Hayabusa 2008

Kaikki yleiset höpötykset ja jutut jotka eivät sovi muihin foorumeihin tänne..
87-1207068686

Viesti Kirjoittaja 87-1207068686 »

Ei K8 huoltomanuaalia ole vielä missään tullut kenellekään vastaan?
Ja busapappa2; eikö vain olekin peli.
98-1197316477

Viesti Kirjoittaja 98-1197316477 »

Puigin Z racing tuplakupla paikallaan,ny on hyvä vähän suuremmissakin nopeuksissa,seuraavaks vaihtuu takaratas isompaan.
busapappa2

Viesti Kirjoittaja busapappa2 »

Kyl se NIIN ON Wille !! Luulin, että ei siinä VOI OLLA niin paljoo parannusta, että hankkisin, MUTTA.............................. :p

:shocked:

Luulo ei oo...... jne.

Upee Peli. Eikä tarvi modiakaan, muutakuin: Satulat, Hiilikuituset: Yoshin Sliparit, Stonganpäät, Peilit, Huggerin ja Puigin Mustan plexin, vähä vanneteippausta yms. pikkutilpehöörii .

:smoking:
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
72-1202239073

Viesti Kirjoittaja 72-1202239073 »

Wille kirjoitti:Ei K8 huoltomanuaalia ole vielä missään tullut kenellekään vastaan?

Täällä foorumilla on jossain linkki sen lataamiseen pdf:nä ja mulla on orggis CD:nä se myös.
Poltan kopion jos tahdot noutaa.

EDIT

Tuossa on siis se Vmatin löytämä linkki, mistä voi ladata.

Edited By Humppanisti on 1210162609
109-1180512207

Viesti Kirjoittaja 109-1180512207 »

busapappa2 kirjoitti:Kyl se NIIN ON Wille !! Luulin, että ei siinä VOI OLLA niin paljoo parannusta, että hankkisin, MUTTA.............................. :p

Luulo ei oo...... jne.

Upee Peli. Eikä tarvi modiakaan, muutakuin: Satulat, Hiilikuituset: Yoshin Sliparit, Stonganpäät, Peilit, Huggerin ja Puigin Mustan plexin, vähä vanneteippausta yms. pikkutilpehöörii .

:smoking:
etkait sää bp2 nyt syksyyn jaksa odotella uutukaista :cool:

87-1207068686

Viesti Kirjoittaja 87-1207068686 »

Humppanisti kirjoitti:
Wille kirjoitti:Ei K8 huoltomanuaalia ole vielä missään tullut kenellekään vastaan?

Täällä foorumilla on jossain linkki sen lataamiseen pdf:nä ja mulla on orggis CD:nä se myös.
Poltan kopion jos tahdot noutaa.

EDIT

Tuossa on siis se Vmatin löytämä linkki, mistä voi ladata.
Nojoo, olisin voinut tietty käyttää ensin hakua mutta kiitos kumminkin, poimin talteen.
busapappa2

Kyl Mää oottelen ! On nääs selviteltävä eri "variaatioita", kui sen hankin ?!

Toisaalta ei oo järkee pitää kahta pyörää ? Vakuutukset maksaa. Mutta toisaalta, olis kiva kun olis täällä Busa ja "Siellä" Busa ? ???

Nyt taas oli "varattava", JOS aikoo saada Valkkarin. Esim. Oranssimustasta, jonka haluusin, myy Heino Ei Oota, neljä tulossa ja kaikki myyty.

Sitten taas mulla on ens vuonna kolme autoo, joista joku menee myyntiin, eli ilmeisesti kallein ? ???

Toisaalta Syksyllä taas SELVINNEE mitä värejä on K9 valikoimissa ? ???

Tää Diili sopi mulle hyvin, kun ei tartte tehä päätöstä ennen syksyy, koska on koeajopyörä Heinolla ja eivä sitä myy ennen syksyy kuitenkaan ?

Sitten taas JOS löytys joku, joka maksaa mun Liekitetystä täällä "Riittävästi", VOISIN jopa luopuu siitä ? Tod. näk. kuitenkin pidän sen, koska vaikka on 56tkm ajettu, on tekniikka ihan hyvässä kondiksessa, ja väritys miellyttää mua ?

Täsä on niin monta Jos Jos sanaa, että on hyvää aikaa miettii, miten homma hoituu .

:D

On aikaa sulatella vaihtoehtoja . :;):
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
109-1180512207

bp2 tänäänkö kävit koeajolla, piti ittekkin päivällä piipahtaa heinolla, kurvasin kuitenkin teille tiätämättömille :D :offtopic:
busapappa2

Tännänpä hyvinnii ! Käytiin Jykän ( JiiJii ) Kanssa ja otettiin mulle K8 ja Jykälle 10 R Kawa ja OLI tarkoitus vaihtaa mopoja koeajon puolesa välisä, mutta enhän mä K8 luopunnu :D Eli Jykä pääsi sitä vasta koklaan, kun mentiin takas Heinolle ja mä menin tekeen "esiDiilin" Suomen Viksuimman pyöräkauppiaan eli Vahteriston kanssa.

:D :;): :D
TNT
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TNT »

Olipa järki homma kun kaveri tarjos -08 busaansa koeajolle niin kohteliaasti kieltäydyin :wtf: Sitä olis muuten samassa veneessä busapapan kans. Se vain että ite kaivais laarinpohjia että sais välirahan kasaan :D Net on vaarallisia koeajoja ku pitää alkaa paremmalle puoliskolle keksimään "järkisyitä" että miksi taas pitää vaihtaa joku pärisevä vekotin. Käy kuten eräälle kaverille, joka osti uuden pyörän talvella eikä emännys tiiä vieläkään että ukolla uus mopo :skootteri:
+210 mph kerhossa
Se aito OrMu (T)
kalle

Viesti Kirjoittaja kalle »

busapappa2 kirjoitti:yms. pikkutilpehöörii .

:)

Hyvä, että sinäkin olet tullut järkiisi ja pysyt oikeassa
merkissä, pikkasen kromilistaa ja kultaa....

Edited By kalle on 1210176306
109-1180512207

busapappa2 kirjoitti:Suomen Viksuimman pyöräkauppiaan eli Vahteriston kanssa.
tuo pitää paikkansa. ja etukäteis onnittelut uudelle :mosh:
busapappa2

Noh, ei nyvvielä onnitella, sitten kun on omassa pihassa. Mutta varaus kaiken varalta, koska esim heinon kautta vaikee saaada enää mieleistään värii ja pyörää en osta KUIN RM - Heinolta. On muuten vaihtariBusatkin 0kpl nyt Tampereen RM-Heinolla, joten aikas vilikkaasti meni n. 10 Dösää ?! :D

Juu Tare, kyllä aikas nöyränä ( Mitä en yleensä ole ......... Tai ainakaan myönnä ) :respekt: esitteli asiaa "Mimmalle" . No eka vastaus oli, ettei haluu kuullakkaan asiasta, mutta hetken inttämisen jäläkeen näytti vihreetä ehdolla, että toinen Busa myydään. ONHAN se tosi, että kahen vakuutukset järjettömät, kun toisessa pitää lähtee liikennevak. nollilta . Mutta mulla hyvin aikaa nyt selvitellä mitä myydään ja mitä pidetään ja missä vakuutetaan.

Eikä täsä ny oo kirkossa kuulutettu mitään ?? Mutta YLEENSÄ tää kuume ei helepota kuin yhellä tavalla . :shocked:

Edited By busapappa2 on 1210224868
Jorgos
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jorgos »

Kyllä se kuume on täälläkin kova, vuoden alusta asti muijalle koittanut perustella miksi mulla 1½v ollut pyörä johon juuri talvella tehtiin 2000e remontti pitää nyt myydä ja ostaa uusi tilalle,omiaan ei kuitenkaan saa pois MUTTAMUTTA kun tahtoo... Nyt lupa tullut ja kuun vaihteessa yksi mp-reissu sen jälkeen pyörä myyntiin ja kun rahat taskussa uusi K8 tilaukseen... :thumbup:
Born to be wild...paitsi himas.

Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
toimeve
Viesti:

Viesti Kirjoittaja toimeve »

...tuon kuumhen mahollisen (luultavimman) nousun takia en ole suostunu ajamhan uuella K8:lla...kiitos vain kaikille jotka oletta tyrkyttänhet ajettavaksi. Vielä selekiässä muistissa vaijaan kahen vuojen takanen episodi.

Silloinkhan ei ollu tarkotus vaihtaa tonnista CBR:ää mihinkhän, hyvä pyörä. Niin kauan kun mibusan Busan kävin koeajamassa. Siis tuon joka jäi heti käshin minulle :D
SMR

322,39 kmh 2017 Kauhava

Pienen pojan elämää!

Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Vastaa Viestiin