mistä tollasii kromivanteita saa :pJukkis kirjoitti:Pirun komee kalustoSullakin kasvaa noita harvinaisia rikkaruohoja, mitä ei saa missään nimessä leikata
![]()
Vain Juuberissa - Alle 1 promille EI saa kirjottaa
-
74-1210681811
-
72-1202239073
Niitä saa esim. ostamalla multa K8 vanteet ja viemällä ne kromaukseen.Jörö kirjoitti:mistä tollasii kromivanteita saa :p
Tee tarjous uusista vanteista
olis yhdet ylimääräiset.
Nuo mitkä on mulla alla, on K8 orggisvanteet, ja ne on kromattu...Usassa kylläkin...
-
83-1175441819
Jörö kirjoitti:firefighter22 kirjoitti:Niin paljon oon juonu viinaa et ajan vain pitkin tien keskiviivaa!
(Sleepy Sleepers)
Eikös tuo mennyt niin että ,,etten näe edes tien keskiviivaa?
Saatan olla väärässäkin,,mutta kuitenkin,,
Nonniin pete,taas lähetään,,,kerpeleskohta tulee noutaja tai joku muu,,
Edited By Snake on 1212769499
-
74-1210681811
Onhan mulla busassa vanteet,mut missäs kromauksen teetit ja mitä maksoit,,jos saa kysyyHumppanisti kirjoitti:Jörö kirjoitti:mistä tollasii kromivanteita saa :p
Niitä saa esim. ostamalla multa K8 vanteet ja viemällä ne kromaukseen.
Tee tarjous uusista vanteista![]()
olis yhdet ylimääräiset.
Nuo mitkä on mulla alla, on K8 orggisvanteet, ja ne on kromattu...Usassa kylläkin...
Jahas tuli sitte myllytettyä mopo, vaikka ei siitä nyt oikeen meinaa enää saaja mitään pintaa aikaseksi. Noh olutta meni sitte taas :p
Se parhaiten nauraa, kellä on vahvin lääkitys !
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
On se kaunis!Humppanisti kirjoitti:Mää aloin kalustamaan kans puutarhaa.. 5. tölkki jo menossa ja onnistuin löytämään tallista todella hienon puutarhakalusteen ...tää puutarha olis niin ku tässä ... mitä tuohon lisäämään ... ja nyt palkkio itselle
Kas kun eivät ikinä niissä tv:n viher-piper ohjelmissa tuollaisia koristeita asentele puutarhaan...
SMR
Busanistit +200mph Club Finland
No perskules! Onneksi olkoon.BaTTman kirjoitti:Pakkohan se on vähäsen juhlistaa tätä kesäistä perjantai iltaa, ko huomenna saa insinöörin paperit.
Eipä siinä mennytkään ko 6 vuotta, mutta vihdoin ja viimein ne huomenna saan.
Huomenissa pitäs päräyttää jykylään juhlimaan lisää.
Oon ite insinöörien opettajana ja on aina hienoa, kun joku saa paperit!
SMR
-
72-1202239073
Jörö kirjoitti:Onhan mulla busassa vanteet,mut missäs kromauksen teetit ja mitä maksoit,,jos saa kysyy
Saa kysyy toki...
No minä ostin K8 oem-vanteet Usasta ja kromautin ne siellä. Kromaus maksaa n. 600 dollaria ja 200 euroa rahdit edestakas.Tuossa firmassa on kromattu nuo mun.
Sillä vaan tarjosin sulle toisia vanteita, kun ne on 2-3 kuukautta Usan reissussa, jos sinne pyörän alta lähetät ja ei kai niitä kromisia mopon mukana voi antaa, jos sen myy.
Ja voihan sitä kromausta kysyä jostain suomestakin.
mullakin on toiset mustat vanteet alle, jos tuon valkoisen myyn tai vaihdan joskus. Kromit siirtyy seuraavaan sitten..
Nämä myynnissä olevat on ylimääräiset eli mulla on siis hmm... 3 kierrosta K8 vanteita yhteensä
En minä näitä vanteita todellakaan väkisin tyrkytä, eikä ole pakottavaa tarvetta myydä, kunhan ojensin auttavan käden :rasberry:
Edited By Humppanisti on 1212772273
Snake kirjoitti:Jörö kirjoitti:firefighter22 kirjoitti:Niin paljon oon juonu viinaa et ajan vain pitkin tien keskiviivaa!
(Sleepy Sleepers)
Eikös tuo mennyt niin että ,,etten näe edes tien keskiviivaa?
Saatan olla väärässäkin,,mutta kuitenkin,,
Nonniin pete,taas lähetään,,,kerpeleskohta tulee noutaja tai joku muu,,muako tarkootit,ei täältä mihinkään lähetä,mä olen turvassa täällä pihavarastossa(on muuten jääkaappikin)
:kippis:no perskeles,menihän se tuokin ihan vihtoriksi,meinaa toi lainaus,no ei se mitään
Edited By pete695 on 1212771407
se vaan nyt on niin
Humppanisti kirjoitti:Mää aloin kalustamaan kans puutarhaa.. 5. tölkki jo menossa ja onnistuin löytämään tallista todella hienon puutarhakalusteen ...tää puutarha olis niin ku tässä ... mitä tuohon lisäämään ... ja nyt palkkio itselle
Mahtaako tuo "katos" tuossa kalustesarjassa vettä pitää
Poijaat huomenna huomenna
nyt lähtee
VP of FUEL ALCOHOL
Mitä sitä paskalla kun ei oo peltookaan.
Mitä sitä paskalla kun ei oo peltookaan.
-
109-1180512207
-
109-1180512207
onko max saanu bussin kuntoon?max69 kirjoitti:Humppanisti kirjoitti:Mää aloin kalustamaan kans puutarhaa.. 5. tölkki jo menossa ja onnistuin löytämään tallista todella hienon puutarhakalusteen ...tää puutarha olis niin ku tässä ... mitä tuohon lisäämään ... ja nyt palkkio itselle
Mahtaako tuo "katos" tuossa kalustesarjassa vettä pitää![]()
Poijaat huomenna huomenna![]()
nyt lähtee