Mistä nimi?

Kaikki yleiset höpötykset ja jutut jotka eivät sovi muihin foorumeihin tänne..
65-1116182870

Viesti Kirjoittaja 65-1116182870 »

No jaa.. iskä pelkäsi että mulle tulee ärrä-vika, jos nimeksi tulee raisa ( sukunimi:raijos) niin sitten se kuulemma sanoi: " se on Anu ja piste" eipä ollu kuulemma äitillä sen jälkeen sanottavaa enään.

Takapenkin tapittajahan se varmaan olis muuten, muuta kun Susikoskelta taitavat tuntea Anu nimellä niin....
106-1097170378

Viesti Kirjoittaja 106-1097170378 »

Olin ennen jennifER, joka viittasi omaan nimeeni ja entiseen menopeliin ER:ään. Kun pyörä vaihtui, nikki vaihtui saman tapaseen -> jennica. Tuosta löytyy myös oikea etunimeni, kun välistä ottaa kaksi kirjainta pois. Hmmm, mikähän se sitten onkaan..? :p
Sepe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepe »

jennica kirjoitti:Olin ennen jennifER, joka viittasi omaan nimeeni ja entiseen menopeliin ER:ään. Kun pyörä vaihtui, nikki vaihtui saman tapaseen -> jennica. Tuosta löytyy myös oikea etunimeni, kun välistä ottaa kaksi kirjainta pois. Hmmm, mikähän se sitten onkaan..? :p

ÖÖÖ Jenna Jameson? :oho: :apua:
106-1097170378

Viesti Kirjoittaja 106-1097170378 »

Sepe kirjoitti:
jennica kirjoitti:Olin ennen jennifER, joka viittasi omaan nimeeni ja entiseen menopeliin ER:ään. Kun pyörä vaihtui, nikki vaihtui saman tapaseen -> jennica. Tuosta löytyy myös oikea etunimeni, kun välistä ottaa kaksi kirjainta pois. Hmmm, mikähän se sitten onkaan..? :p

:laugh: Etunimi *pling*, sukunimi *töööt*! Heh, tuosta kuulee aina silloin tällöin - vaikkakaan en omaa tuollaista runkoa... Poijjaat, poijjaat. :D
72-1087041485

Viesti Kirjoittaja 72-1087041485 »

jennica kirjoitti:
Sepe kirjoitti:
jennica kirjoitti:Olin ennen jennifER, joka viittasi omaan nimeeni ja entiseen menopeliin ER:ään. Kun pyörä vaihtui, nikki vaihtui saman tapaseen -> jennica. Tuosta löytyy myös oikea etunimeni, kun välistä ottaa kaksi kirjainta pois. Hmmm, mikähän se sitten onkaan..?

:laugh: Etunimi *pling*, sukunimi *töööt*! Heh, tuosta kuulee aina silloin tällöin - vaikkakaan en omaa tuollaista runkoa... Poijjaat, poijjaat. :D
Jaa ei ollukkana Jenca? :p
akseli

Viesti Kirjoittaja akseli »

siis Jenna ja IC ? :p :thumbup:
BusaMisu

Viesti Kirjoittaja BusaMisu »

Jaa että mistäkö busamisu...Oli niin pirun kova kiire rekisteröityä ja busablondi kuulosti vielä tyhmemmälle..minkäpä teet kun ei loisteputki pelaa :bulb: Tehty mikä tehty :p
Kaikkea ei voi saada...eikä paljon muutakaan.
Martta

Viesti Kirjoittaja Martta »

Sama vika täälläkin oli kirjautuessa! Mikä niciksi??? Toisella sivustolla Sara, mutta jostain syystä ei sinä päivänä miellyttänyt. Ammoisina aikoina sisäpiirin juttuna käytettiin naispuoleisista henkilöistä yleisnimitystä Martat ja miehistä Hennerit. Vanha lempinimi Sulo tai Pikku-Sulo oli taas äkkisältään liian provokatiivisia. :oops:
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)

http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
104-1116977274

Viesti Kirjoittaja 104-1116977274 »

Sukunimestä ja etunimestä. Ois kyl ehkä pitäny pistää viäl se " i " sinne perään, ku nyt se vaikuttaa jotenki niin nollalta. :)
80-1116658533

Viesti Kirjoittaja 80-1116658533 »

Duunikaverit väänsi aikoinaan jonkun viisaan lohkaisun jälkeen. Joku voi ehkä muistaa telkkaripeli ohjelman Huugo muutaman vuoden takaa, missä peikko lohkaisi töppäilyn jälkeen:
Herää Pahvi! :p
109-1114418166

Viesti Kirjoittaja 109-1114418166 »

Standardikaavan mukainen käyttis,kun en arvannut,että käyttis=nicki :angry: :O
72-1087041485

Viesti Kirjoittaja 72-1087041485 »

Martta kirjoitti:Sama vika täälläkin oli kirjautuessa! Mikä niciksi??? Toisella sivustolla Sara, mutta jostain syystä ei sinä päivänä miellyttänyt. Ammoisina aikoina sisäpiirin juttuna käytettiin naispuoleisista henkilöistä yleisnimitystä Martat ja miehistä Hennerit. Vanha lempinimi Sulo tai Pikku-Sulo oli taas äkkisältään liian provokatiivisia. :oops:
Joka tapauksessa onnea vaan nyt nimipäivänä! :p
Henkka

Viesti Kirjoittaja Henkka »

En tiedä onko kellään mielenkiintoa tätä aihetta kohtaan mutta:p
niin omani tulee ihan nimestä...henri mitä kukaan ei koskaan käytä seuraa luonnollisesti henkka
käppänä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja käppänä »

Itse alan olla jo köppänä (kohta 45 v) ja kun noita karvanaisia on tullut jo kaksi kappalein ja ovat rodultaan kääpiösnautsereita eli käppänöitä, niin siitähän se sitten lähti ilman tikkurilan värikarttaakin.....
Kainuun nopein hieroja ? (siis ei ammattimielessä, vaan arvelin huipuista, kun ripari-ikäisellä autolla 250 kmh + ja busalla loput, eli total 550 kmh ++) (ammattimielessähän olen varsinainen "slow hand" !!!
Vastaa Viestiin