinnat mihinkään ole romahtanut, pieni hintapiikki alaspäin vaan, kun tarjonta ylittää kysynnän. :shocked:

:kippis:

Vois vaikka toisenkin ostaa joltain hätähousulta, jos rupee oikeen etullisesti saamaan. :rasberry:

ps. firefighter22 ? Mitä "harmaisiin" tulee, käy hakeen ite se Bussi sakuista, säästät sen tonnin - puoltoista minkä joku "harmaatussu" vetää välistä ? Vai luuletko, että hyvää hyvyyttään myyvät nettohintaan uusia mopoja ? HÖH ! Katellaas nyt kun K8 äijät saa pyöränsä kilpiin ja JOS, HUOM. JOS vaikka esiintyykin jotain isompaa kämmiä pyörässä, on harmaatuojilla nopeesti lappu luukulla. "Siperia opettaa".

HEIJAA huuto virallisille maahantuojille, joilla hintaero loppupeleissä EI TODELLAKAAN ole iso. Toki riippuu asiakassuhteista. On tota mopo kauppaa tullut seurattua melko läheltä vuodesta 1975, vaikka pitkä tauko ajamisessa olikin, joten monenmoisia tuojia on ollut ja mennytkin samantien, VARSINKIN, kun on ilmennyt isompia vikoja jotka virallisesti kuuluu takuuseen.

Tässä takoitan paaaaljon muitakin merkkejä kuin Hayabusaa. Eli en kauheesti hehkuttelis "Harmailla" . Omaa yksilöäni korjattiin TAKUUSEEN isohkolla summalla, 32tkm ajettuna ja vaikka takuu oli umpeutunut yli kuukausi sitten. Kauppiaani totesi, että "jos ei Suzuki maksa", niin "Me maksamme".

Sinun suosimasi "Harmaatuoja" Urputti samasta viasta alle vuoden vanhassa pyörässä, jolla oli ajettu n. 6000km, Joskin taipui korjaukseen koska asiasta nousi HALOO. Kaiken lisäksi korjaus tehtiin todella surkeasti, koska vika uusiutui muutaman tonnin jälkeen, minä taas olen ajanut 22000km sen jälkeen ja eipä mittään onkelmaa. UGH :smoking:

En lähde itse hakemaan, koska ee maksaa itse verot ja sen paikallisen alvin. Olen siten tyytyväinen tähän
kauppaan. Jos hinta vielä nousee ee hinnasta, niin sitten valitetaan Suomen valtiolle.

Edited By firefighter22 on 1193553438
Tude

Viesti Kirjoittaja Tude »

busapappa2 kirjoitti:Omaa yksilöäni korjattiin TAKUUSEEN isohkolla summalla, 32tkm ajettuna ja vaikka takuu oli umpeutunut yli kuukausi sitten. Kauppiaani totesi, että "jos ei Suzuki maksa", niin "Me maksamme".

Kerro nyt ihmeessä mitä isoa ja millä rahalla siitä korjattiin, tulee jotain totuuspohjaakin tuohon tarinointiin? Kummasti se EE-Speedkin porskuttaa vuodesta toiseen, tosin luulen että K8 myötä tulee menemään konkurssiin. Nim. ei harmaatuonnilla ajava....kai? (en kysellyt, ei kiinnostanut)
"Matalalla lentäen alitat puhelinlangat."
-- Official member of Team Turbomaksa --
firefighter22

Bp2 varmaan tarkoitta tos kirjoituksessa Nesmitin stefa ongelmaa!? Mut näis takuu hommissa kannattaa aina muistaa et missä huollattaa pyöräänsä oston jälkeen. Eli eiks maahan tuojakin tykkää et pyörä huolletaan valtuutetulla ni varmaankin ee tykkää kans siit et pyörä huolletaan siel mist se on ostettu! :pomppu: Vaikka eu on tuonnu tohonkin asiaan aika paljon väljyyttä mut kuiteski ei maahan tuojakaan nurisematta kato asiaa jos häneltä ostettu pyörä on huollettu harmaatuojalla ja takuuta haetaan häneltä (maahantuoja), ni miks se ei vois olla toiste päinkin?

Edited By firefighter22 on 1193554990
busapappa2

No pistin jo pisteen tälle keskustelulle, MUTTA saattaa ee huollossa olla ruhkaa jos rupee esim. K8 löytyyn teknisii ongelmii ?? Joskaan en tiedä tuoko ko. yhen äijän tuonti ja yhen äijän huoltofirma ees laitetta maahan, voip riskit olla isot :D

Kuten todettu OON OLLUT NIIN KAUAN mukana näissä pyöräkuvioissa, että kahen käden sormet ei riitä jos lasketaan harmaatuojien nousua / uhoa / JA tuhoa. n. 32v, vaikka ajamati olinkin monta vuotta lähinnä terveydellisistä syistä ja perheen takii. :O

Mulle on AIVAN vidun sama mistä moponne ostatte, mutta mä ostan, JOS ostan uuden, niin tasan yhestä paikasta, käytettynä onpi melko samantekevää onko "harmaa vai virallinen". Kuten todettu "Siperia opettaa".

Tudelle rempoista, mulla korkkas stefa yli kuukausi takuun umpeuduttua ?! / molemmat vaihettiin takuisiin ja lisäksi vielä orig. etujarrupalat ja nesteet. Joista taisin jokusen "kympin" maksaa. Enpäs usko, että ee olis asiaa edes vaivautunut kommentoimaan. SEN TOKI MYÖNNÄN, että EE Speed on varmaankin parhaimmasta päästä harmaatuojia, mutta resurssit on "Eskolla" aikas rajalliset, jos tulee isompia TAKUU ongelmia. NYT Ugh. :shocked: :omituinen: :smoking:

Edited By busapappa2 on 1193561151
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
firefighter22

busapappa2 kirjoitti:No pistin jo pisteen tälle keskustelulle, MUTTA saattaa ee huollossa olla ruhkaa jos rupee esim. K8 löytyyn teknisii ongelmii ?? Joskaan en tiedä tuoko ko. yhen äijän tuonti ja yhen äijän huoltofirma ees laitetta maahan, voip riskit olla isot :D

Näkyy ainakin Ee:n listoilla roikkuvan K8 myynnissä ja eiköhän se noin 400 kappaleen määrän pyöriä myyny tänäkin vuonna kuluttajille! Mutta Eskon elämä onkin helppoo ku sekin on se kuuluisa Pro JÄTKÄ! :rasberry: Mitä huoltoon tulee ni Esko istuu nykyään jo sellasella jakkaralla et ei tartte rasvata käsiään mopojen kanssa ,vaan maksaa palkkaa siit toisille (2) jotka rasvaavat kätensä!Eli mitä tästä opimme? Kannattais käydä tutustumassa toimintaan ennenkuin avaa sanaisensa arkkunsa mutufaktoilla! :mosh:

Edited By firefighter22 on 1193562270
110-1162320281

Viesti Kirjoittaja 110-1162320281 »

minulla on kyllä kokemuksia ajokaverien kautta että eskolla on pistetty parikin mopoa ihan atomeiks vähän siinä takuun jälkeen.... tosin vika ilmeni takuun aikana. Tosin en voi olla puolesta tai vastaan kun en itse ole sieltä mitään ostanut...vielä :D
119-1192632071

Viesti Kirjoittaja 119-1192632071 »

osittainen lainaus eskon kanssa käydystä sähköpostailusta:
"Määräaikaishuollot voi tehdä sielläkäsin ihan ok, remonttiasioissa päätöksiä teen minä itte ja esittelen ongelmat päämiehelle, joka antaa tekemissuositukset. Eli ei yksiselitteistä vastausta kuka tekee ja missä tekee.":p
Jukkis

Viesti Kirjoittaja Jukkis »

2005 tilasin yhdeltä harmaalta uuden, se ei koskaan tullu ja onneton olin antanu vanhan vaihdossa, onneks siellä oli yks vähän ajattu bussi.. niin opin että viralliselta ostan ja maksan "ehkä" vähän enenmän, mut nukun yöni rauhassa :)
BMW S 1000XR 2016

ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
119-1192632071

Viesti Kirjoittaja 119-1192632071 »

No toivotaan,ettei isompia ongelmia ilmaannu,jos ilmaantuu niin pakettiautolla pyörä huoltoon? ??? ,mutta siihen pyörän hintaan nähden voi kait tarvittaessa vähän ajellakin. :blues:
busapappa2

No HUH. Just näin well-mat. Ja "tulitaistelijan" on turha hehkuttaa, että harmaa pyörät on n. 2000 eukkia halvempia, se ei todellakaan pidä paikkaansa. Lappuhinnat on aina lappuhintoja ja kukaan tuskin haluaa tuoda julki oman kauppansa lopullisia hintoja. HYVÄ, jos firefighter on tyytyväinen tekemiin kauppoihinsa, mä oon myös ERITTÄIN tyytyväinen omiin kauppoihini VIRALLISELLA maahantuojalla.

:rasberry:

JA kuten totesin, EE-Speed on positiivinen esimerkki, siitä että asiat pyritään hoitamaan kunnolla, MUTTA missä, miten ja koska ?? Se on toinen asia.

Mun pyörä vedettiin pukille SAMANA päivänä kuin vika ilmeni ja korjattiin saman tien. Edelleen, ostakaa mopoja IHAN mistä lystäätte, toin vain esiin oman mielipiteeni, joka ei kohdistunut niinkään EE-Speediin, vaan YLEENSÄ harmaatuojiin.

:shocked:

Joten "tulitaistelijalle" pieni vinkki, mainosta sitä omaa tuojaasi, ELÄ ihmeessä harmaatuontia yleisesti. Koska joukossa on myös katteettomia lupauksia antavia "epävirallisia tuojia" ja nyt tarkoitan todellakin muitakin merkkejä kuin Sukisukia.

Tästä en jaksa enään väitellä, koska edelleen mulle on täysin yhden tekevää mistä joku moponsa ostaa. Olen vaan sivusta seurannut "muutamaa" aikas vidumaista tilannetta, kun uus mopo tilttaa ja yht äkkii, ei takuuta löydykkään mistään ? :glare:

huom. tässä en nyt edelleenkään kohdista moitteita EE-Speediin niinkään, vaan alalla häärääviin hämärähemmoihin, joista tietoa on tasan GSM- Prepaid nummero. Mikä lakkaa toimimasta, KUN jotain menee kunnolla pieleen. Nii, että oikein hyviä kauppoja kaikille. Mistä sitten ikinä moponne ostattekin. :rasberry:

ugh ugh ugh ugh.
firefighter22

Mää täs kokoajan oonkin puhunu Ee:n puolesta ,koska en pysty virittään keskustelua toisten takuu asioista kun ei oo kokemusta ja mutua en nää aiheelliseks kirjoittaa ettei joudu vastuuseen sanomisista.( on kai jokin ennakkotapaus moto org: puolelta).Mitä hinta eroihin tulee niin tinnkaaminenhan kuuluu asiaan ja pro kaupan saa varmaan aikaan ku ei vie vaihokkii ollenkaan. Näkyy tuol nettimoton puolella olevan k7 uus EE llä 13500e ja sama bike teamilla 15900e et näillä mennään sano Jortikan Hannukin ja katotaan paljo on pisteitä kauden lopussa koossa!! :thumbup:
Vastaa Viestiin