Oli kevään ensimmäinen aurinkoinen päivä. Meikäläinen ajeli tyytyväisenä Tampereen kaupungilla ja parkkeerasin pyöräni siten että en vienyt autoilta parkkitilaa.
No pyörä oli tietenkin parkkeerattu väärin ja vetäsin 40 pikavoiton, oma syyhän tämä oli kun kerran sillai parkkeerasin... :1087
Tästä suivaantuneena ajelin Prismaan ostoksille, siellä sattui tietenkin oleen asiakasomistajapäivät!! Päätin ajaa pyörän ensimmäiseen ruutuun mikä löytyy, niitä ei meinaan ollut vapaana montaa.
Tässä lopputulos: ...OHOI MISSÄ NE LAPSET...
ETTÄ SILLEEN
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
osotteenluovutus ja markkinointikiellon oon tehny jo aikasemmin...
Mutta ei kai tää niin totista hommaa ole, tai eihän sitä kaikista ihmisistä tiedä...
Ja mitenköhän tämmösessä tapauksessa on lehdellä vastuu rekisterinumeron julkaisemisesta?
Edited By Nesmit on 1212661526
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
Nesmit kirjoitti:osotteenluovutus ja markkinointikiellon oon tehny jo aikasemmin...
Mutta ei kai tää niin totista hommaa ole, tai eihän sitä kaikista ihmisistä tiedä...
Ja mitenköhän tämmösessä tapauksessa on lehdellä vastuu rekisterinumeron julkaisemisesta?
Öö miks sitä ei saisi julkaista? Eikös tuo kuva ole otettu ihan julkisella paikalla?
Mutta on jengi sekaisin, ihan kun kaikki energia käytettäisiin vain valittamiseen. (lue yleisönosastolle kirjoitteluun)
Meilläpäin joka kesäinen itkemisen aihehan on tuo Ahveniston rata. Itketään kuinka meteliä tulee ja saasteet tappaa luonnosuojelualueen kasvit. Kuinka ei ole järkeä ajaa ympyrää, mutta sitä mä en tajua miten näiden valittajien mielestä voi olla jotain järkeä juosta pururadalla ympyrää! Ja parhaat ei edes juokse vaan vetää jotain sauvaKÄVELYÄ. :p
Niin no eihän se moottoriurheilu ole urheilua.... Mä en tosin ole saanut sykettä yhtä korkealle perinteisissä olympialajeissa kun pyörällä..... Mistähän se taas johtuu?
Mut hienosti Nesmit on hoitanut julkisuuskuvaa. Ei sen väliä miten on näkyvillä kunhan on!
Pysäköintivalvojalle kuuluu virhepysäköinnistä muistuttelut. Ei nekään julkaise lehdessä tiettävästi kuvia jos joku esim parkannut Inva paikalle huolimattomuuttaan.
Ps. Viimeksi eilen parkkasin "kauppakassini" =busani lähikaupan P-paikalle(lapsi kyydissä)ja sekös jotaikin autoilijoita keljuttaa aina.
Sepe kirjoitti:
Öö miks sitä ei saisi julkaista? Eikös tuo kuva ole otettu ihan julkisella paikalla?
Mutta on jengi sekaisin, ihan kun kaikki energia käytettäisiin vain valittamiseen. (lue yleisönosastolle kirjoitteluun)
Meilläpäin joka kesäinen itkemisen aihehan on tuo Ahveniston rata. Itketään kuinka meteliä tulee ja saasteet tappaa luonnosuojelualueen kasvit. Kuinka ei ole järkeä ajaa ympyrää, mutta sitä mä en tajua miten näiden valittajien mielestä voi olla jotain järkeä juosta pururadalla ympyrää! Ja parhaat ei edes juokse vaan vetää jotain sauvaKÄVELYÄ.
Niin no eihän se moottoriurheilu ole urheilua.... Mä en tosin ole saanut sykettä yhtä korkealle perinteisissä olympialajeissa kun pyörällä..... Mistähän se taas johtuu?
Mut hienosti Nesmit on hoitanut julkisuuskuvaa. Ei sen väliä miten on näkyvillä kunhan on!
Niinpä! Rata on ollu paikallaan 60-luvulta lähtien.
Sitten tulee tonto ja ostaa moottoriradan, liikekeskuksen ja moottoritien vierestä tontin.
Ihan hyvin on tiedossa, ettei siinä ole yhtä rauhallista kuin jossain metsän keskellä, mutta silti heti alkaa joka vuotinen kitinä Hämeen Sanomissa, että kun "kuuluu moottorin ääniä kun oon Ahveniston harjulla kävelyllä..."
Sitten perustellaan oikein yhdistyksiä, minkä prkl:n tarkoituksena ei ole muu kuin moottoriradan vastustaminen...
Hankkisivat elämän tai muuttaisivat vaikka Enontekiöön. Siellä olis rauhallista ja sais samoilla luonnossa ilman, että kuuluu moottorin ääntä... Meinaa rauhallinen kaverikin hermostua...