Täsmä ohjeet synkronointiin
Vuosimallien suhteen eroa mutta muistelen että sulla oli 01 tai vanhempi? Siinä ota ilmansuodatinkotelo irti ja ruuvaa IAP ja IAT anturit irralleen ja liitä pyörän liittimiin normaalisti. 1, 2, 3 ruiskurungoissa erilliset tulpatut liittimet joihin kytket synkkausvehkeen, 4 irroita PAIRille lähtevä alipaineletku ja kytke synkka siihen. Pyörä käyntiin, käyttö lämpimäksi ja säädä tyhjäkäynti 1250rpm tienoille ja tarkkaile synkkamittarin näyttämää ja säädä tarvittaessa ruiskurunkojen välistä löytyvistä ruuveista ja tyhjäkäyntiruuvista säädä tyhjäkäynti kohdalleen jos se säädettäessä nousee tai laskee. Noin kait sen suurinpiirtein pitäisi mennä.
02 ja uudemmissa sillä erolla että IAP sensori jätetään irti ja synkkavehjas IAP:lle menevien letkujen tilalle (säädön ajan FI palaa, ei haittaa).
Edited By jarim on 1216132431
02 ja uudemmissa sillä erolla että IAP sensori jätetään irti ja synkkavehjas IAP:lle menevien letkujen tilalle (säädön ajan FI palaa, ei haittaa).
Edited By jarim on 1216132431
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Ainiin, vakiona 1 rungosta taitaa lähteä letku suodatinkoelon läppää ohjaavalle solenidille. Eipä noita muista kun itsellä ei ole herran aikaan ollut paikoillaan... 

Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport