Jepa, koko päivä meni hakatessa "pikku" koneista lappeenrantaa varten. Välitysten kanssa menikin tovi, 19/38 rattaat paikalleen ja 180/55/17 Super Pro Corsa vanteelle.
Koeajokin tuli tehtyä ja mikä yllättävää niin välityksistä huolimatta mopedi ei tuntunut olleskaa tahkeelle kiihtymään.
No saas nähdä onko noi liikaa?
Kuiteski 18 piikkinenkin mukaan varalta jos ei jaksa työntää noilla
Tylyttäjältä lainattu V-Box kiinni ja valmis peli taitas olla
Ksthb kirjoitti:Jepa, koko päivä meni hakatessa "pikku" koneista lappeenrantaa varten. Välitysten kanssa menikin tovi, 19/38 rattaat paikalleen ja 180/55/17 Super Pro Corsa vanteelle.
Mikä on teoreettinen nopeus noilla väleillä/renkaalla jos mennään rajoittimen tuntumassa??
Ksthb kirjoitti:Hmm.. vertailu ei missään nimessä tarkka juttu..
Hmm.. mutta jos vakioväleillä kulkis 300 km/h, niin noi mun välit riittäs 360 km/h.
Jotenkin noin. Muut asiasta enemmän tietävät voi tarkennella
Eipä jaksa tässä pienessä humalassa laskea teoreettista nopeutta
mutta veikkaan noiden välitysten olevan aavistuksen liian pitkät, "pikku" moottori kulkee sun alla n.340km/h.....toivottavasti olen väärässä.....
Ksthb kirjoitti:Hmm.. vertailu ei missään nimessä tarkka juttu..
Hmm.. mutta jos vakioväleillä kulkis 300 km/h, niin noi mun välit riittäs 360 km/h.
Jotenkin noin. Muut asiasta enemmän tietävät voi tarkennella
Eipä jaksa tässä pienessä humalassa laskea teoreettista nopeutta
mutta veikkaan noiden välitysten olevan aavistuksen liian pitkät, "pikku" moottori kulkee sun alla n.340km/h.....toivottavasti olen väärässä.....
Entä jos ei ole tavoitekaan ajaa rajoittimeen vaan huipputeho on käytettävissä jo ~9500rpm lähtien?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Commari II kiinni ja kartan lataus.
Tuloksena"pirteyttä", tyhjäkäynnin nousu 1500+kone käy tasaisesti jonkun aikaa ja sit vaan sammuu. lähtee kyl heti norm käyntiin sen jälkeen??? outoa sanon...
Hmm.. pääsee tusaamaan, peilit tuli Jampalta ja Hindlen putkisto tilattu samalta mieheltä Sitten vapautuu oranssi-mustasta eräälle Trelaiselle busanistille hänelle niin tutut yoshin sliparit kulta-mustaan ei tarvinne olla ennustaja kenelle menevät