Muita harrastuksia kuin mp:t - ...vai liikeneekö aikaa muulle
Työ on pahasti haitannut ajankäyttöä, mutta siihenkin on onneksi tulossa muutos .... ennakkotietojen mukaan.
Mutta muita harrastuksia eikä missään tärkeysjärjestyksessä:
K(oru)ivet ja hopea työt
Äänilevyjen yms. keräily
koira ja kissa
kalastelu sekä kalojen, että ....
nukuminen
pitkälti työstäjohtuen paikallisella viranomaislaitoksella käytävät muodolliset keskustelutilaisuudet.
Mutta muita harrastuksia eikä missään tärkeysjärjestyksessä:
K(oru)ivet ja hopea työt
Äänilevyjen yms. keräily
koira ja kissa
kalastelu sekä kalojen, että ....
nukuminen
pitkälti työstäjohtuen paikallisella viranomaislaitoksella käytävät muodolliset keskustelutilaisuudet.
Esa
2002 2xSS1000
2003 3xSS1000, BB1500
2002 2xSS1000
2003 3xSS1000, BB1500
Make72 lainattua: heippa!eli mulla toinen harrastus tai jopa tuntuu joskus työltä.eli ajan rallia f ryhmäm starletilla ja menestynyt tosi hyvin suomen f ryhmän kuskeista viimevuonna 2.ja nyt sarjassa olen 5 dentenä et siinä se aikamenee ajelen sit busalla ainakun ehdin.nyt varsinkin kun uuden ostin.:p
Näyttävää ja yritteliästä kyytiä. Hienosti Starlet laulaa. Tsemppiä loppukauteen ja Starlet sarja kärkeen.
Edited By tetsa on 1206606034
Näyttävää ja yritteliästä kyytiä. Hienosti Starlet laulaa. Tsemppiä loppukauteen ja Starlet sarja kärkeen.
Edited By tetsa on 1206606034
tetsa
-
109-1181500644
-
118-1204382030
Jorgos kirjoitti:Tase1 kirjoitti:Krav Magaa ja Defendoa väännettyä..
Missäs seurassa sitä tulee noita väännettyä? Itse MadMan:ssä...
Oulun kamppailuklubilla
-
80-1200147867
-
115-1198169049
Harrastuksena on nyt viimeiset 1½ vuotta ollut 60-luvun OK-talon remppa. Talvella pantiin taloon "tuplaturbot" eli koneellinen ilmanvaihto lämmöntalteenotolla (LTO-kone, putket, villat ja muut kilkkeet + sähkötyö = 5000e).
Nyt on sitten menossa terassin teko ja sadevesien viemäröinti.
Sitten pitäisi vielä ehtiä kolopallon perässä kävelemään ja vielä viettämään laatuaikaa perheen kanssa. Kiirettä tulee pitämään
Onneksi sentään pääsee ajamaan busalla työmatkat 
Nyt on sitten menossa terassin teko ja sadevesien viemäröinti.
Sitten pitäisi vielä ehtiä kolopallon perässä kävelemään ja vielä viettämään laatuaikaa perheen kanssa. Kiirettä tulee pitämään