Kerta Espanjalle!! HEI ja Toinen kin HEI!
Vain Juuberissa - Alle 1 promille EI saa kirjottaa
- firefighter22
- firefighter22
- busapappa2
Jep Jep ! Palomiäs ! Ajelutin Valkkaria yöllä Finaalin jäläkeen Hämeenkatua España Paita ajotakin päällä ja Lippu Viittana . Näky siellä kymmenkunta uivan suihkukaivossakin ja kiipesivät torilla olevan kaivon päälle ripustaan Spanski lippua !
Oli hieno jo alkusarjamatsien jäläkeen olla Espanjassa, kun Bileeeet oli hurjat joka voiton jäläkeen ! Arvata saattaa mikä Mellakka siellä nyt on ollut ? :p

Edited By busapappa2 on 1214895458
Oli hieno jo alkusarjamatsien jäläkeen olla Espanjassa, kun Bileeeet oli hurjat joka voiton jäläkeen ! Arvata saattaa mikä Mellakka siellä nyt on ollut ? :p
Edited By busapappa2 on 1214895458
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Pienet kumarat 
BMW S 1000XR 2016
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
-
72-1202239073
Koijari kirjoitti:Viikko lomaan.Pitää reenata et jaksaa lomalla.
Sitten Norskeihin.
..jos viikko lomaan on aikaa, niin menee reenaus hukkaan :p ... tai jos olet koko vikan viikon töissä juuberissa niin sitten homma on bueno
.. mulla on tänään loma... huomenna taas ei :1087 ...Kuopioon....kuopioon
Edited By Humppanisti on 1215205823
-
104-1116977274
Lähtikö ne pelaamaan pesistä vai siirryittekö kirkonrottaan?heinoll kirjoitti:Lomat loppuu lyhyeen, sunnuntai täytyy mennä töihi, Äske tuli naapurirapusta joku pariskunta valittaa et soitan musaa liian lujaa, mä menin pesäpallomailan kanssa avaamaan oven...
Mä en sitten yhtän tykkää tästä siiderin p..skasta, mutta jollain se on startattava. Seuraavaks siirryn takas kepuun jota onnistuneesti illalla tuhosin lähes yksikön... Ja nyt olo on kuin h...mm urheilijalla:)
rockmike kirjoitti:heinoll kirjoitti:Lomat loppuu lyhyeen, sunnuntai täytyy mennä töihi, Äske tuli naapurirapusta joku pariskunta valittaa et soitan musaa liian lujaa, mä menin pesäpallomailan kanssa avaamaan oven...
Lähtikö ne pelaamaan pesistä vai siirryittekö kirkonrottaan?
Mä en sitten yhtän tykkää tästä siiderin p..skasta, mutta jollain se on startattava. Seuraavaks siirryn takas kepuun jota onnistuneesti illalla tuhosin lähes yksikön... Ja nyt olo on kuin h...mm urheilijalla:)
ps. tänä viikonloppuna ei renkaat kuluu!
No joo täällähän sitä taas!pyörää pestessä ja vahatessa
tuli myös testattua nesmitin takalaukku teline,hyvä oli!Onkohan muten kukaan värjännyt sinisen k8:sin vanteita mustaksi hmm,vois olla aika
tuli vaan mieleen tossa vahatessa että vois olla helpommat pitää puhtaana ja mun mielestä ulkonäkökin paranis(ehkä)no joo jos vähän
ja pesis ja vahais myös ton 1100 gikserin.
ps on tää kesä vaan aika
Edited By majuriTK on 1215276001
ps on tää kesä vaan aika
Edited By majuriTK on 1215276001
Keinotekoisesti hengissä,mutta tiukasti elämässä kiinni!