Kyyyllä Jawasakikin lähtee, kun on "äijä" puikoissa ? Olix se 9,17 ja loppunopeus meidän yksiköissä 250 km/h pintaan ( Se Jonka kanssa mä ajoin kilpaa, tosin vielä isompi "äijä" kun mä ) ni katos peileistä aikas hätäseen, joko siltä petti........... tai sit ei vaan kulkenu. Suljetuissa olosuhteissa toki, niinku aina . :p Tosiaan kytkimen käyttö oli tosi ammattimaista JA kuluttavaa viideon suharilla.
No oikeesti oli kundilla nin uus peli, että saatto säästellä sitä ? Mut oli kutkuttava tilanne, kun oli just isolla kohulla uus Jawasaki tuotu muka "Kurkox" .
Edited By busapappa2 on 1168629726
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
busapappa2 kirjoitti:Kyyyllä Jawasakikin lähtee, kun on "äijä" puikoissa ? Olix se 9,17 ja loppunopeus meidän yksiköissä 250 km/h pintaan ( Se Jonka kanssa mä ajoin kilpaa, tosin vielä isompi "äijä" kun mä ) ni katos peileistä aikas hätäseen, joko siltä petti........... tai sit ei vaan kulkenu. Suljetuissa olosuhteissa toki, niinku aina . :p Tosiaan kytkimen käyttö oli tosi ammattimaista JA kuluttavaa viideon suharilla.
No oikeesti oli kundilla nin uus peli, että saatto säästellä sitä ? Mut oli kutkuttava tilanne, kun oli just isolla kohulla uus Jawasaki tuotu muka "Kurkox" .
Joitain hetkiä elämästä sitä vaan muistelee enemmän lämmöllä kuin toisia!
Just ni, valitettavasti ei vaa ollu ees frendii mukana todistamassa, mut idioottimainen ipanavirne oli pärställä koko illan, johon "aikuinen nainen" eli vaimoni: lopeta jo, kun et verkkareihis mahdu enää ! :rasberry:
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT