Busa k8 - Lyhyempi kilpiteline
Ja komee on, eikä kallis 

BMW S 1000XR 2016
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Tuo nyt oli ihan vihje että tuolla asiasta on keskusteltu 6 sivua, ja myyjä kirjoittaa ko. topicciin, kannattaisi varmaan jatkaa keskustelua siellä..
edit. tässä yks kuva galleriasta.
Edited By nyypie on 1203879759
edit. tässä yks kuva galleriasta.
Edited By nyypie on 1203879759
busa08 kirjoitti:nyypie kirjoitti:TÄÄLTÄ
kuvia ei saa auki..
Ei saa auki niitä kuvia, sorry , mun vika kun siivosin kuvagalleriaa ja poistin ne "linkkikuvat"
Tässä toinenkin kuva Nesmit-K8kilpitelineestä.
Ja tosiaan tässä nyypien kanssa vain opastetaan busa08:sia oikeille topic-jäljille. Kauneus on aina katsojan silmissä ja mielipiteitä on aina monia, ja niin pitää ollakin.
Onhan tuo alkuperäinenkin kilpiteline ihan nätti...

Edited By Humppanisti on 1203883109
Ainakaan vanhemmassa en ole huomannut suurta eroa kuran lentämiseen loksun leikkaamisen jälkeen. Sellainen ominaisuus tuossa Busan perässä kyllä on että jos kyytissä istuu joku niin kurakelillä kyytiläisen selkä on kurassa jos ei ole ole laukkua tms. paikoillaan. Yksin ajaessa ei nosta kuraa samalleen. Jännä vaikutus kun virtaukset muuttuu.Köpi kirjoitti:Mun pointtini oli vain siinä, että senhän tarkoituksena on myös osittain estää kuran lentämisen...

Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Juuri näin oli vanhassa, ei mitään ongelmaa puuttuvasta kuralapiosta. Mutta kuten Köpi sanoi, uudesta ja sen virtauksista ei vielä tiedä kukaan mitään, vai onko joku ajanut kurakelillä jo ?jarim kirjoitti:Köpi kirjoitti:Mun pointtini oli vain siinä, että senhän tarkoituksena on myös osittain estää kuran lentämisen...
Ainakaan vanhemmassa en ole huomannut suurta eroa kuran lentämiseen loksun leikkaamisen jälkeen. Sellainen ominaisuus tuossa Busan perässä kyllä on että jos kyytissä istuu joku niin kurakelillä kyytiläisen selkä on kurassa jos ei ole ole laukkua tms. paikoillaan. Yksin ajaessa ei nosta kuraa samalleen. Jännä vaikutus kun virtaukset muuttuu.
Juu ei muuta kun ostelemaan, yksi on vielä jäljellä tulevasta erästä...
Se tulee muistaa että K8-mallissa orggis kuralapion saa takaisin paikalleen viidessä minuutissa, joten sitä voi vaihdella vaikka joka päivä eri malliseen
edit: Linkki korjattu oikeeseen kuvaan
Edited By Nesmit on 1203940508
Se tulee muistaa että K8-mallissa orggis kuralapion saa takaisin paikalleen viidessä minuutissa, joten sitä voi vaihdella vaikka joka päivä eri malliseen

edit: Linkki korjattu oikeeseen kuvaan
Edited By Nesmit on 1203940508
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
361.23 km/h Halli 2014
hyvältä näytti! voisin ottaa kans sellaisen jos vielä löytyy...Nesmit kirjoitti:Juu ei muuta kun ostelemaan, yksi on vielä jäljellä tulevasta erästä...
Se tulee muistaa että K8-mallissa orggis kuralapion saa takaisin paikalleen viidessä minuutissa, joten sitä voi vaihdella vaikka joka päivä eri malliseen
edit: Linkki korjattu oikeeseen kuvaan