Tapsa
Uusi bussikuski ilmottautuu
-
84-1201275133
Tuollaista vaan että onkohan foorumilla listattu busanistien ikäjakaumaa milloinkaan...
Että onko tämä rakas harrastus(meidän)n.40 vuotiaiden nuoruuden haikailua vai onko joukossa oikeasti nuoria henkilöita...pois sulkematta tietenkään vanhempiakaan busailusta innostuneita.

edit.en osannut löytää ainakaan aikaisemmista ketjuista...
Edited By hanhiha on 1205220107
Että onko tämä rakas harrastus(meidän)n.40 vuotiaiden nuoruuden haikailua vai onko joukossa oikeasti nuoria henkilöita...pois sulkematta tietenkään vanhempiakaan busailusta innostuneita.
edit.en osannut löytää ainakaan aikaisemmista ketjuista...
Edited By hanhiha on 1205220107
Member of IBA Finland ry
-
114-1204989678
Täältä löytyypi kaveri, jolle tulossa -07 busa kuukauden sisään tai kunhan noi ajokelit sallii. Pyörä jo varattu ja ikäähän mulla on se täydet lainvaatimat 20!
Pistäs hanhiha vaan kalluppi pystyy ikäjakaumasta. Luulen et keski-ikä on lähemmäs 40.
Oon ehkä poikkeustapaus, mutta BUSA on ollu unelmana jo pikkupojasta. Nyt ku tänä vuonna sen pyörän lopulta päätin hankkia, niin pyöriä vertaillessa päädyin siihen lopputulokseen, että pistän sen pari tonnia ekstraa vrt. mm Z750 ja ostan sen unelmapyörän.
Terveisin,
roobe
Edited By roobe on 1205845440
Pistäs hanhiha vaan kalluppi pystyy ikäjakaumasta. Luulen et keski-ikä on lähemmäs 40.
Oon ehkä poikkeustapaus, mutta BUSA on ollu unelmana jo pikkupojasta. Nyt ku tänä vuonna sen pyörän lopulta päätin hankkia, niin pyöriä vertaillessa päädyin siihen lopputulokseen, että pistän sen pari tonnia ekstraa vrt. mm Z750 ja ostan sen unelmapyörän.
Terveisin,
roobe
Edited By roobe on 1205845440
- toimeve
- Viesti:
...kyllä se sykähyttää edelhenki, jopa yli nelikymmppistä pikkupoikaa: kävin eka kerran hallilla kattomassa sitten joulukuun 29. päivän kun sen sinne ajoin...ja jotenki pussin kun vetäsin Busan päältä niin kummallisesti poikamainen virne leviää naamalle ja tullee mielhen kesän kivat reissut laukkujen kans ja iliman...tahtoo siis sanoa, ettäroobe kirjoitti:Oon ehkä poikkeustapaus, mutta BUSA on ollu unelmana jo pikkupojasta
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
-
83-1197371388
Itselläni muuten täysin samat kuviot, mutta ikaahän pamahtaa mittariin kesällä 24. Tänään hain tosiaan liikkestä oman -07 josta jo toisessa topikissa mainitsinkin.roobe kirjoitti:Täältä löytyypi kaveri, jolle tulossa -07 busa kuukauden sisään tai kunhan noi ajokelit sallii. Pyörä jo varattu ja ikäähän mulla on se täydet lainvaatimat 20!
Oon ehkä poikkeustapaus, mutta BUSA on ollu unelmana jo pikkupojasta. Nyt ku tänä vuonna sen pyörän lopulta päätin hankkia, niin pyöriä vertaillessa päädyin siihen lopputulokseen, että pistän sen pari tonnia ekstraa vrt. mm Z750 ja ostan sen unelmapyörän.![]()
Terveisin,
roobe

-
77-1205657746
-
82-1086810582