Syysulkoilua bussilla - Ajolenkkiä...
Huomiselle sunnuntaille (12.10) on luvattu hienoa ja suht lämmintä syysilmaa ainakin tänne pääkaupunkiseudulle. Olisko kinnostuneita heittää rauhallista (ehkä kauden vikaa) lenkkiä (esim about 200 kilsaa mutkaa+siirtymät päälle) mukavassa busanisti seurassa?
Mä lähden ainakin ja jos muita kiinnostuneita niin ilmottaumisia topikkiin.
Startti klo 1300 Mikkelän Esso vai mikä se nykyään onkaan
Linkkiä mestalle: http://www.020300200.com/yritykset/7925916/Esso+Mikkel%C3%A4/
Anteeksi lyhyt varoaika ajelulle mutta nämä syysilmat ovat sen verran vaikeita ennustaa:)
Edited By mike on 1223740325
Mä lähden ainakin ja jos muita kiinnostuneita niin ilmottaumisia topikkiin.
Startti klo 1300 Mikkelän Esso vai mikä se nykyään onkaan
Linkkiä mestalle: http://www.020300200.com/yritykset/7925916/Esso+Mikkel%C3%A4/
Anteeksi lyhyt varoaika ajelulle mutta nämä syysilmat ovat sen verran vaikeita ennustaa:)
Edited By mike on 1223740325
Niin ABC:han se mahtaa olla ???Ksthb kirjoitti:suiza kirjoitti:Joo, tänään tuli käytyä Haapaveella kahvilla, mukava keli, matkaa ~230km
ABC:lläkö kävit?
Siinä ihan kylällä, iso huoltsikka.
Oli muuten Luohuoan tie hienossa kunnossa

suiza kirjoitti:Ksthb kirjoitti:suiza kirjoitti:Joo, tänään tuli käytyä Haapaveella kahvilla, mukava keli, matkaa ~230km
ABC:lläkö kävit?
Niin ABC:han se mahtaa olla ???
Siinä ihan kylällä, iso huoltsikka.
Oli muuten Luohuoan tie hienossa kunnossapäällystetty tälle syksylle lähes koko matkalta. On mutkaa ja mäkeä, (ainakin tänne Oulun alueelle, mutkainen pätkä).
Ens kesänä täytynee tulla käväseen kotitalolla ja ottaa mopedit mukaan. Täytynee tähdätä Pudiksen reissu/mutkapätkät/minimiitti Ouluun samalle reissulle.
Tänään Kaustinen-Viitasaari-Kaustinen...hmm n.300km kosteaa ja kylmää mutta niin h...tin hauskaa
Tuli testattua saksan tilaus eli Shoei Raid 2.nen ja hyväksi havaittiin.Ainakin mun kuuppaan tuntui istuvan...
Bussin pesu ja peitteen alle talliin odottamaan talvi iltojen tuusailuja
Kesän saldo vain n.6500km johtuen osin kevään kortittomasta 5,5viikon jaksosta.

Tuli testattua saksan tilaus eli Shoei Raid 2.nen ja hyväksi havaittiin.Ainakin mun kuuppaan tuntui istuvan...
Bussin pesu ja peitteen alle talliin odottamaan talvi iltojen tuusailuja

Kesän saldo vain n.6500km johtuen osin kevään kortittomasta 5,5viikon jaksosta.

Member of IBA Finland ry