mites ton eturenkaan saa irti, ku löysäsin ne lukitus mutterit siitä alta ja rupeen kiertää akselia auki ni molemmat päät pyörii. siis silleen etteihän se siitä mihinkään aukee.
akselin vasen puolihan on se missä se itsekierre vaan on. ja kun väännän oikeelta ni se kierre osa pyörii mukana..
saaks ton 6 osan jotenkin pysymään paikallaan vai miten tää nyt toimii. wanhassa kawassa oli osit kuusiokolo mutterit vaan noissa.. paljon helpompi ikivä kyl. tai sit tää on vaan taito laji ja mä en hoksaa
siis joo. löysäsin sen ekana ja huomasin et se täytyy laittaa takas kiinni. mut kai sit täytyy oikeesti laittaa se kiinni.. meinaan se pyörii silti mukana ku naama irveessä vääntää. täytyypi kokeilla viel :laugh:
metrisellä jatkovarrella sai vääntää.
pelkäsin vaan et hajoo jotain, ku oon noit taka-akselin kauhutarinoita lukenu
Eli siis olikin voimalaji! No hyvä että irtosi ja sitä ei sit tarvi laittaa kiinni yhtä lujaa. Mulla ainakin on pysynyt kun on räikällä vetänyt kunnolla kiinni ja sit ne lukitukset tiukkaan.
Mites nostit etupään ilmaan? Putkien päästä pukilla?
Sepe kirjoitti:Eli siis olikin voimalaji! No hyvä että irtosi ja sitä ei sit tarvi laittaa kiinni yhtä lujaa. Mulla ainakin on pysynyt kun on räikällä vetänyt kunnolla kiinni ja sit ne lukitukset tiukkaan.
Mites nostit etupään ilmaan? Putkien päästä pukilla?
duunikaveri teki pukin millä saa etupään ilmaan putkien päästä. samanlaisen taaksekkin väsäs ohi mennen..
tuli tän kevään ekat 100km. aijuma miten hienoa taas.. ja kylmä mut se ei haittaa
Mulla ainaki autto ku napautti pari kertaa terävästi sinne vasemmanpuolen kierreholkinsisään akseliin. (jollain lyömäpuikolla ja vasaraa) Ku ensi ei meinannu millään aueta.