Ei ...... Juu ..... Ei ...... Ei Helvata sentään pitäiskös sitä sittenkin vaihtaa ... eeeeeEi.
Toi Valko-Sininen on ainakin kuvasta päätellen törkeän hyvän näköinen, mut ei kait sitä kun tallissa on vain vajaat 4 tkm ajettu SiniMustaKulll.....ta.
Ja juuri BMW K1200S:n "koe"ajaneena totesin, ettei ainakaan nyt tullut vielä hinkua RM Heinolle.
Itse olen kyllä pettynyt jos nuo todella ovat ne värit...melko tylsät sanoisinko ja mitä saman kopiointia...yhdessä vaihdettu jopa tarrojen väri punaisista sinisiksi ...ja toisessa oranssi "kullaksi". Itse odottelen vielä virallista tietoa virallisesta lähteestä, mutta jos noilla mennään niin pettymys kyllä minulle joka jo harkitsi mahdollisesti vaihtavansa 10-vuotis "juhla"malliin...näillä vaihtoehdoilla täytynee harkita kyllä aika pitkään uudelleen...
"Matalalla lentäen alitat puhelinlangat."
-- Official member of Team Turbomaksa --
Joo rumia on.. täytyiskö ylivuotinen ostaa... kattellaan nyt ensiks livenä ja arvostellaan sitte ... tampereella on ainakin kolme K9:ä jotka ovat vimpan päälle ja voittaa kaikki pokaalit
Hmm..Jukkis, ihmeellistä kun mulla on puhelimessa just sama pyörä mikä tuossa linkissä. Kyllä tuo on sitten oltava se juhlamalli K9 Hintakaan ei ollut paha.
Meinasiko Jukkis hakea intikan takasin jos ei musta/kultaa tulekaan :rasberry: Kälä-kälä.. no ei vaiskaan, kerrohan meille mikä väri se on varattu Oranssi-musta tallissa pukin päällä, mutta ajot jatkuu vielä