Takapään madaltaminen - Koiranluun mitta

Alustan/jousituksen säädöt, renkaat/vanteet, ketjut/rattaat.
Tarinaa myös jarruista.
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Hmm.. madalsin busani lauantaina ja muutos on positiivinen. mutkaankin viel taipuu. ja on sitte äärettömän hyvä vetää "isoo kovaa". :bowdown:

Edestä triple clampsin avulla noin 40mm ja takaa Muzzyn luilla (keskimmäinen reikä) n.35mm ja tulos yllätti täysin, säkä korkeus muuttui 80cm/74cm. Hmm.. jotain huonookin on havaitavissa, saankohan itte ajaa enää oleskaan.

kuva http://www.busanistit.org/gallery....Id=5994

Kuvan perusteella sanoisin että jokainen niin haluava voi ajaa Busalla, koko eikä pituus ole mikään este. Ladyn pituus 157cm ja jalat yltää tiehen että heilahtaa :thumbup:
106-1097170378

Viesti Kirjoittaja 106-1097170378 »

ksthb kirjoitti:Hmm.. madalsin busani lauantaina ja muutos on positiivinen. mutkaankin viel taipuu. ja on sitte äärettömän hyvä vetää "isoo kovaa". :bowdown:

Edestä triple clampsin avulla noin 40mm ja takaa Muzzyn luilla (keskimmäinen reikä) n.35mm ja tulos yllätti täysin, säkä korkeus muuttui 80cm/74cm. Hmm.. jotain huonookin on havaitavissa, saankohan itte ajaa enää oleskaan.

kuva http://www.busanistit.org/gallery....Id=5994

Kuvan perusteella sanoisin että jokainen niin haluava voi ajaa Busalla, koko eikä pituus ole mikään este. Ladyn pituus 157cm ja jalat yltää tiehen että heilahtaa :thumbup:

Muutos on todellakin positiivinen, kun lady on Busan päällä. :D
115-1085924698

Viesti Kirjoittaja 115-1085924698 »

ksthb kirjoitti:jotain huonookin on havaitavissa, saankohan itte ajaa enää oleskaan.
Tuli toisen Busan osto, ellet sitten vaihda ladyn kanssa mopoja! :laugh:
Avatar
Martta
Viestit: 695
Liittynyt: 04 Loka 2004, 08:56
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Martta »

shuttlex kirjoitti:
ksthb kirjoitti:jotain huonookin on havaitavissa, saankohan itte ajaa enää oleskaan.

Tuli toisen Busan osto, ellet sitten vaihda ladyn kanssa mopoja! :laugh:
Jep! Se on laitettava avaimet ylähyllylle tai aamulla kuunneltava mikä pyörä starttaa! :;):
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)

http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
115-1085924698

Viesti Kirjoittaja 115-1085924698 »

Martta kirjoitti:Jep! Se on laitettava avaimet ylähyllylle tai aamulla kuunneltava mikä pyörä starttaa! :;):
Martta, kyllähän sulla pitäis olla Busan vara-avain ihan varmuuden vuoksi. Ettei tarvi aamulla ylähyllylle kiivetä.
Ksthb herää nopeasti, kun kuulee Busan lähtevän. Busa toimii siis myös herätyskellona.

Ksthb.lle: Taisit tehdä emämunauksen itses kannalta... :laugh: :laugh:
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

shuttlex kirjoitti:
Martta kirjoitti:Jep! Se on laitettava avaimet ylähyllylle tai aamulla kuunneltava mikä pyörä starttaa! :;):

Martta, kyllähän sulla pitäis olla Busan vara-avain ihan varmuuden vuoksi. Ettei tarvi aamulla ylähyllylle kiivetä.
Ksthb herää nopeasti, kun kuulee Busan lähtevän. Busa toimii siis myös herätyskellona.

Ksthb.lle: Taisit tehdä emämunauksen itses kannalta... :laugh: :laugh:

Hmm.. eihän sitä tiedä vielä miten tässä käy ???
:D

Hmm... yleensä kolikolla on toinenkin puoli
Avatar
Martta
Viestit: 695
Liittynyt: 04 Loka 2004, 08:56
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Martta »

shuttlex kirjoitti:Martta, kyllähän sulla pitäis olla Busan vara-avain ihan varmuuden vuoksi. Ettei tarvi aamulla ylähyllylle kiivetä.
Ksthb herää nopeasti, kun kuulee Busan lähtevän. Busa toimii siis myös herätyskellona.
:D Totta! Vaikut lähtee korvista, kun antaa hieman kierroksia tälle yksilölle. Täytyy olla aika sprintissä kunnossa kirmatessaan etelä päästä tonttia, jos meinaa olla käytön estona. Muuten kyllä saa ihastella perävaloja. Tosin taitaa tuo vetästä muutenkin ilmiömäisiin suorituksiin :laugh: :bowdown:

Ksthb lupas muuten tehdä madalluksen munkin mopoon. Ei toi äffä pahalta tunnu liikutella vakionakaan.
Ai niin täytyy sanoo viel et säätää iskarit itelleen sopiviks!!! :D Ei ny sentään oma pyörä on aina oma! Katellaan seuraavana suvena millä :bike: vaikka -06 Busa.
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)

http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
115-1085924698

Viesti Kirjoittaja 115-1085924698 »

Martta kirjoitti:Ksthb lupas muuten tehdä madalluksen munkin mopoon.
Ai niin täytyy sanoo viel et säätää iskarit itelleen sopiviks!!! :D Katellaan seuraavana suvena millä :bike:
Martta hei...pyydä tosiaan muokkaamaan sitä äffää ihan oman mielensä mukaan. Busahan alkaa olla SULLE nyt hyvä... ja pitää varmaan alkaa kattelemaan millä sitä seuraavana suvena kukakin ajelee... :mopo:
Eiks ksthb tiedä, että kun antaa pikkusormen... onpa "pojalla" vielä paljon oppimista. :D
Avatar
Martta
Viestit: 695
Liittynyt: 04 Loka 2004, 08:56
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Martta »

shuttlex kirjoitti:Martta hei...pyydä tosiaan muokkaamaan sitä äffää ihan oman mielensä mukaan. Busahan alkaa olla SULLE nyt hyvä... ja pitää varmaan alkaa kattelemaan millä sitä seuraavana suvena kukakin ajelee... :mopo:
Eiks ksthb tiedä, että kun antaa pikkusormen... onpa "pojalla" vielä paljon oppimista. :D

Lupas hakee tänään mopon duunattavaksi! :tapu:


:D Ei kaikkee passaa ääneen sanoo... Herra antaa ja ottaa :worthy:
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)

http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
115-1085924698

Viesti Kirjoittaja 115-1085924698 »

Martta kirjoitti:Lupas hakee tänään mopon duunattavaksi! :tapu:


:D Ei kaikkee passaa ääneen sanoo... Herra antaa ja ottaa :worthy:
Onpas hällä suuri into saada äffä sopivaksi. :thumbup:


Herra antaa ja ottaa... :laugh: ei arvannutkaan ksthb mitä antaa ja mitä ottaa. Voi sua onnenladya. :;):
107-1113697620

Viesti Kirjoittaja 107-1113697620 »

terviö, tulin taas tännekin. juuh, koiranluut vaihdatin tuohon sirkiöön, vaikkei busa ookkaan, otsakkeen mukaisesti koitan vastailla kuitenkin, ko. pyörä on kuitenkin zx12r vm. 00 kwaakkio, sirkiö. vakioluut ovat 183 mm a-mallissa, vaihdatin siihen 195 mm pitkät luut, mittaus reiän keskeltä reiän keskelle. persiö laski n. 30 mm, samalla ensin tosin koeajettuani laskin keulaa 7,2 mm ja lyhensin sivutukea. seuraavaksi tarvinnee lisätä peräpään esijännitystä ja sitten, jos tarvetta laittaa muutaman millin korotuspala perään, ajettavuus säilynee ketterämpänä tai palaa siihen missä oli alunperinkin, siis ketteryys, mutta persiö ja keulio edelleen matalammalla kuin vakiossa tokikin.

b-mallissa on sitten hieman pitempi koiranluu, tai luut siis, 186 mm vakiona, hieman erilainen linkkukin.

tämä näin sivusta kommentoituna.
Vastaa Viestiin