Hayabusa 2008
Haa nyt jopa 525km ajettu..ja uskaltaa ees jotain kommentoida ajokkia.. Hyvää löytyy nii paljon ettei jaksa kirjoittaa..no pari juttua pakko mainita...
-Ajoasento on loistava..kuin tehty mittojeni mukaan.
-Tehoakin tuntuu löytyvän hmm tälle kesälle riittävästi..
-Ei vois enään paljoa parantua mopotin..
Ja nyt ne 2 "isoa" miinusta mitkä olen huomannut...
1.Kortti voi lähteä ihan oikeasti vahingossa...
2.Vakionopeudensäädin puuttuu...
sitten vois ajella ilman käsiä ku toi suuntavakavuuskin on enemän kuin kohillaan ja se vois suojata kortin menetykseltä kohdassa 1..ja sen pitäisi puhua että oletko varma että haluat ylittää asetetun nopeuden..
eli ei mitään oikeaa vikaa/puutetta en ole ainakaan vielä havainnut..
nojoo...tietty joku sanoo kohta ett ilo alkaa kilosta...ehkäpä vielä joskus... 
Edited By Snowman on 1211050291
-Ajoasento on loistava..kuin tehty mittojeni mukaan.
-Tehoakin tuntuu löytyvän hmm tälle kesälle riittävästi..
-Ei vois enään paljoa parantua mopotin..
Ja nyt ne 2 "isoa" miinusta mitkä olen huomannut...
1.Kortti voi lähteä ihan oikeasti vahingossa...
2.Vakionopeudensäädin puuttuu...
eli ei mitään oikeaa vikaa/puutetta en ole ainakaan vielä havainnut..
nojoo...tietty joku sanoo kohta ett ilo alkaa kilosta...ehkäpä vielä joskus... Edited By Snowman on 1211050291
5000km alkaa olla uudella Busalla takana ja ainoa "huono" puoli
on, ettei emäntä enää kuule laittaa kahveja tippumaan kuten entisen Busan murinan kanssa oli kun saavuin lähimaisemiin.
Ai niin..... on toinenkin huono puoli tullut esiin!
Vaikka takanakki ollut mukana sisäänajossa niin se alkaa olla
vaihtokunnossa JO NYT!!
on, ettei emäntä enää kuule laittaa kahveja tippumaan kuten entisen Busan murinan kanssa oli kun saavuin lähimaisemiin.
vaihtokunnossa JO NYT!!
- busapappa2
Juu kyl ajo-ominaisuuset oli se isoin asia miks mä vaihan, Ruppee oleen ketteryydessä Giksun luokkaa ja VOIMAAAA ON, just sellasta raakaa lähtövoimaa, ja olen ajanut vasta täysin vakiolla. Omaani tulee vielä sliparit Suiza/Yoshit ja Dynoon Biketohtorille, että saadaan säädöt kohilleen. HIENO LAITE, vaikkei vanhakaan huono ole ! 
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Hyvinhän se kestäny, ensiasennusrenkas yleensä 4000-6000kmkalle kirjoitti:5000km alkaa olla uudella Busalla takana ja ainoa "huono" puoli
vaihtokunnossa JO NYT!!
ikävä kyllä
BMW S 1000XR 2016
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
- busapappa2
Paska tsägä ! Mutta EI VOI olla sanomati ! Ton takii mä lopetin Rullaluistelun !
Sorry !
Oikeesti, otin kans parit lipat, ja alkoi oleen Rampaselkäselle vaarallinen laji, kuin myös Skimbaaminen . Paraimmillaan vetelin Tampesterin ympäristösä simmottii 40 km lenkkejä Rullilla, ja kessällä kuljin duunimatkat ja vielä kiertotietä, että sain yhteensä 30km m/p .
Uskomattoman nopeet kulkuvälineet jos ossaa luistella ! Normaali vakipolkupyöräilijä jää kauas taakse. On kaapisa vieläkin kahet huippu Luistimet K2 :set ja vanhemmat Niket. Lisäksi jossain varastosa SKG:n huippulaagereita muutama setti, jotka täysin huoltopvapaat ja vesitiiviit.
Oikeesti, otin kans parit lipat, ja alkoi oleen Rampaselkäselle vaarallinen laji, kuin myös Skimbaaminen . Paraimmillaan vetelin Tampesterin ympäristösä simmottii 40 km lenkkejä Rullilla, ja kessällä kuljin duunimatkat ja vielä kiertotietä, että sain yhteensä 30km m/p .
Uskomattoman nopeet kulkuvälineet jos ossaa luistella ! Normaali vakipolkupyöräilijä jää kauas taakse. On kaapisa vieläkin kahet huippu Luistimet K2 :set ja vanhemmat Niket. Lisäksi jossain varastosa SKG:n huippulaagereita muutama setti, jotka täysin huoltopvapaat ja vesitiiviit.
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
-
112-1196867701
Älä kalle huoli,laita samanlaiset savupiiput kun minä niin kahvikuppi höyryää pöydällä kun tulet sisälle!Tossa ois kuva. http://galleria.busanistit.org/v....pg.htmlkalle kirjoitti:5000km alkaa olla uudella Busalla takana ja ainoa "huono" puoli
Keinotekoisesti hengissä,mutta tiukasti elämässä kiinni!
Hemmetin hyvännäköiset piiput!!majuriTK kirjoitti:kalle kirjoitti:5000km alkaa olla uudella Busalla takana ja ainoa "huono" puoli
Älä kalle huoli,laita samanlaiset savupiiput kun minä niin kahvikuppi höyryää pöydällä kun tulet sisälle!Tossa ois kuva. http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Mitä maksoi ja mistä tilasit?