Penkitystä halvalla nummelassa!!
-
98-1197316477
-
98-1197316477
-
98-1197316477
-
98-1197316477
Ihan bränikkä penkityslaite heitillä,pitäs olla viimesen päälle tarkka ja on kalibroitu kuulemma ja sen kyllä huomas tuloksessa,pessimistinen on voin sanoo,menkääs poijaat testaamaan,seokset oli kyllä meikäläisellä hyvin kohdillaan,12-13 välillä alhaalta rajoittimelle asti.
Oiskohan meikäläisen pyörälle käynyt niin että tehtaalla säädettäessä vääntöö on tullut lisää huipputehon kustannuksella kun sitä oli 159nm.
Oiskohan meikäläisen pyörälle käynyt niin että tehtaalla säädettäessä vääntöö on tullut lisää huipputehon kustannuksella kun sitä oli 159nm.
-
107-1089231881
-
98-1197316477
Käväisin minäkin vielä iltamyöhällä tuolla kotikunnan mopojen mainetta puolustamassa kun näin kovasti täällä mainostettiin, tuliterä Dynostarin penkki ja penkityshuone heitillä. Yksi veto ja tulos ihan linjassa viimekesän dynoajoihin samanmerkkisessä penkissä, 271hv ja 261Nm. Samilla viime vuonna 280-290 konin lukemia säädöt hierottuna ja VP bensalla, nyt menin 98:lla. Boosteja en katsonut mutta samat pitäs olla, vajaa yksi.
Tais tulla busseille kolmoisvoitto jollei mun jälkeen viimeisenä jonossa ollut piikki ollut todella_musta_hevonen...
Tais tulla busseille kolmoisvoitto jollei mun jälkeen viimeisenä jonossa ollut piikki ollut todella_musta_hevonen...
Club 100 m/s
-
98-1197316477
Oletko käyttänyt muun merkkisessä penkissä ja onko eroja tukoksissa dynostarin penkkiin?-Artsi- kirjoitti:Käväisin minäkin vielä iltamyöhällä tuolla kotikunnan mopojen mainetta puolustamassa kun näin kovasti täällä mainostettiin, tuliterä Dynostarin penkki ja penkityshuone heitillä. Yksi veto ja tulos ihan linjassa viimekesän dynoajoihin samanmerkkisessä penkissä, 271hv ja 261Nm. Samilla viime vuonna 280-290 konin lukemia säädöt hierottuna ja VP bensalla, nyt menin 98:lla. Boosteja en katsonut mutta samat pitäs olla, vajaa yksi.
-
107-1089231881
hmm.. mä olen, tulokset eilinen veto 196hp,
Bike Doctor Dynojet 250 i ,
http://galleria.busanistit.org/v....Index=1
ja sokerina pohjalla asiakas ystävällisiä heppoja antava
Eroja on siis reilusti, toivottavasti kaikki dynottajat siirtyisivät tohon uuteen normiin. saatas kaikki penkit samalle alueelle.
Oikeita heppoja antavia penkkeja on tietääkseni noiden lisäks Viaberilla, Dyno Midgt (Espoo), Only Fast (Forssa), Samin Autopaja
Edited By Ksthb on 1210313512
Bike Doctor Dynojet 250 i ,
http://galleria.busanistit.org/v....Index=1
ja sokerina pohjalla asiakas ystävällisiä heppoja antava
Eroja on siis reilusti, toivottavasti kaikki dynottajat siirtyisivät tohon uuteen normiin. saatas kaikki penkit samalle alueelle.
Oikeita heppoja antavia penkkeja on tietääkseni noiden lisäks Viaberilla, Dyno Midgt (Espoo), Only Fast (Forssa), Samin Autopaja
Edited By Ksthb on 1210313512