Uusi bussikuski ilmottautuu

Kaikki yleiset höpötykset ja jutut jotka eivät sovi muihin foorumeihin tänne..
75-1198789104

Viesti Kirjoittaja 75-1198789104 »

"Vastoin yleisiä ennakkokäsityksiä, busalla voi ajaa myös hiljaa ja asiallisesti."

....tämä kuvastaa lähinnä minun ajotapaani, joten 30kW:kin riittäisi....mutta mutta....elämässä pitää olla nautintoja...
:cool:
Jukkis

Viesti Kirjoittaja Jukkis »

.... parasta mitä voi tehdä housut jalassa.... ja tervetuloooooo :welcome:
BMW S 1000XR 2016

ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
toimeve
Viesti:

Viesti Kirjoittaja toimeve »

Klasu kirjoitti:...mutta mutta....elämässä pitää olla nautintoja...
:cool:
---> siksi Busa on hyvä valinta :cool:
SMR

322,39 kmh 2017 Kauhava

Pienen pojan elämää!

Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
bussikka

Viesti Kirjoittaja bussikka »

ajamatta mäkin ostin eikä oo tarvinnut päivääkään katua, on tehty 2 päällä pidempääkin reissua eikä mitään hankaluuksia...
jamonaattori

Viesti Kirjoittaja jamonaattori »

Hellou kaikille!
Itse ostin ensimmäisen busani 2 viikkoa sitten.
Pyöriä ollu vuosien varrella aika paljon ja nyt sit päätin tehdä tämmöisen liikkeen.Ajellu oon busalla aikasemminkin ja mun mielestä mahtava pyörä käsitellä. Kunhan aluksi muistaa kurvista ulos lähdettäessä antaa vähemmän "happea" ettei lähde kuljettaja matkustajaksi.Lopuksi kaikki joilla on ollu pyörä aiemmin pärjää myös tällä "paholaisella".
:musik
SMR
98-1197316477

Viesti Kirjoittaja 98-1197316477 »

Klasu kirjoitti:Tervehdys kaikille,
en vielä ole Busan omistaja mutta ensi vuonna asia saattaa olla jo toisin ja sehän on......hetkinen.....ensi viikolla!!!
Näin uuden busan ennen joulua livenä ja sen koommin en ole nukkunut. Parinkymmenen vuoden takainen harrastus on ollut jok ikisen kevään painajainen ja viime keväänä kuume ei enää ole laskenut. Nyt se päätös on tehty, pyörä on pakko hankkia. Kysymys kuuluukin teille kokeneimmille busakuskeille, voiko Busan ostaa ajamatta? Parhaimmat pyöräkokemukset ovat niin kuin sanottu 2 kymmenen vuoden takaa (mm. CB 900F, CB 1100R, Z1300). Tosin parina viime kesänä alla on ollut BMW K1200S ulkomailla asuessani. Nyt iskin silmäni Busaan ja sen jälkeen en ole muuta ajatellutkaan. No, sanotte mitä sanotte, päätöksen olen tehnyt :D

terveisin Klasu
Terve tuloo vaan joukkoon nopeaan ja tonne kalluppiin värivalinnasta/paikkakunnasta infoo jos on kyseessä 2008 malli.
75-1198789104

Viesti Kirjoittaja 75-1198789104 »

jeps, -08, vantaalle se tulee ja sini/musta, jos nyt oikeen muistan. Kaunis sininen hallitsevana ja runkoa taisi näkyä mustana. Palaan asiaan kun paperit tehty :;):
79-1198946436

Viesti Kirjoittaja 79-1198946436 »

Tervehdys Oulunsalosta. Rohkaistuin liittymään mukaan minäkin. Busa ollut minulla alusta alkaen, vm.99:n tilasin heti, kun sen kuvan netissä näin ja tyytyväisenä olen ajellut samalla pyörällä tänne asti. Nyt uusi malli tilattu kevääksi, valitsin valko/hopean nykyisen puna/mustan jatkoksi. Busalla voi tosiaan ajella rauhallisestikin, tietoisuus voimasta rauhoittaa. Kevättä odotellen...
98-1197316477

Viesti Kirjoittaja 98-1197316477 »

Optis kirjoitti:Tervehdys Oulunsalosta. Rohkaistuin liittymään mukaan minäkin. Busa ollut minulla alusta alkaen, vm.99:n tilasin heti, kun sen kuvan netissä näin ja tyytyväisenä olen ajellut samalla pyörällä tänne asti. Nyt uusi malli tilattu kevääksi, valitsin valko/hopean nykyisen puna/mustan jatkoksi. Busalla voi tosiaan ajella rauhallisestikin, tietoisuus voimasta rauhoittaa. Kevättä odotellen...
Paljos kertyi ilometrejä mittariin 8 vuoden aikana?
Agostini

Viesti Kirjoittaja Agostini »

Tervetuloa uudet busanistit...on mukava nähdä kun porukka kokoajan on kasvamaan päin...mistä lie johtuu :p :D

-A-
79-1198946436

Viesti Kirjoittaja 79-1198946436 »

"Paljos kertyi ilometrejä mittariin 8 vuoden aikana?"
Itse asiassa tuosta tuli 9 kesää laskujeni mukaan. Olen 50v ja 3 lasta, joten perheen kanssa kesäisin paljon reissataan. Tämä puolustuksena sille, että mittariin tuli vain 38 000km.
Mutta nautin joka metristä!
Kunhan lapset kasvavat, niin vaimon kanssa tullee Busalla reissattua aikaisempaa enemmän - toivon :).
Jukkis

Viesti Kirjoittaja Jukkis »

Optis kirjoitti:"Paljos kertyi ilometrejä mittariin 8 vuoden aikana?"
Itse asiassa tuosta tuli 9 kesää laskujeni mukaan. Olen 50v ja 3 lasta, joten perheen kanssa kesäisin paljon reissataan. Tämä puolustuksena sille, että mittariin tuli vain 38 000km.
Mutta nautin joka metristä!
Kunhan lapset kasvavat, niin vaimon kanssa tullee Busalla reissattua aikaisempaa enemmän - toivon :).
Se on hienoo että joukkoon tulee konkareitakin.... ettei kaikki oo räkänokkia :thumbup: :welcome:
BMW S 1000XR 2016

ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
harris

Viesti Kirjoittaja harris »

voiko ostaa... kyllä , ostin 07 keväällä uuden kokeilematta. fj jäi eläkkeelle , minä en 8000km ajettu -naatittu . busa on busa ja kevättä odotellessa... sanoo jäbä (65v) muuta kun, hanaaaa.. siskot+veljet... kele tosi on.
67-1175770372

Viesti Kirjoittaja 67-1175770372 »

busapappa2 kirjoitti:No sitä mieltä ainakin minä, että LOISTAVA valinta. :D

Lukuunottamatta, nuoruusvuosien hurjia ajokilometrimääriä jos jonkunmoisilla pyörillä, aloitin itsekkin 2002 mallin Bandiitista pitkän tauon jälkeen. 1200 Bandit on HYVÄ pyörä, ajo asento oli mulle selkävaivaiselle vain liian pysty, ja "Jotain" puuttui? :;):

NO.......

300km koeajo K4 Busalla "se jokin" löytyi.

Tarinaa oon jauhanut jo liikaakin, joten totean, että minun mielestäni tällä hetkellä ei markkinoilta löydy ainuttakaan Supersport / Huippu matkapyörää, jossa Hinta / Ajo-ominaisuus / Tehot / Muunneltavuus jne. jne. olisi paremmin kohdallaan kuin Busassa. Saa toki olla erimieltä. :omituinen:

Se vaan on NIIN................. :bowdown: :smoking:
Jepulis - tuolla Bandit 1200/S:llä tuli pari vuotta ja alle 20Tkm treenattua ennen keväällä ostettua Bussia.
Matkalla Ouluun tuli kätytyä monen mutkan kautta ja
Outoklummusta lähetiessä, jossain 19.4.2007 kieppeillä satoi klo 10:00 ja 11 välillä räntää - takana siis alle 1000km Hayabusalla ja eka räntäsade. Oppipa heti kerralla varomaan kaasukättä.
Nyt tuli vielä Joulukuussa ihan pikku lenkki ajettua,
piti pestä kuraa pois, joten käväsin Herttoniemen Shellillä ja pitihän se arvata: 5km ja taas oli ihan kurassa: meni käsipesuksi...
Noooh...saipahan mittariin 12500km "rikki", kun oli Marraskuun puolella hiukka vajaata. Kesä oli silkkaa nautintoa, varsinkin sen jälkeen kun Korpiahon Erkan pajalla käytin 6000km huollossa ja otin L+5 eli low kierroksille 5% lisää...johan kulki nykimättä parista tonnista alkaen - alkoi mainokset muuttua todellisuudeksi. Vakiopeli (niinkuin se Iso-Rosmokin) ovat tällä vuosituhannella kaikki niin langanlaihalla että koneet nykii ja kakistelee jopa lämpöisinä: vähän säätöä ja VOT !!!

Ehkäpä ensi kesänä tai jo keväällä laitetaan mopo penkkiin PCII:n kera, jotta kaikkialla toimii kone juuri sopivalla seoksella.
Onkos missään Busassa änkkärit ilman KATtia?
Sais edes hiukkasen enemmän virtausta, mutta pörinää on jo matkapyöräksi tarpeeksi.
Varsinkin muuten sen jälkeen kun sytystysennakkoa laitettiin +4o woodruff (vaimikäsenytoli) kiilaa vaihtamalla....
Konehan suorasta murisee, mutta ei liian lujaa - soundi vain on kohdallaan :-D
Bandiittiinkin tuli vaihdettua Laser DuoTech Titaanipöntö ja kimeä vinkuna vaihtui syvään bassoon ja tehotkin kasvoivat.
Pääasia että soundi oli hieno (eikä teho laskenut....)

Uusi Bussi kun tulee lopulta ABS-jarruilla (K10?)
niin saattaa tällainen Matka-Bussi-kuski harkita pelin vaihtoa...
Ensin toki luetaan uudet arvostelut jne...
Hmmm...entä jos Honda tai BMW tai ....?
tekee vieläkin paremman pyörän (jos mahdollista)
- viitiskö sitä ihmiset - eiku: busanistit - vaihtaa sittenkään?

Parempaa Uutta Wuotta kaikille terveesti hulluille busanisteille
CyberAngel
109-1180512207

Viesti Kirjoittaja 109-1180512207 »

sait sitten moottoripyörien kurgon ittelles,
Vastaa Viestiin