Tänne projektikertomukset sekä topicit omaan pyörään tehdyistä muutoksista
jarim
Site Admin
Viestit: 4614 Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jarim » 17 Tammi 2008, 21:52
Ja edistystä, uusia kuvia TÄSTÄ lähtien.
Agostini
Viestit: 1569 Liittynyt: 23 Touko 2004, 14:43
Viesti
Kirjoittaja Agostini » 17 Tammi 2008, 21:57
Hyvä Jarim....edistystä ja oikea ränni...
....tuntuu että etelästä kuitenkin tuulee....
:musik -A-
107-1089231881
Viesti
Kirjoittaja 107-1089231881 » 17 Tammi 2008, 22:38
Dynoreissu BB:llä tehty, pumppu toimii ja bensa riittää
pikaset karkeet säädöt ja testit tehty.
Lopulliset asetukset saa nyt kohilleen ja sitte Mixulle tarkempiin/lopullisiin säätöihin Tampereelle.
Hmm..parit käppyrät 98e bensalla (kuva 35 lyhkäet suppilot, kuva 36 pitkät suppilot)
http://galleria.busanistit.org/album70/BB_return_002
Edited By ksthb on 1200602347
Agostini
Viestit: 1569 Liittynyt: 23 Touko 2004, 14:43
Viesti
Kirjoittaja Agostini » 17 Tammi 2008, 22:43
...mitäs minä sanoin,että etelästä tuulee...
-A-
nyypie
Viestit: 172 Liittynyt: 13 Marras 2007, 14:55
Paikkakunta: Anal
Viesti
Kirjoittaja nyypie » 17 Tammi 2008, 22:52
Pelkillä suppiloilla noin huima vääntö-ero?
66-1155057341
Viesti
Kirjoittaja 66-1155057341 » 18 Tammi 2008, 08:48
nyypie kirjoitti: Pelkillä suppiloilla noin huima vääntö-ero?
Katsoin ihan samaa. Huipputehoissa 1hv:n ero mutta väännössä 10nm! Aika rajusti tuntuu vaikuttavan.
107-1089231881
Viesti
Kirjoittaja 107-1089231881 » 18 Tammi 2008, 09:17
Busanaattori kirjoitti: nyypie kirjoitti: Pelkillä suppiloilla noin huima vääntö-ero?
Katsoin ihan samaa. Huipputehoissa 1hv:n ero mutta väännössä 10nm! Aika rajusti tuntuu vaikuttavan.
Hmm.. penkkimieskin oli ihan huulet soikeena noiden pitkien suppiloiden vaikutuksesta.
Aika hyvä ostos esim käyttö mopediiin
MGa
Viestit: 735 Liittynyt: 25 Touko 2005, 00:23
Paikkakunta: Turku
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja MGa » 18 Tammi 2008, 13:10
Onkos nyt kyse siis näistä samoista velocity stacks kun aikasemmin sanottii että pitää laittaa lyhkäset ja että busan omat on parhaat?
Mahtaako ero olla normilohkolla ja tehoputkella noin iso kuin sun BB:llä...?
Nii ja tietty mistä niitä saa ja mihin hintaan :p
Titaani
Viestit: 887 Liittynyt: 27 Syys 2006, 20:32
Paikkakunta: Vaasa
Viesti
Kirjoittaja Titaani » 18 Tammi 2008, 21:27
ksthb kirjoitti: Busanaattori kirjoitti: nyypie kirjoitti: Pelkillä suppiloilla noin huima vääntö-ero?
Katsoin ihan samaa. Huipputehoissa 1hv:n ero mutta väännössä 10nm! Aika rajusti tuntuu vaikuttavan.
Hmm.. penkkimieskin oli ihan huulet soikeena noiden pitkien suppiloiden vaikutuksesta.
Aika hyvä ostos esim käyttö mopediiin
Onko ilmanputsarikoteloon tehty pelkät perusmodit, eli läppä pois ja avarrus putsarin reunaan asti?
SMR - team
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
107-1089231881
Viesti
Kirjoittaja 107-1089231881 » 18 Tammi 2008, 22:36
Titaani kirjoitti: ksthb kirjoitti: Busanaattori kirjoitti:
Katsoin ihan samaa. Huipputehoissa 1hv:n ero mutta väännössä 10nm! Aika rajusti tuntuu vaikuttavan.
Hmm.. penkkimieskin oli ihan huulet soikeena noiden pitkien suppiloiden vaikutuksesta.
Aika hyvä ostos esim käyttö mopediiin
Onko ilmanputsarikoteloon tehty pelkät perusmodit, eli läppä pois ja avarrus putsarin reunaan asti?
Nekin ja pari muutakin juttua, mutta eivät vaikuta suppiloiden toimintaan.
busajasa
Viestit: 890 Liittynyt: 31 Maalis 2007, 17:17
Paikkakunta: Rhe
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja busajasa » 19 Tammi 2008, 15:14
Osat taas kotona ja värjättynä . kasaaminen alkaa.....
107-1089231881
Viesti
Kirjoittaja 107-1089231881 » 19 Tammi 2008, 15:22
busajasa kirjoitti: Osat taas kotona ja värjättynä . kasaaminen alkaa.....
Hyvältä näyttää