Agostini kirjoitti:Suzukilta ei ertyisemmin kyllä kantaa otettu tohon Artsin esittämään ja olenkin valmis samaan kuin ehdotat.
Jkl:n messuille lupas jotain laittaa.....laimeaa eikö vain...
Oiskohan jutskattava siellä jonkun muun henkilön kans...
-A-
Kannattanee ainakin kysyä joltain muultakin (markkinointiosasto?), eipä tuossa mitään häviä. Vähän valottaa tilannetta jne... tyhjän saa pyytämättäkin ja en nyt tarkoittanut mitään huge sponssia vaan pientä huomioimista... (ylläpidon kostea Tallinnanmatka tms riittäis ihan hyvin)
Nojoo, ehkä ajatus tuosta hahmottui. Esim. joku suikan kampanja jollekin busan tarvikkeille vois olla ihan jees, molemminpuolin jopa. Vai myykö ne mitään ite...? T-paita tai 2 miittiin jne... ei se ole vaikeaa jos haluaa.
jarim kirjoitti:Kysymys... laskeeko tuo foorumisofta "aktiviteetiksi" esim. loggautumisen foorumille?
Näin minä ainakin olen olettanut.
Eli esim. ylläpidon "prune members"-listauksessa näkyvä last activity on samalla viimeinen loggautuminen. Tuota toimintoa en tosin ole käyttänyt, koska sillä lähtee kaikki ei-koskaan-loggautuneetkin, vaikka olisi rekkautunut vasta eilen... Eli ihan members-listasta olen noita siivoillut (yölöysissä duunissa )
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
Dodii, kun tuli asia puheeksi, niin siivosin taas hiukan tuota jäsenrekisteriä. Pohjaksi otin ylläpidosta listan 200pv:n mukaan...Tuota hiukan soveltaen poistettavia oli tällä kertaa 124kpl No, olihan aikaa edellisestä siivouksesta jo liki 9kk.
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
RHead kirjoitti:Kuka sit poisti jampan pois foorumilta?
Täytynyt tosiaan tapahtua aamuyön/aamun aikana koska "Feb. 03 2008,01:59" olen tuohon "Kuvien lisäys galleriaan" topikkiin vastaillut ja silloin tuo ksthb posti näkyi vielä ihan oikealla nimellä. Minä en humalatilastani huolimatta tunnusta sorkkineeni käyttäjärekisteriä viime yönä...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
RHead kirjoitti:Kuka sit poisti jampan pois foorumilta?
Voipi olla, että joudun ottamaan tuosta syyn niskoilleni. Viime yönä pisti foorumilla silmään muutamat puuttuvat avattaret. Olivat kai seurausta gallerian päivityksestä. Noh, niitä osoitteita sitten ko. henkilöiden profiileihin korjailin, ksthb:n avatar oli yksi niistä puuttuvista jonka osoitteita korjailin... Sitä en tosin osaa sanoa, miten se profiili on oikeasti kadonnut, mutta jotain yhteistä noilla pitää ajankohta huomioonottaen olla. Ei se profiili ole ihan itsestäänkään hävitä voinut. Mielestäni tarkistin kaikkien (korjaamieni) avattarien toimivuuden muutokset tehtyäni ja homma oli ok...
Agostini kirjoitti:Kaksi busanistia myös hukannut itsensä tiedot foorumillamme....toinen jo ok (vehka) ja toinen Hermo vielä hukassa...
Näistä en ota kyllä vastuuta Eivät ole edes tossa viimeisellä siivouslistalla (otin siitä kopion). Voisiko kyseessä olla ihan perinteinen salasanan unohdus... Tai jotain... En kyllä vieläkään ymmärrä tuota Jampankaan profiilin kohtaloa... Toivottavasti tässä ei nyt ole kyseessä joku ihme bugi, joka hukkaa noita editoituja profiileja...
e: Hermo on kyllä tuolla members-listassa ihan ok, joten taitaa vaan olla ss hukassa
Edited By Timppa on 1202138403