Tänään tuli sitten tilattua toi K8 harmaa/mustana ja mieli on niin :laugh:
Viimeset kunnon ajohommat on 25 vuoden takaa joten arvostelijoita varmaan piisaa tälle touhulle.
Maltilla kuitenkin sitten mennään keväällä kun "pikkupoika" saa uuden lelun.
Busajunnu kirjoitti:Tänään tuli sitten tilattua toi K8 harmaa/mustana ja mieli on niin :laugh:
Viimeset kunnon ajohommat on 25 vuoden takaa joten arvostelijoita varmaan piisaa tälle touhulle.
Maltilla kuitenkin sitten mennään keväällä kun "pikkupoika" saa uuden lelun.
...onneksi olkhon hyvälle hankinnalle...sen verran hätäsesti profiilia vilkasin, että liki naapureita olhan. Eikhän tässä kevväällä nähä tuola tienpäällä kahvitauoilla
Juups Kaikille onnittelut OIKEASTA valinnasta. Busajunnulle, kyl se siitä. Itelläkin oli pitkä väli, mutta tosin miljoona kilsaa pohjalla hurjasta nuoruudesta, eli kaxtahtiajalta ! Olisin säästänny paljon eurojai, kun olisin HETI ottannu Busan, enkä ekax lämmitellyt 1200 Bandiitilla. Joskin ei huono "mopo". Bandit: kaan ?!?
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Tervehdys vaan kaille, minäkin liityn busanistien harvaan joukkoon. Sini/musta tulossa ensi viikon loppupuolella, toivottavasti. Joka kevät olen mopon vaihtanut ja uskotellut itselleni, että tällä ajellaan useampi vuosi. Ehkä se nyt onnistuu ? En Busaa alunperin pitänyt edes vaihtoehtona kunnes tästä uudesta mallista tuli luettua pelkkää ylistystä...
Nii mistä tykkää... kyllähän busa hyvä on, mutta mikä käyttötarkoitus on?? RR pyörät on ratapyöriä, vaikka busalla voi kait ajaa radalla?? En aja radalla, ajan piiiitkiä pätkiä nopsasti..
No juu, kyl se yleensä näin etenee ! Kaikkee on koettu kaxtahtikevarista - Katanaan, sillon joskus, mutta koskaan en oo ollut yhtä myyty, kuin 300km koeajolenkin jälkeen Busaan olin ! SE OLIIII PAKKO SAADA ! :p K8 on ihan piristävä uudistus, koska vaikka 1999 - 2007 mallit komeita kaikki tyynni, niin uudistaminen edessä JOSKUS väkisin.
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Jukkis kirjoitti:Nii mistä tykkää... kyllähän busa hyvä on, mutta mikä käyttötarkoitus on?? RR pyörät on ratapyöriä, vaikka busalla voi kait ajaa radalla?? En aja radalla, ajan piiiitkiä pätkiä nopsasti..
Itseasiassa radalla en ole ainakaan vielä ajellut.... Luulen, että Busa sopii minun ajoilleni aika hyvin. Aika paljon moottoritietä sekä yksin että kaksin ja tietysti kaikenlaista seka-ajoa myös. Reissuunkin on tarkoitus lähteä jahka saan laukkuratkaisut kuntoon. Mikään matkalehmä kuitenkaan ei ole ollut vaihtoehto. Edellinen oli Fz1s Jammu, ja sen jälkeenhän busa taitaa tuntua aika "kyykyltä", mutta ainoa todellinen vaihtoehto oli zzr1400 ja loppujen lopuksi ei tuo kawan hinta/laatu/ominaisuussuhde vakuuttanut. Ainoa mikä jäi sen eduksi busaan verrattuna on se, ettei niitä ihan niin paljon tule vastaan tuolla liikenteessä. Rouvan mielestä oli kaikenlisäksi busassa parempi istua kyydissä (tosin kylmätyypit vain messuilla).
Juu JakeS, sen verran oon elämässäni taivalta taittanut jos jonkinlaisilla vitkuttimilla, että voin vakuuttaa, että Busa on KING OF THE ROAD Baanalla. Ajoasento on tällaselle "kehäraakillekkin" jolla selkä ja niska kuin jousipyssy, sekä täynnä pullistumia, ahtaumia jne jne. oon autobahneja kerennyt syksystä -06 vääntään Busalla about 30000km 43000 ajamastani kilsasta, ja JUURI baanalla Busa on KING ! Mitä nopeemmin mennään, sen parempi on ajaa. Joskus Saksan reisulla vaan tuuppasin Mittarin tappiin Porchelle näyttäessäni ja muistin yht äkkii, että jumankekka, mulla on 52l Kappan boksi kii !
Tuli kylmä hiki, lootassakin lukee, että max 130 km/h . NO, Porche jäi kuin parkkiruutuun, ja onneksi oli tuuleton aurinkopäivä, enkä ajossa huomannu sen kummempii ??
Ei vaan kovin isoo pyörrettä tartte takaboksin alle kun mennään +250 km/h, niin voi lähtee käsistä. Nykyään kun reisaan, jokasella etapilla vaihan Boxin kahvaan AINA. Siis ennen kuin meen muita ajoja ajeleen.