Hmm.. madalsin busani lauantaina ja muutos on positiivinen. mutkaankin viel taipuu. ja on sitte äärettömän hyvä vetää "isoo kovaa".
Edestä triple clampsin avulla noin 40mm ja takaa Muzzyn luilla (keskimmäinen reikä) n.35mm ja tulos yllätti täysin, säkä korkeus muuttui 80cm/74cm. Hmm.. jotain huonookin on havaitavissa, saankohan itte ajaa enää oleskaan.
Kuvan perusteella sanoisin että jokainen niin haluava voi ajaa Busalla, koko eikä pituus ole mikään este. Ladyn pituus 157cm ja jalat yltää tiehen että heilahtaa
ksthb kirjoitti:Hmm.. madalsin busani lauantaina ja muutos on positiivinen. mutkaankin viel taipuu. ja on sitte äärettömän hyvä vetää "isoo kovaa".
Edestä triple clampsin avulla noin 40mm ja takaa Muzzyn luilla (keskimmäinen reikä) n.35mm ja tulos yllätti täysin, säkä korkeus muuttui 80cm/74cm. Hmm.. jotain huonookin on havaitavissa, saankohan itte ajaa enää oleskaan.
Kuvan perusteella sanoisin että jokainen niin haluava voi ajaa Busalla, koko eikä pituus ole mikään este. Ladyn pituus 157cm ja jalat yltää tiehen että heilahtaa
Muutos on todellakin positiivinen, kun lady on Busan päällä.
Martta kirjoitti:Jep! Se on laitettava avaimet ylähyllylle tai aamulla kuunneltava mikä pyörä starttaa!
Martta, kyllähän sulla pitäis olla Busan vara-avain ihan varmuuden vuoksi. Ettei tarvi aamulla ylähyllylle kiivetä.
Ksthb herää nopeasti, kun kuulee Busan lähtevän. Busa toimii siis myös herätyskellona.
Ksthb.lle: Taisit tehdä emämunauksen itses kannalta... :laugh: :laugh:
Martta kirjoitti:Jep! Se on laitettava avaimet ylähyllylle tai aamulla kuunneltava mikä pyörä starttaa!
Martta, kyllähän sulla pitäis olla Busan vara-avain ihan varmuuden vuoksi. Ettei tarvi aamulla ylähyllylle kiivetä.
Ksthb herää nopeasti, kun kuulee Busan lähtevän. Busa toimii siis myös herätyskellona.
Ksthb.lle: Taisit tehdä emämunauksen itses kannalta... :laugh: :laugh:
shuttlex kirjoitti:Martta, kyllähän sulla pitäis olla Busan vara-avain ihan varmuuden vuoksi. Ettei tarvi aamulla ylähyllylle kiivetä.
Ksthb herää nopeasti, kun kuulee Busan lähtevän. Busa toimii siis myös herätyskellona.
Totta! Vaikut lähtee korvista, kun antaa hieman kierroksia tälle yksilölle. Täytyy olla aika sprintissä kunnossa kirmatessaan etelä päästä tonttia, jos meinaa olla käytön estona. Muuten kyllä saa ihastella perävaloja. Tosin taitaa tuo vetästä muutenkin ilmiömäisiin suorituksiin :laugh:
Ksthb lupas muuten tehdä madalluksen munkin mopoon. Ei toi äffä pahalta tunnu liikutella vakionakaan.
Ai niin täytyy sanoo viel et säätää iskarit itelleen sopiviks!!! Ei ny sentään oma pyörä on aina oma! Katellaan seuraavana suvena millä vaikka -06 Busa.
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)
Martta kirjoitti:Ksthb lupas muuten tehdä madalluksen munkin mopoon.
Ai niin täytyy sanoo viel et säätää iskarit itelleen sopiviks!!! Katellaan seuraavana suvena millä
Martta hei...pyydä tosiaan muokkaamaan sitä äffää ihan oman mielensä mukaan. Busahan alkaa olla SULLE nyt hyvä... ja pitää varmaan alkaa kattelemaan millä sitä seuraavana suvena kukakin ajelee...
Eiks ksthb tiedä, että kun antaa pikkusormen... onpa "pojalla" vielä paljon oppimista.
shuttlex kirjoitti:Martta hei...pyydä tosiaan muokkaamaan sitä äffää ihan oman mielensä mukaan. Busahan alkaa olla SULLE nyt hyvä... ja pitää varmaan alkaa kattelemaan millä sitä seuraavana suvena kukakin ajelee...
Eiks ksthb tiedä, että kun antaa pikkusormen... onpa "pojalla" vielä paljon oppimista.
Lupas hakee tänään mopon duunattavaksi!
Ei kaikkee passaa ääneen sanoo... Herra antaa ja ottaa :worthy:
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)
terviö, tulin taas tännekin. juuh, koiranluut vaihdatin tuohon sirkiöön, vaikkei busa ookkaan, otsakkeen mukaisesti koitan vastailla kuitenkin, ko. pyörä on kuitenkin zx12r vm. 00 kwaakkio, sirkiö. vakioluut ovat 183 mm a-mallissa, vaihdatin siihen 195 mm pitkät luut, mittaus reiän keskeltä reiän keskelle. persiö laski n. 30 mm, samalla ensin tosin koeajettuani laskin keulaa 7,2 mm ja lyhensin sivutukea. seuraavaksi tarvinnee lisätä peräpään esijännitystä ja sitten, jos tarvetta laittaa muutaman millin korotuspala perään, ajettavuus säilynee ketterämpänä tai palaa siihen missä oli alunperinkin, siis ketteryys, mutta persiö ja keulio edelleen matalammalla kuin vakiossa tokikin.
b-mallissa on sitten hieman pitempi koiranluu, tai luut siis, 186 mm vakiona, hieman erilainen linkkukin.