Itse vaihdoin tänään ketjut ja rattaat. ~20tkm palvelleet Tsubakit rälläkällä poikki ja roskiin. Tilalle D.I.D 530ZVM (kiitos ksthb!) uusilla 18/40 rattailla. Kyllä tuntuu pyörä hienolta taas uusilla ketjuilla.
Tänään tuusasin...
Aloitetaanpa tällainen uusi topic johon voi kirjoitella päivän tuusailuista...
Itse vaihdoin tänään ketjut ja rattaat. ~20tkm palvelleet Tsubakit rälläkällä poikki ja roskiin. Tilalle D.I.D 530ZVM (kiitos ksthb!) uusilla 18/40 rattailla. Kyllä tuntuu pyörä hienolta taas uusilla ketjuilla.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
-
74-1211486656
- toimeve
- Viesti:
...minä en mithän tuusaillu, mutta sovinpa tuossa päivällä, että oma tuttu ja turvallinen -01 saa jatkoa tässä talouessa. Tarkotan siis, että Stadin busamiitissä ajettu K8 ei iskeny ihan niin paljoa, että olis tarvetta siihen vaihtaa.
Niin, siis aamulla kattelin Busani huoltokirjaa ja totesin, että mm. etu- ja takalaakereilla takana aika tarkasti 40.000 km, etuputkhin ei ole öljyä kait vaihettu eikä stefoja (ei ollu ainakhan merkintöjä huoltokirjassa), samoin takapumppu kannattais tarkistaa, venttiilien tarkistus ja mahollinen säätö yms muuta pientä.
Pyysin ko. operaation maholliselta tekijältä tarjouksen, ja hän soitteli ja sovin, että reilu kuukausi ja tarkistuksen jälkhen tarvittavat toimenpithet tehhään.
Suositteli myös pc:n laittamista tarkempien säätöjen saamiseksi (nykyhhän pelekästhän omalla boksilla tehty kokoputken asentamisen jälkhen), joten minähän sitten kait senki laitatan.
Itte kun olen täysin "käsi" näitten kans, niin sallinette, että tuusailunani kerron tilaamani työt
Eli mukavat kilometrit nykysen K1:n kanssa tulevat jatkumhan, jos ei nyt ihan toista 85000 kilometrin taivalta, niin ainaki pitkästi yli 100tkm:n
edit: toivottavasti ajokelejä vielä lokakuun lopullaki, niin pääsis vielä toteamhan tälle kauelle, että olikos ko. toimenpitteistä mithän tuntuvaa hyötyä!
Edited By toimeve on 1220125023
Niin, siis aamulla kattelin Busani huoltokirjaa ja totesin, että mm. etu- ja takalaakereilla takana aika tarkasti 40.000 km, etuputkhin ei ole öljyä kait vaihettu eikä stefoja (ei ollu ainakhan merkintöjä huoltokirjassa), samoin takapumppu kannattais tarkistaa, venttiilien tarkistus ja mahollinen säätö yms muuta pientä.
Pyysin ko. operaation maholliselta tekijältä tarjouksen, ja hän soitteli ja sovin, että reilu kuukausi ja tarkistuksen jälkhen tarvittavat toimenpithet tehhään.
Suositteli myös pc:n laittamista tarkempien säätöjen saamiseksi (nykyhhän pelekästhän omalla boksilla tehty kokoputken asentamisen jälkhen), joten minähän sitten kait senki laitatan.
Itte kun olen täysin "käsi" näitten kans, niin sallinette, että tuusailunani kerron tilaamani työt
Eli mukavat kilometrit nykysen K1:n kanssa tulevat jatkumhan, jos ei nyt ihan toista 85000 kilometrin taivalta, niin ainaki pitkästi yli 100tkm:n
edit: toivottavasti ajokelejä vielä lokakuun lopullaki, niin pääsis vielä toteamhan tälle kauelle, että olikos ko. toimenpitteistä mithän tuntuvaa hyötyä!
Edited By toimeve on 1220125023
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
gipro vaihdenäytöllä... tosin m1800r:ään 
Edited By Jukkis on 1220127067
Edited By Jukkis on 1220127067
BMW S 1000XR 2016
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
-
109-1180512207
- busapappa2
Aatueetu kirjoitti:Olen liuotellut 3 päivän aikana kateista, takavanteesta, putkista, ym.ym. ketjurasvoja. Edellinen omistaja oli harrastanut aktiivista ketjunrasvausta
Käytä Vahaa ! Sitä oon käyttänny kahessa busassa ja ketjut kestäneet 25tkm - 30tkm . Pro äijät tietty erimieltä vahasta , MUTTA edellä mainittu perustuu omiin kokemuksiin. JA NIMENOMAA minun ajotyyliin, sekä pääasiassa Baanalla ajoon.
JOSKIN vahaa käytettäessä ei kannata ruiskia liikaa, vaan 1kierros ja usein . Bel*Ray Chain Lube . Ei sottaa ja lähtee muoviosista paraiten joko pelkällä rätillä tuoreena, tai perus CRC :llä vanhempana . HUOM. Kumista lähteepi jotenkin, mutta esim. satulan tekstiilinahasta todella vitukas poistaa, kuten myös nahkaisista ajovermeistä . Eli varo laittaessa ko. matskuja .
SIIS TÄMMÖSTÄ KLIX !
Edited By busapappa2 on 1220178133
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Tänään tuusattiin Jounin pyörästä kone irti ja koneesta nokat, kansi, ryhmä ja männät irti. 
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
- busapappa2
Tänään tuli tuusattua modattu sivujalka paikalleen,ettei tarvi jännittää kun jättää pyörän parkiin että kaatuuko vai ei.Samalla tuli mietittyä että mitähän tuohon pyörään tekis talvella että säilys mielenkiinto,kun ei vihtis vaihtaa uuteen vielä ensi vuonna.
Keinotekoisesti hengissä,mutta tiukasti elämässä kiinni!
majuriTK kirjoitti:Tänään tuli tuusattua modattu sivujalka paikalleen,ettei tarvi jännittää kun jättää pyörän parkiin että kaatuuko vai ei.Samalla tuli mietittyä että mitähän tuohon pyörään tekis talvella että säilys mielenkiinto,kun ei vihtis vaihtaa uuteen vielä ensi vuonna.
maalauta vanteet :fing
9.925/230 :p
Member of team Jukkis
SM 6. (SB) 2010
SM 4. (SB) 2011
SM ?. (SB) 2012
SM 7. (sGB) 2014
Member of team Jukkis
SM 6. (SB) 2010
SM 4. (SB) 2011
SM ?. (SB) 2012
SM 7. (sGB) 2014