Timosaurus kirjoitti:Luokanopettaja ja samalla toimin koulun rehtorina.
No, vähän kuin samaistun edelliseen, koskapa olen myös koulun johtaja. En kuitenkaan kunnallisessa koulumaailmassa, vaan puolustusvoimissa eräässä aselajikoulussa. Sotilasarvona on viime Itsenäisyyspäivästä lähtien ollut everstiluutnantti.
Pitänee lisätä yksi ammatti, eli olen vuoriteknikko.
Kaivosalan suunnittelu yms. töitä mm. Suomen suurimmat räjäytyksen ovat meikäläisen käsialaa ja vastuulla.
Hauska ja aina ajankohtainen ketju uusien jäsenien myötä. Monenmoista alaa ja osaajaa löytyy busanistien keskuudesta.
Meikäläinen on leivän eteen puuhaillut raskaan liikenteen poltto- ja voiteluainekaupan parissa kohta 10 vuotta...
Vakuuttava lista eri ammateista.
Vielä kun ilmoittautuu kätilö, pappi ja hautausurakoitsija niin tällä porukalla saadaan hoidettua ihminen kehdosta hautaan.
-Artsi- kirjoitti:Hauska ja aina ajankohtainen ketju uusien jäsenien myötä. Monenmoista alaa ja osaajaa löytyy busanistien keskuudesta.
Meikäläinen on leivän eteen puuhaillut raskaan liikenteen poltto- ja voiteluainekaupan parissa kohta 10 vuotta...
Sitä Busanistien bensakorttia yhä odotellessa...
HW Manager on nykyään tittelinä mulla siinä samassa N:llä alkavassa kumisaapasfirmassa...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport