Eiliseen asti tietoisesti välttänyt K8:lla ajoa mutta eilen sitten oli "pakko" ajaa :1087 Mitähän tuosta sanois.. No tuskin huonompaan suuntaan on mennyt Virhe,virhe,virhe ku menin ajamaan noh onneksi vaihtohalut meni ku katto taas lompakon sisältöä Ei ollu kentällä omasta vastusta uudelle mallille, mitkään kisat ei olleet vaan kuhan poikain kans ajettiin kun kerho sai kiitoradan käyttöön. Ajettiin 1000metriä kun lyhyt kiitotie, armoton vastatuuli, noh olipahan patopaineet kohillaan. Uus malli oli putkiviri, ei sen kummempia virejä mutta hyvin huilas se on pakko sanoa!
Pari viikkoa ollaan reissattu alueella Ruotsi-Tanska-Saksa-Lux-Belgia ja yhden (1) Busan olen tunnistanut. Bemaria, Gold Wingiä ja HD:tä on riittämiin, mutta kaikki Busat on kai myyty Suomeen .
Miksulta Dynosta Tänään K8 Valkkari JA : Pantiin mun ja Jukkiksen käyrät päällekkäin "Leikkimielellä" Niin Jumankekka LÄHES täysin identtiset, joskin ei muuta erookaan, kun Jukalla R77 putket ja miulla R22 putket . :p
Mulla hiukka tehoa enemmän, mutta Jukalla pikkusen taas vääntöö enämpi . Tähän mennessä "Tohtorilla" Dynossa olleet K8: t likimain samaa settiä . ELI tasaisen varmaa työtä Suizalta . JES .
Edited By busapappa2 on 1216051931
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
busapappa2 kirjoitti:Miksulta Dynosta Tänään K8 Valkkari JA : Pantiin mun ja Jukkiksen käyrät päällekkäin "Leikkimielellä" Niin Jumankekka LÄHES täysin identtiset, joskin ei muuta erookaan, kun Jukalla R77 putket ja miulla R22 putket . :p
Mulla hiukka tehoa enemmän, mutta Jukalla pikkusen taas vääntöö enämpi . Tähän mennessä "Tohtorilla" Dynossa olleet K8: t likimain samaa settiä . ELI tasaisen varmaa työtä Suizalta . JES .
Putkiviri -08 busa, vakiovälit 1000metrin kiihytys kentällä 290,5km/h tutkaan. Hyvin noin vakioksi, oma vanha koppanen jäi reilut 15km/h noista luvuista, uudessa on tuota vääntöä (toki tehoakin) eri tavalla, vanha ei jaksa noin lyhyelle matkalle kiihtyä samalla lailla pikkusen tiheämmilläkään väleillä. Eikä ollut edes myötätuulta..
TNT kirjoitti:Putkiviri -08 busa, vakiovälit 1000metrin kiihytys kentällä 290,5km/h tutkaan. Hyvin noin vakioksi, oma vanha koppanen jäi reilut 15km/h noista luvuista, uudessa on tuota vääntöä (toki tehoakin) eri tavalla, vanha ei jaksa noin lyhyelle matkalle kiihtyä samalla lailla pikkusen tiheämmilläkään väleillä. Eikä ollut edes myötätuulta..
Joo kyllä k8 vauhtia ottaa,äsken tuli lähdettyä yhdestä risteyksestä suoralle himpan reippaammin,eikä mennyt kun hetki kun oli 260km/h mittarissa ja sitten tulee kaks onnetonta autoo vastaan ja eikö perkele takimmainen ole maija,jos ois laittanut valot päälle niin eikö lisää hanaa vaan,just maksoin 250e pikavoiton.
Niin ja välitystä trimmattu -1/+2 tuokin tuntuu tuovan hiukan kiihtyvyyttä lisää.
Tyypillistä kirjoittelua "Hayabusaa ajaessa tulee mieleen, miten ihmeessä kuka tahansa voi ostaa tällaisen katutykin edes anomatta nimismieheltä aseenkantolupaa"